Hola, pués eso, aprovecho el post para un par de preguntas:
- Alguna agéncia de viajes (a poder ser de Cataluña) y que podais recomendar que orgaince viages al Atlas?
- Alguna zona de Catalunya para este finde fuera de Piris, Pre-Pirineo y Montserrat donde poder hacer desnivel sábado y domingo de 1.000m. mínimo cada día? Alguna ruta?
Muchas grácias.
Et responc a la segona qüestió, sobre la primera no tinc informació de primera mà, hi ha més gent al foro que t´ajudarà.
Si vols fer mil metres de desnivell fora de les zones que dius, doncs et donc dues opcions:
a) Volta a l´olla de Sant Llorenç del Munt i la serra de l´Obac
b) Tríada del Montseny des de Sant Marçal (Agudes, Turó i Matagalls)
Apart de fer sobradament el desnivell que demanes, faràs una tunda de quilòmetres de por. Espero haver-te ajudat.
Salut i muntanyes
Hola Amunt, quina rapidesa!
m´agrada la primera opció, ja he vist fins i tot fotos teves penjades a la galeria. On puc trovar una resenya d´aquest recorregut? O hi ha algún tipus de marques per anar seguint?
Moltes gràcies !
És una ruta molt evident, sempre per senders més o menys fitats. Si tens el mapa Alpina de Sant Llorenç del Munt ho veuràs molt clar, la sortida i l´arribada a la Torre de l´Àngel (hi ha una esplanada per aparcar). Si no el tens, te´l baixes d´internet a través de xarxes d´arxius compartits. Ara bé, per correu privat (al del teu blog) et donaré un número de teléfon d´un company que considera el parc de Sant Llorenç com a una extensió de casa seva. Truca´l i estarà encantat de la vida de portar-te a fer aquesta ruta pels llocs més inversemblants que puguis pensar. Vaig recordar després (hi tinc un petit relat), d´una pujada al Matagalls per Sant Bernat on sortien 1044 metres de desnivell. És una altra opció. Salut i muntanyes
Gràcies a tots dos, al final amb la colla hem decidit d´anar aquest dissabte a fer el Puigpedrós per França (uns 1400m de desnivell) i obrint trassa... a ben segur amb neu fins els c....
De totes maneres queda pendent lo de St Llorenç
Sky
Gràcies a tots dos, al final amb la colla hem decidit d´anar aquest dissabte a fer el Puigpedrós per França (uns 1400m de desnivell) i obrint trassa... a ben segur amb neu fins els c....
De totes maneres queda pendent lo de St Llorenç
Sky
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui