Porto set intentones per a pujar una galeria de a la web. No hi ha manera que carregui . A algú li passa alguna cosa similar? Ja m´estranya que hagi tan poc moviment aquesta setmana a l´apartat de fotografia. Bé, què li farem ....
si a mi em passa el mateix, bé jo he abandonat a la 1a intentona....a vore si s´arregla aviat que volem veure noves galeries.
como mola vlver de vacaicones ... sino me dais pistas, errores, que os sqalgan, o no sale nada.. yo ya no se que hacer...
Espero no amargar-te la tornada, però crec que aquesta menudència no pot esborrar del teu cap el que heu passat pels Alps. Mira, el que passa és que les fotos no carreguen. Poses el text, pujes les fotos i a l´hora de dir que carreguin no ho fa. Ni tant sols surt l´indicador de càrrega (aquella mena de rellotge que diu l´avanç percentual). Es queda tal qual. Això és el que passa. Salut
Utilitzes internet explorer 6? ... ja ho vaoig arreglar pel 7, pero pel 6, no puc accedir a cap ordinador amb internet explorer 6.... e sun problema d eles actualitzacions de "seguretat" de microsoft... y no se com s´arregla... nomes se me ocorre tornar al anterior formulari de carragar onmes de 5 en 5 maxim.... y creiuar els dits per a que el servidor no es penji en la pujada d ele sfotos...
Uola madveras!!!
benvingutsssss!!!! ¿què tal pels Alps?
Colta, que a mí em torna a passar el mateix amb les fotos, tal i com et vaig comentar fa un parell de setmanes.... torno a no poder carregar fotos
Si vols et miro l´error que em surt...
buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Solo puedo decir que.... ME CAGO EN MICROSOFT Y SU P...A MADRE!!!!!!
Por fin he podido colgar fotossssssssssss!!!!
gràcies madverillas!!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui