FjavierWednesday 20 march 2013 - 00:06:57
Hola a tothom, aquí una breu ressenya del dissabte passat:
Com que no ens va encaixar un curs previ que hi havia d´aquesta disciplina, em vaig posar en contacte amb el president del Club - que no ens mereixem, de debò, i ja fa un temps que ens ho demostra - i com sempre, tot van ser facilitats. Ens va proposar gairebé un "curset a mida" amb en Miquel Gómez, un tio fantàstic i molt professional.
Aquest dissabte , 16 de Març a les 8 del matí, en Miquel estava llest per a conduir un grup de "pardillos" des del refugi de Cap de Rec fins el cim de la Tossa Plana per tal d´instruir-nos en el noble art de pujar una muntanya sense telecadires... i després baixar-la, sense tenir-ne cap de nosaltres massa idea i sense obrir-nos el cap. Érem un grup de 7 persones disposades a tot. A les 8 allà hi érem, a - 3ºC i vam tenir el nostre bateig d´esquí de travessa. Després de la preceptiva comprovació de l´equip - ARVAS i demés - vam sortir cap allà a les 9.
Fèiem goig: una penya d´aprop 50 anys de promig (perdó pels més joves) en fila índia pel bosc com si anèssim de colònies amb en Miquel davant i l´Iván d´àngel de la guarda al darrera.
Ens ho vam passar "pipa" i vam aprendre molt. Vam fer dos grups per poder anar cadascú al seu ritme i, donada la nostra inexperiència, canvi de meteo i pràctiques de... "hòstia, que se´n va un casc avall, hòstia, que va un altre, rehòstia, que ara marxa un plomes...", als 2.650 m aprox vam passar a la pràctica del descens.
Val a dir que el grup sencer es va quedar acollonit quan en Miquel i l´Iván van dir com si res: "espereu un moment aquí que baixem a recuperar el material i ara tornem...".
Van baixar esquiant pel mig del bosc, van recuperar el material, van tornar a pujar amb les pells de foca i després vam baixar tots junts fins el refugi... i els tios tant contents.
Ho sento pel Miquel i l´Ivan però em temo que volem repetir! Dia inoblidable! Uns cracks amb en Jordi "The President" al capdavant! (a la propera t´esperem)
PD: Demà penjaré alguna foto de la sortida.
2 Respuestas
Última respuesta Friday 22 march 2013 - 13:30