Obro nou tema, doncs ja no es podia contestar.
Com ja he dit les decisions que pren la actual Junta de la FEEC, han de ser ratificades en assemblea. La assemblea es formada per tots els representants dels clubs excursionistes, que assisteixen a la mateixa. En funció del nombre de socis tenen mes o menys vots. Per tant ja podeu anar donant la llauna al President del vostre club.
Art.- 51
La Junta Directiva convocarà l´Assemblea Nacional Extraordinària per:
1. Iniciativa del President de la FEEC.
2. Acord de la pròpia Junta Directiva, per decisió pròpia o per acord del Consell General.
3. A petició d´un mínim del deu per cent del cens de membres afiliats.
4. A petició d´un mínim de tres membres afiliats que, al menys, sumin el deu per cent del total de socis declarats per totes les entitats federades durant l´any anterior a la data de la petició.
5. A petició de l´assemblea de tres divisions territorials, com a mínim, d´acord amb el que s´estableix a l´article 70.5.
Quan s´acordi la convocatòria d´assemblea extraordinària segons el que es preveu als apartat 3, 4 i 5, des del dia en què la Junta Directiva rebi la sol·licitud i la convocatòria no podran passar més de 30 dies.
Molt bona aportació, Coleman .
Ara ja sabem un camí possible i només cal transitar-lo, lo qual vol dir:
- Que cada entitat afiliada a la FEEC defineixi la seva posició al respecte. Imagino que això implica que d´una manera o altre cada entitat consulti al seus socis.
- Que les entitats afiliades que resultin partidàries de convocar una Assemblea Nacional Extraordinària siguin, al menys, el % indicat i s´organitzin per presentar conjuntament la sol·licitud.
Només arribar fins a una Assemblea Nacional Extraordinària promoguda des de les bases, ja seria tot un èxit. El que surti d´aquesta hipotètica A.N.E. ja dependrà d´interessos i equilibris de poder.
Vaig a veure que hi ha al C.E. MadTeam al respecte...
Salut,
Pere
Gràcies, Idaho.
Ho estava esperant i aquí el tenim.
Jo estic totalment d´acord amb el comunicat, com a primer pas per definir la posició del nostre Club.
Moltíssimes gràcies, Jordi & Cía!
Salut,
Pere
quins sants collons te la feec
http://www.feec.org/Noticies/noticia.php?noti=5774
Estic totalment d´acord amb la carta que voleu enviar en nom del club Madteam, i això que no estic dins el vostre club, peró ja era hora que saltesin alguns dinosauris de la FEEC, que feia molt de temps que semptre els mateixos estaven "chupant" del bote, i encara faltarien alguns per marxar i fer una bona reestructuració. I no soc nipetanyo a cap estament de la FEEC.
Salut
Bé, bé, bé....! El tema no només no es refreda sino que més aviat s´escalfa i continua endavant.
M´agrada comprobar que tant la web MadTeam com el C.E. MadTeam tenen una actitud activa en tot això.
Salut,
Pere
Seràn aquests de la FEEC!!!!!
Per una banda rebem del Sr. Gamarra tot d´explicacions detallades i per ordre cronològic. Cert, dona els seus arguments, des del seu punt de vista. Però els dona.
Per una altre bande rebem un comunicat de l´Ayuntament de LLadore que fa costat al Sr. Gamarra.
Y finalment, de la FEEC, que representa que ens representa, el que rebem és indiferència, menyspreu i una actitud prepotent .
Senyors, una vegada més el dirigents de la FEEC s´estan retratant....
Salut,
Pere
(Post Editado: 27-1-11 20:28:04)
La FEEC no emetrà cap informe oficial detallat fins que no sàpiga amb claretat què pot dir i que no, Rapaz tu ho hauries de saber millor que jo com es belluguen aquestes coses i les conseqüències judicials que acaba tenint qualsevol comunicat oficial escrit sense pensar.
Jo entenc que la situació (de la qual encara no es coneix cap versió oficial) generi malestar pel que es considera una injusticia cap a una persona que ha dedicat la seva vida al servei d´un refugi. Jo mateixa hi vaig passar en companyia del meu company, una nit gèlida ja fa anys de la qual, malgrat tot, en guardo un molt bon record sobretot gràcies al refugi. Vam arribar morts de fred i ens vam trobar amb una part lliure molt ben acondicionada. No m´hi he allotjat en temporada oberta però espero poder-l´hi ensenyar la zona, el refugi i el guarda actual al meu fill. Però més enllà de tot això, aquestes situacions no es solventen amb afiliacions a una plana de facebook o amb correus exhaltats a un fòrum de muntanya. Aquests temes es solventen amb la política dels despatxos privats o als tribunals. La FEEC ho sap, i actua amb conseqüència. La resta hauria de fer el mateix i és obvi que el guarda actual del refugi haurà buscat assessorament jurídic. Més enllà de la part emocional d´un guarda, allà el que el que es possible que s´hi belluguin són política i diners, i molt probablement no pocs. I els diners, com tristament sabem, passen per davant de qualsevol sentimentalisme o col.lectiu minoritari com, ens agradi o no, és el col.lectiu de muntanyencs.
L´exhaltació en el món del muntanyisme no porta enlloc. Dit d´una altra manera, una vaga general de muntanyencs importa més aviat a ningú. Moure fitxa ho han de fer els clubs, que en definitiva són els qui ens representen. Són ells els qui, en ple, han d´emetre un comunicat redactat a consciència, consensuat i assessorat, demanant a la FEEC una assamblea extraordinària per donar explicacions, aportar documentació necessària i informar de quines intencions de gestió presents i futures tenen. Però això no és cosa de dos dies. FEEC abans de fer res, si està dirigida per gent competent o intel.ligent (i suposo que pel que s´hi juguen ho deu estar), es buscarà el seu assessorament legal com és lògic. D´altra banda l´exhaltació acostuma a ser com l´escuma...i tant depressa com puja s´extingeix, i aquests processos el que justament volen és, unitat, cap fred, passes ben fetes i constància.
Esperem doncs que cada entitat sàpiga quin paper ha de jugar, quan i com, i que FEEC reflexioni, s´assessori i actui defensant els drets ja no d´un guarda, sino de tota la comunitat a la que FEEC representa.
Lamentable.. y vergonzoso... Ricard... tota la raó... i els de la FEEC... que queréis que os diga que no se haya dicho... representar..no sé a quién representan.. a mi desde luego que no.. y al colectivo montañero escalador alpinista... pues creo que no mucho..por no decir nada.. !!!
Sólo nos queda como dice Ricard que mostrar todo el apoyo posible desde los clubs pidiendo información y "presionando" de alguna forma a los señores de la fede ( y los que vamos de por "libre"...apoyar en lo posible al Alejandro Gamarra... )
La profecía de Terminator, se va haciendo más real con el paso de los años... al igual que las sabias palabras de Eduardo Martinez de Pisón... "Seguimos benidormizando las montañas".. y los que vivian y repetaban esos entornos.. a tomar pol saco... No es justo...
Cuando nos daremos cuenta de que en la FEEC... algo debe de cambiar...??? ( algo... pero a lo GRANDE,.. !!! )
En fin.. seguiremos de cerca los acontecimientos...
Estic totalment d´acord amb el que diu Una chica i amb el que diu en Ricard.
Però que quedi clar que el seus missatges no només no es contradiuen, sino que es complementen.
Jo ja he expresat una opinió similar a diferents fòrums: "Pot ser manifestar la nostra opinió als fòrums i a les xarxes socials no sigui suficient .... Si sou socis d´una entitat afiliada a la FEEC, seria bo que us informeu de la posició de la vostra entitat envers aquest problema i, si cal, manifesteu la vostra opinió dins l´entitat per tal d´organitzar un moviment que, promogut des de les bases, arribi fins els òrgans gestors de la FEEC."
La sól·lucio (o manera de fer més presió) es canalitzar les queixes i demanar les explicacions oficialment per "conducte reglamentari" Socis-->Clubs-->FEEC. Però també és cert que les manifestacions als fòrums i a les xarxes socials son un primer pas per valorar l´opinio de les bases.
Salut,
Pere
Com a part causant del problema, per activa o per passiva,, això és un molt bona notícia .
Ara sembla ser que hi ha en Jordi Merino de president i ja veurem si ha marxat el dolent per deixar pas al pitjor....
S´ha de mantenir la presió fins resoldre adequadament el problema.
Salut,
Pere
No sé si ja s´ha dit, em sembla que no, però demà divendres entrevisten l´Alejandro Gamarra a Ràdio Molins de Rei, a les 19h. Pot ser interessant...
Link a la notícia al Blog El Niu de l´Àliga
Salut
Acabo de llegir això a Desnivel
http://desnivel.com/excursionismo/el-refugio-de-certascan-seguira-abierto
Mare meva, vaja bogería que tenen els de la FEEC!!! No saben ni amb quin comunicat quedar-se... Van canviant el seu parer cada dos dies!!!! Contradiccions per totes bandes!!! Si més aviat o més tard la veritat ha d´anar sortint...En que quedem que Alejandro ofereix un mal servei al refugi o que hi ha un pacte amb els propietaris, tal i com negàven en els antreriors comunicats? Si algú ho enten que m´ho expliqui...
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui