La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería >Problemes amb les galeries (2ª part)

La Cafetería

volver al indice del foro.

Friday 11 july 2008 - 19:55:31

Problemes amb les galeries (2ª part)

Porto set intentones per a pujar una galeria de  a la web. No hi ha manera que carregui . A algú li passa alguna cosa similar? Ja m´estranya que hagi tan poc moviment aquesta setmana a l´apartat de fotografia. Bé, què li farem ....

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Tuesday 15 july 2008 - 10:17

Friday 11 july 2008 - 21:53

si a mi em passa el mateix, bé jo he abandonat a la 1a intentona....a vore si s´arregla aviat que volem veure noves galeries.

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 13 july 2008 - 17:10

como mola vlver de vacaicones ... sino me dais pistas, errores, que os sqalgan, o no sale nada.. yo ya no se que hacer...

Sunday 13 july 2008 - 18:26

Espero no amargar-te la tornada, però crec que aquesta menudència no pot esborrar del teu cap el que heu passat pels Alps. Mira, el que passa és que les fotos no carreguen. Poses el text, pujes les fotos i a l´hora de dir que carreguin no ho fa. Ni tant sols surt l´indicador de càrrega (aquella mena de rellotge que diu l´avanç percentual). Es queda tal qual. Això és el que passa. Salut

Sunday 13 july 2008 - 19:34

Utilitzes internet explorer 6? ... ja ho vaoig arreglar pel 7, pero pel 6, no puc accedir a cap ordinador amb internet explorer 6.... e sun problema d eles actualitzacions de "seguretat" de microsoft... y no se com s´arregla... nomes se me ocorre tornar al anterior formulari de carragar onmes de 5 en 5 maxim.... y creiuar els dits per a que el servidor no es penji en la pujada d ele sfotos...

Monday 14 july 2008 - 08:52

Uola madveras!!!

benvingutsssss!!!! ¿què tal pels Alps?

Colta, que a mí em torna a passar el mateix amb les fotos, tal i com et vaig comentar fa un parell de setmanes.... torno a no poder carregar fotos  

Si vols et miro l´error que em surt...

Monday 14 july 2008 - 09:05

buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Solo puedo decir que.... ME CAGO EN MICROSOFT Y SU P...A MADRE!!!!!!

Monday 14 july 2008 - 09:14

Probad ahora... en ie7 he conseguido que funcione

Monday 14 july 2008 - 11:35

ja està , he pogut carregar la galeria, esta tot OK

Monday 14 july 2008 - 14:17

Por fin he podido colgar fotossssssssssss!!!!

gràcies madverillas!!!!

Tuesday 15 july 2008 - 10:17

Problema resolt David, gràcies

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies