... ahora que la web va a una velocidad decente y no te has d ehacer el harkiri para navegar por ella a ver si se anima un poco esto... porque ultimente esto esta mas parao...
eco ecoooooooooooooooooooooooooooo
ZzzzzZZzzzzz zzZZZzzzzz zzZZZz
Ecooooo ecoooooooo ecoooooooo....
Per cert, això del difuminat dels posts al aparèixer no toca una mica la moral?? Potser sóc jo q estic fent servir un ordinador una mica vell..
Klaix
JAJAJAJA... weeeeeeenoooo... algú que diu algo.... en firefox va rapid jejeje...pero internet explorer es una mica lent... cose dels navegadors... pero com qu enigu es queixava.... si fons hi tot avans hi he ficat alerts aviam si algu deia res y.. na de na....
Un poco de café (doble)pa tós...
¿Ya se pueden insertar los PDFs en Madteam_2009?.
Un Saludo.
(Post Editado: 17-2-09 18:25:17)
Pues mira, Madveras, por de pronto he podido subir mi galería del Taga bastante más deprisa de lo normal..... Supongo que el nuevo servidor chuta bien.....
Lo tengo contemplado en la versión de desarrollo, pa no duplicar trabajo
Hola a tod@s como va haber si puede ser que el proximo madestage sea un fin de semana que no me toque currar pues desde el de erill la vall nohe podido ir a ninguno y tengo ganas de veros gegegegege bueno que seais felices y comed perdices , este fin de semana he estadi de raqueteo por pineta y la verdad que muy bien , salud y montaña
Aaaaah! Cert, en Firefox va ràpid, i en Chrome tb (q és el que he fet servir ara), però a la feina, amb l´explorer, va bastant lent, i a vegades fa el tonto, desapareixent i tornant a aparèixer. De fet és que amb la velocitat del Chrome i del Firefox és un efecte que queda molt bé!
Klaix
ara hauria de anar mes rapid... de totes meneres .. quin explorer utilitzes? perque el 6 no el puc probar
Doncs sí, és el 6... avui ho he tornat a provar a la feina, i va més ràpid. No sé per què l´altre dia anava molt lent, potser tb era qüestió de la màquina, però vaja, era un P4 HT q deu tenir 3 o 4 anys...
Klaix
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui