La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería >Pàgina de Refugis MADTEAM

La Cafetería

volver al indice del foro.

Monday 1 july 2013 - 09:27:52

Pàgina de Refugis MADTEAM

Bona tarda,

Estic intentant deixar un comentari a 2 refugis en els que he estat aquesta setmana per tal d'actualitzar l' "status" i quan intento mirar els comentaris o adjuntar un de nou em surt un text que posa:

Not Found

The requested document was not found on this server.

Em pasa amb els refugis de Montmalús i de l'estany de l'illa (ANDORRA), tot i que crec que és un problema generalitzat.

Gràces,

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 1 july 2013 - 11:29

Monday 1 july 2013 - 10:00
Si ho se... el sistema de comentaris funcionava amb l'antic forum.... quan hi pasi amb la refactorització que estic fent de la web ho arrelare.. pero ja aviso que va per llarg.... (vaig a estones lliures....)
De moment els desactivaré

Ocultar todas las respuestas      
Monday 1 july 2013 - 11:29
Ok!

Gran feina Madveras!

Demoment, posaré l'status al foro de Refugis.

Salut,

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies