Tras una búsqueda rápida no he visto nada relacionado con esta noticia y creo que es importante.
http://www.barrabes.com/revista/noticias/2-6892/problemas-refugio-certascan.html
Saludos.
Aquí encontrareis algunos pdf adjuntos...con más detalles
http://www.madteam.org/smf/index.php/topic,2656.msg9894/topicseen.html#msg9894
Sigui quina sigui la problemàtica que envolta el Refugi de Certascan (he llegit informacions contradictòries), cal fer tot el que sigui necessari per tal de salvaguardar el control del refugi i la seva utilització per part de tots els muntanyencs.
I ja posats, crec que tenim dret i seria bo que apart d´un miserable comunicat a la web de la FEEC en el qual surt a licitació la plaça de guarda de l´esmetat refugi, també diguessin alguna cosa del perquè d´aquesta licitació. Si tot s´està fent con s´ha de fer i no hi ha res a amagar, dons transparència, siusplau, transparència.
Jo per la meva banda, ja he enviat el missatge a la FEEC amb la frase SALVEM CERTASCAN i unes quantes frases més.
Salut,
Pere
Fent una mica de memòria, analitzant el que he llegit i el que m´agradaria haver pogut llegir però no he pogut (per omissió de la FEEC), em faig una idea, no se si del tot correcta, del que està passant:
- Els "propietaris" de la muntanya a on està el refugi ja van deixar clares les seves intencions quan fa uns anys van posar una cadena per barrar el pas de vehicles per la pista d´accés, incloent el vehicle del propi guarda.
- El guarda del refugi (l´Alejandro Gamarra), més que no pas la FEEC, els va plantar cara i va aconseguir que un jutge reconegués el dret de trànsit del vehicle que fa l´aprovisionament del refugi. Des de llavors, em sembla que les relacions del guarda amb els "propietaris" han sigut conflictives.
- I entre tant, els "responsables" de la FEEC s´ho miren tot des de lluny, com si el tema no fos amb ells. I amb aquesta passivitat o connivència, induïda per ves a saber quins foscos interessos, no fan si no reforçar la posició dels "propietaris". Tant es així que finalment han escapçat el refugi, rescindint el contracte del Alejandro Gamarra.
Resumint:
- Els "propietaris", moguts per l´avarícia, demanen el que diuen que és seu. Es podria arribar a entendre, dons la pela és la pela....
- Qui en te els drets d´utilització, la FEEC, no fa res per preservar a quests drets (si es que fan alguna cosa, que ho digin, que ja va sent hora de saber ...). Fins i tot aplana el camí als "propietaris" carregant-se a qui els planta cara.
Vosaltres mateixos, però jo crec que està bastant clar a qui hem de demanar explicacions i responsabilitats: la FEEC.
Jo també soc del que pensen que hauríem de fer alguna cosa en conjunt, però la veritat, no se ben be el que.
Salut,
Pere
Bé..., just abans de publicar el meu anterior missatge he escorcollat la web de la FEEC pr veure si hi havia alguna mena de comunicat, però no l´he trobat.
Ara ja sabem el que diu la FEEC i, la veritat, el comunicat m´ha semblat una mica "lleuger" en contingut, redactat en el mateix to i llenguatge que fan servir els polítics. Ens diuen el que volem escoltar, però no parlen de fets concrets per tal d´aconseguir els objectius dels quals parlen.
S´han desfet del guarda perquè se´l va convocar a una reunió i no es va presentar. Després van intentar mantenir una altre reunió i tampoc va ser possible per culpa del guarda, que no es deixava veure......
Ara cal esperar a veure que diu l´Alejandro Gamarra del comunicat de la FEEC, si es cert el que han dit, per quina raó no es va reunir amb ells, si és cert que es van intentar altres reunions, ...etc.
No se qui te raó en tot aquest tema. Segurament ningú dels implicats la te al 100%. Però el que sí se es que no m´agrada com actua la FEEC i que mentre el guarda i la FEEC s´esbatussen, els "propietaris" de la muntanya i futurs propietaris del refugi s´estan fregant les mans. Quin fàstic!
Salut,
Pere
Gràcies per l´aportació, Coleman
La veritat és que entre aquesta cronologia documental i la merda-comunicat de la FEEC, no hi ha color...
Si realment les coses van anar així, això fa pudor de podrit i em reafirmo en l´idea de que hauria de rodolar més d´un cap entre els máxims responsables de la FEEC.
Salut,
Pere
Jo acabo d´enviar una carta al President de la Generalitat a través de la web Gencat/ Departament de presidència, animo a tothom a fer el mateix perqué la veu dels muntanyencs sigui escoltada i no permetin aquesta injusticia.
Salut.
Bona idea Metforall
Jo acabo de fer el mateix. Es una cosa molt fàcil de fer i que pot ser....
Però alerta, penso que aquí no es tracta d´inundar el Dep. de Presidència amb correus_e d´una frase, sino de fer una petició concreta, raonada i absolutament educada/respectuosa (no dic que els correus_e a la FEEC no hagin de ser així). Si no mantenim les formes, els correus al President només arribaran a la paperera.
Salut,
Pere
Algú pot explicar quina és la situació actual del refugi?
Está obert?
Qui és el guarda, l´Alejandro (en "temps de prórroga) o hi ha un de nou?
Salut,
Pere
Els qui realment fan i desfan a la FEEC son el Jordi Merino Urbano i el Josep Maria Peixó Ceracols. El Daniel Planas Perpiñà es va posar davant, per donar mes bona imatge a la candidatura. Pel mig es parla de la expulsió de la FEEC de l´organisme que organitza les curses de muntanya. De vinculacions amb Top 30...
Per cert.... estem dirigint totes les crítiques i pressions cap als dirigents de la FEEC i ens hem oblidat dels "senyors" propietaris de la muntanya que s´han autoproclamat "propietaris" també del refugi.
Deixarem que continuïn fregant-se les mans tranquilament mentre la FEEC es carrega al guarda del refugi i nosaltres empaitem als dirigents de la FEEC?
No es pot fer res?
Salut,
Pere
Amics del Mad Team. Moltes gràcies pel vostre suport al refugi de Certascan
i la meva gestió. A veure quan desperten els altres clubs com ho heu fet
vosaltres.
Només era per respondre que el refugi èl seguiré portant jo mentres pugui, i en últim extrem la decisió l´haurà de prendre un jutge, ja que ni la FEEC ni la seva advocada fa dies que no diuen res. O sigui
segueixo treballant mentres no hagi resolució en ferm al respecte, i aquesta
potser trigui temps
Ja poden tobar els guardes que vulguin que mentres jo estigui a dins no pot
entrar ningú. I la FEEC ja m´explicarà quina clau de la cadena per pujar li
deixarà a un hipotètic nou guarda. Potser li demanarà als propietaris de la
muntanya? Ja ho va fer el 2000 i no li van donar. Si no han pactat ni tenen
res a veure amb els propietaris de la muntanya, coms´ho faràn quan haguin de
fer obres al refugi, puja i baixar cada cap de setmana als obrers amb
helicòpter? O els faràn caminar 4 hores....
En tot cas la història de ciència ficció creada per Josep Mª Peixò, no té
desperdici.
Si teniu algún dubte concret enteu al facebook Salvem Certascan a
demanar-ho, ja que em resulta impossible seguir tots els blogs, foros i
demés
El problema de Certascan es complex, per començar cal una federació on els seus dirigents sentin la muntanya i no que siguin purs administradors de negocis. A partir d´aquí cal parlar amb les administracions, que son les úniques que poden fer quelcom al respecte. Per tant hem de començar per dir als dirigents de la FEEC el que volem i el que no... i això passa per que es convoqui una Assemblea. Que en pensa el vostre club ? Heu parlat amb el president del vostre club ?
Sí, estic d´acord que la nostra primera línia de presió a d´anar dirigida a la FEEC i que, a més a més, hem de canalitzar les nostres forces a través dels Clubs. Però això no treu que l´inici del problema és l´avarícia d´uns particulars, recolçada, pel que sembla, pels interessos, també particulars, d´alguns dirigents de la FEEC.
Per cert, jo soc soci del C.E. MadTeam, el qual està tenint una actitud crítica i activa en tot aquest problema.
Salut,
Pere
nou comunicat de la FEEC:
http://www.feec.org/Noticies/noticia.php?noti=5799
Salut!
Bé, aquest comunicat de la FEEC te una mica més de "substància" que l´anterior, però només un mica i encara no em tranquilitza. Si el contingut del comunicat el contraposem a:
- Els comunicats/dades aportades pel guarda A. Gamarra.
- El comunicat de l´Ayuntament de Lladore, fent costat al guarda.
- El recolzament de la resta de guardes de la FEEC al guarda.
- El recolzament de molts i molts amants de les muntanyes (tots, tots s´han deixat manipular ?
.... llavors les coses continuen sense encaixar.
Segons el comunicat de la FEEC, el refugi ja està salvat. Millor dit, no cal tan sols fa falta salvar-lo . Esperem a veure que hi diu el A. Gamarra, dons la FEEC l´acusa amb tota claretat de voler manipular-nos a tots en favor dels seus interessos. I aquesta acusació es mereix una resposta contundent.
Salut,
Pere
Hola de nou amics.
Aquest 2º comunicat enviat per la FEEC el trobo encara menys esclaridor que el primer, i això si han afegit acusacions que no sabem que volen dir.
· Que jo sàpiga ni he incomplert cap obligació contractual ni he tingut comunicats de cap queixa, ni per part de la FEEC ni dels usuaris federats o no. Ans al contrari com es prou evident al facebook.
· Si tal com volen fer creure, només vaig a mobilitzar la gent per propi benefici, perquè lAjuntament de Lladorre admet que hi ha hagut pressions de particulars i que amb aquestes actuacions es pot perdre el refugi? No sé quins canvis hi ha hagut en les pretensions de la FEEC en relació al refugi, però em vam comunicar que volien que marxés no per cap problema amb mi sinó per les pressions dels propietaris de la muntanya.
· Sempre he demanat que exposin les actes de Junta on es van prendre aquestes decisions i, si es que afirmen la veritat, no es tant difícil mostrar-les. En comptes de fer tants comunicats amb paraules falses i buides haurien de ser més transparents amb els clubs i ensenyar-les-hi.
Gràcies
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui