La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería >Quedada del finde en Vall de Lord

La Cafetería

volver al indice del foro.

Tuesday 5 july 2011 - 22:45:07

Quedada del finde en Vall de Lord

Buenas!!

Me he apuntado a la quedada de este fin de semana, y bueno era para comentar aver qué teneis pensado hacer por allí, para apuntarme(acoplarme jaja)

También deciros que vendría desde Figueres con coche seguramente solo, así que si alguien vive por allà cerca, podemos ponernos en contacto y hacemos coche patera no??

Bueno, nos vemos por ahí! Salut!!!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 11 july 2011 - 23:16

Tuesday 5 july 2011 - 23:05
Weno la idea es lo que ha colhgado esta tarde Mirlo en el blog del club

Yo por ejemplo, con la pata chula, pues el sabado por la mañana kaiak, por la tarde seguremente transfusiion de snagre porque estare petao xDDDDD ....y por la noche gyncana jijiji

El domingo, si alguien hace algo de deportiva y la aproximacion es cortita puede que me apunte :p

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 5 july 2011 - 23:07
Ah coño, por la tarde también me he apuntado al tiro con arco que lo hace Speakbow, jejejeje .... gñ... por la noche me vais a tener que recoger con cuchara jajajajajaja

Tuesday 5 july 2011 - 23:11
ja ho he vist ja... hahahahaha

Pues lo del tiro con arco no me apunto porque junto con el badminton son las dos únicas cosas que definitivamente soy un negado!!

Tuesday 5 july 2011 - 23:50
Alex, t´enviat un mail...pero bé contesto aquí per algu més esta interessat o te dubtes.

Hola Alex,

en principi pel taller de crestes (diumenge) de material...un arnes, moscatas i casc en tenim...si no en tens, i alguna mena de bambes o botes de trekking ja t´aniran bé.

Per la gymcana, he de posar un mail a tots els apuntats..pero ja posats, buff i frontal ja n´hi ha prou.

Els menjars, amb el preu tens inclos els sopar de dissabte, el dormir i l´esmorzar de diumenge, els 2 dinars (dissabte i diumenge) cadasqu s´espavila.

Bé, res més...ja es posat al post al foro per compartir cotxe....pero diria que la gran majoria son de Barcelona o els voltants.

Quan arribis fes-me una perduda i ens trobem...610974458 

Ens veiem!!

jordi

Monday 11 july 2011 - 23:16
Bueno, bueno...xiquets/es!! Aprofite aquest fil de conversa de la quedada per a dir que Rapaz i jo s´ho hem passat genial genial!!

- El lloc estupendo! la Vall de Lord és un lloc per descobrir i té per fer coses qualsevol època de l´any
- La cursa de caiac, una risa!!
- El tir en arc molt divertit!
- Zones d´escalada per donar i vendre, amb un conglomerat molt bo!
- Audios i sopar "en familia"
- Gynkama noctuna...grups de 5-6 persones correguent pel poble, cridant i jugant...jeje...una passada!!! mooolt currada! + proves varies + sorteig de material i premis fins les 3 del matí .
- I diumenge el taller de crestes on vam apendre coses molt útils i per culminar dinar en grup...més de 35 persones al bar del poble!!!! els teníem desbordats!! jeje

Lo millor..LA GENT! A més, personalment hem conegut nous socis i l´ambient ha estat molt bo.
Lo pijor...que som uns "paquetes" i de tants moments bons no tenim ni una fotooooo!! encara be que el Ricard, David, Juanto, ...anàven fent fotos per inmortalitzar aquests moments...

I la calor...doncs és lo que hi ha...a sofocar-la a la piscina o a l´embassament....

Sobretot ENHORABONA als organitzadors que es van currar tot això!!

Ja tinc ganes de que arribe la següent trobada!!!

Apa!!!!!!!!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies