M´agradaria entendre algunes coses del meu club. Com que fa mesos que el fòrum del mateix no funciona i sembla ser que Madteam.net es on es posen ara els fòrums del club, ho faig aquí.
Weno, yops ara no estic a la junta perque m´era imposible compaginar-ho amb la meva situació personal actual ... brrrff
Altrament lamento no poder assistir a la reunió de la nova secció de barrancs, ja que visc a 150 Km de Barcelona i per sort tinc una feina. Espero almenys que la resta de socis puguem coneixer les conclusions de la mateixa. Ja direu si ho hem de solicitar al mail del club. Be a veure si en un futur proper aquest tipus de reunions es fan virtuals. O mentrestant es posa una mica d´imaginació i s´aprofita per exemple per fer un cap de setmana de barrancs reunió inclosa.
David, jo no soc membre de la Junta, però puc entendre perquè les reunions es fan normalment a BCN.
No ens enganyem, i potser m´equivoco, però la immensa majoria de socis del Madteam, són procedents de Catalunya, i d´aquests, molt problament la gran majoria viuen a Barcelona ciutat, o a la seva àrea metropolitana, o comarques adjacents. És una qüestió purament demogràfica, i Catalunya té a Barcelona i voltants uns 4 o 5 milions d´habitants, una densitat de població que probablement desequilibra el país, però és el que hi ha.
Tu mateix comentes que en deferència a molts socis no catalans, les reunions també s´haurien de poder fer a Madrid per exemple, però en canvi tots els teus escrits han estat en català, cosa que a mi em pot semblar correcte i entenible, però si som coherents amb la teva comprenssió envers els socis espanyols de Madteam, potser hauríes d´haver començat escrivint en espanyol, per a que tots ho puguin entendre i es sentin implicats. No vull encetar cap polèmica amb la llengüa, només ho vull posar com a exemple comparatiu entre la teva opinió en un dels posts.
Entenc que la gestío i coordinació d´un Club amb "seu" a la xarxa -no m´agrada això de virtual-, en comptes de tenir una seu física, té una sèrie d´avantatges, i una sèrie d´inconvenients. Els inconvenients poden ser perfectament els que comentes, la dificultat o poques probabilitats que socis d´arreu puguin assistir a reunions, o Juntes annuals del Club. De totes maneres, una reunió annual que impliqui l´elecció de la Junta, bén pot pagar la pena d´un desplaçament llarg, si tant interessat s´hi està...
D´altra banda, crec que l´immensa majoria de socis del Madteam, ho són perquè mitjantçant una qüota de només 17, tenen accés a les diferents modalitats de la llicència federativa. Tots sabem que en un club tradicional i amb seu física, les qüotes acostumen a ser molt més elevades. Donada que aquesta és possiblement la primera raó per la que la gent es fa soci, tinc molts dubtes que vulguin o pretenguin implicar-se en la gestió del Club.
L´ideal seria, com vaig escoltar a un membre de Barcelona molt actiu de Madteam, que s´anèssin creant "cél·lules" autònomes als diferents llocs de l´Estat, que puguin gestionar les reunions i activitats en les seves àrea concreta. Però això ha de sortir dels mateixos socis, ja que incentivar això des d´un lloc tant "perifèric" com Barcelona, és difícil per qüestions logístiques.
Tinc molts dubtes que els membres de la Junta vulguin o desitjin centralitzar i monopolitzar tota la activitat del Club envers Barcelona, i crec que ja els agradaria a ells més que a ningú que aquest Club fos veritablement descentralitzat, però penso que no depèn tant d´ells, com sí del socis del Club d´arreu de Catalunya i de la resta de l´Estat, el fet de sumar individus, que donin dimensió al Club més enllà de les comarques més properes a Bcn.
D´altra banda, potser les eleccions a la Junta sí que es podríen fer en un pont o cap de setmana, perquè hi pugui assistir el major nombre de socis possible, o fins i tot durant un MadStage.
Comparteixo amb tu l´opinió que els comptes del Club hauríen de ser el més transparents possibles, i més en el temps que corren, però cap de nosaltres tenim un accés fàcil ni ràpid als comptes de moltes altres entitats, molts cop és quelcom que s´ha de demanar espressament. Jo mateix soc soci del FC.Barcelona, i si miro la web del club, no tindré accés a tots el comptes detallats. No sé si està bé o malament, però és un posicionament que adopten moltes altres entitats.
No està de més que tinguem aquest debat, però tampoc crec que li haguem de buscar tres pues al gat.
Salutacions, i ens veiem en alguna muntanyota!
(Post Editado: 4-7-12 22:43:16)
David P.
"- Perquè en un club que es suposa virtual s´organitzen reunions a mitja setmana a Barcelona ?"
Vols dir que no ho he entés...???
Per cert, he anat a tres cursos de Madteam aquest any, i només he repetit amb una persona en dos. Quí vols que es beneficii dels cursos sino els interessats. Ja és molt que se´n facin tants.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui