La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería >Una auténtica lástima...

La Cafetería

volver al indice del foro.

Thursday 5 september 2013 - 18:14:18

Una auténtica lástima...

Después de 9 años como socio del CE Madteam, en poco más de tres meses tendré que afiliarme a otro club, abandonando Madteam claro está, si quiero poder terminar de manera exitosa la activadad de los Cent Cims que organiza la FEEC.

El motivo, no es otro que por lo visto este club ha dejado de participar en esta actividad (o eso deduzco) ya de desde diciembre del 2011 no se validan aquellas cimas que se registran en la web.

Por dos veces me he puesto en contacto con el CE Madteam para tratar este tema.
La primera en marzo, para ver como se llevaría a cabo la validación de las nuevas cimas que la FEEC había incorporado a su lista de cumbres, y que no figuraban en el desplegable (no actualizado aun a día de hoy) que a tales efectos hay en la web del club.
Tras rellenar y reenviar, el formulario que me fue enviado a tal efecto, a día de hoy siguen sin validarse, tanto las cimas que se habían dejado de validar con anterioridad, así como las que envié en el formulario.

La segunda vez que me puse en contacto con el club fue a principios de julio (después de dejar pasar un tiempo que creía prudencial) a fin de preguntar si Madteam habia dejado de participar en esta actividad. El medio que utilicé fue el formulario de contacto que a tal efecto existe en la web del club.
A día de hoy aun no he recibido ninguna respuesta al respecto.

Como digo en el título de este post, es una auténtica lástima que tenga que completar esta actividad perteneciendo a un club distinto, ya que después de tantos años uno se encariña con Madteam, pero las circunstancias me empujan a ello.

Seguid disfrutando mucho de la montaña.

Nos vemos.

expandir todo contraer todo 20 Respuestas Última respuesta Monday 23 september 2013 - 10:53

Thursday 5 september 2013 - 18:23
Dons ja es raro que el Jordi no hagi contestat.... normalment no triga més de una hora en contestar els correus... te més pinta que el formulari no funciona, se que porten temps amb el diseny de la nova web, que ara per ara no se com està, fa un temps que em vaig desvincular de la junta.

Pero ja te dic, es mooooooolt raro que no hagi contestat... en cap moment has probat directament de enviar un email al correu del club? info@madteam.org

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 5 september 2013 - 18:39

Hola Madveras.

Sí, como explico en el post anterior mandé un correo, y como bien dices al momento recibí respuesta, me mandaron un documento en Word para validar las cimas, el cual rellené y volví a enviar. Eso fue a mediados de marzo de este año y a día de hoy (y han pasado casi 6 meses), ni se han validado las cimas que tenía con anterioridad, algunas de diciembre del 2011, ni las que mandé a través del documento Word.

Si el formulario que hay en la web no funciona... ¿No sería mejor eliminarlo como medio para ponerse en contacto con el club?

P.D. Perdona por utilizar tu web para publicar este post, pero para mi ella fue el embrión del club, y a través de ella tramité mi primera cuota de socio y mi primera licencia con Madteam.

Nos vemos.

Thursday 5 september 2013 - 18:44
Weno... eso lo de la web, ya te digo.. estan con la nueva y no se como esta el tema y los 100 cims.... ni idea de como està... incluso pensava que la FEEC ya no lo hacia.... que también es posible que hayan enviado el word a la FEEC y lo tengan por ahí en el limbo...

A ver si Jordi luego te dice algo por aquí

Thursday 5 september 2013 - 19:55
Bona tarda,

Doncs sí, el Jordi contesta molt ràpid, tot i que jo també vaig enviar el formulari fa mesos i tampoc he vist cap canvi. No li he donat molta importància perquè del repte 100 cims només tinc 17 cims fets (cap validat) i perquè tampoc ho segueixo especialment. Però sobta que estigui el document penjat i no tingui cap resposta. Suposo que estarà en construcció o hi haurà algun error.

Salut i muntanya!
Carles

Friday 6 september 2013 - 12:08
Doncs si que es raro lo de la validació, pero no cal desapuntar-se del madteam si tant de carinyo li tens...........que per 17€ l'any......

Es mes, algo mes ha de passar, perque supose que de tots els socis del Madteam, algu mes hi haurà fent els 100Cim i cap ha manifestat aquestos problemes.

Lo millor, respirar 3 cops, i preguntar en info@madteam

Salut

Friday 6 september 2013 - 13:46

Jo fa molt de temps que vaig enllestir el repte dels 100 cims. Més endavant, però, he seguit pujant algun més i l'he anat afegint a la llista, però no s'han validat. Com es diu, la relació que hi ha a la web del club és l'antiga, no l'actual, per tant, hi ha desajustos evidents amb la Federació. I el que em passa a mí es reprodueix en la meva companya, que també s'ha engrescat amb lo dels 100 cims, però veu com des de fa molts mesos no se li validen els cims que puja. Ni entro, ni surto en les causes de tot plegat, però fa molt de temps que volia obrir un post al respecte i aprofito aquest fil per dir-hi la meva. És certament estrany i segur que alguna raó de pes deu haver-hi. Ara, és obvi que per rebre el reconeixement de la FEEC conforme has enllestit el repte és necessària la validació per part del club, per tant, el que s'exposa no és cap disbarat. Salut i muntanyes!!!

Friday 6 september 2013 - 16:19
Bé al final no em tocar més remei que apareixa...soc el Jordi.

Tots teniu raó, no tinc excuses en el tema...si que al principi us anava contestant a varios socis en que estavem treballant amb la nova web i esperavem tenir.ho arreglat en poc temps...això s'anat allargant i encara estem igual...e inevitablement el tema 100 cims esta molt endarrerit, sigui com sigui tot lo pendent ho enviare a la feec aquest proper mes de setembre.

I lo nou, mentres no estigui la web..envieu-me els nous cims amb el full de validació individual i tal qual m'arribin els enviare a la feec.
http://feec.cat/sites/default/files/Fitxers/centcims/full_validacio_100_cims_individual.pdf

Pratenc, ahir quan vaig llegir el teu missatge hem vaig adonar que el teu mail del 14 de juliol no te'l havia contestat, et demanó disculpes, igualment a la resta.

salutacions
jordi

Friday 6 september 2013 - 19:21
Jo he començat aquest any els 100 cims, i si que es veritat que he tingut que insistir una mica per tal de poder validar les ascencions, el Jordi mica en mica ho ha anat posant al dia.
Esperem que tot es vaixi solucionant i que es pugui fer de manera mes fluida, ja que tenir mesos sense validar els cims es algo que desmotiva bastant.
Jo els cims els dec tenir fets tots amb la de anys que fa que volto per les muntanyes, pero vaig decir començar de cero, hem feia gracia aixó de anar validant els cims, mirar de fer rutes per enllaçar mes de un, fer curses o travesses amb cims de la llista i aixi matar dos pajarus de un tiro, i bueno que penso que es una molt bona activitat i no sentirse recolçat per el club desinfla una miqueta.
esperem que tot prengui bona forma, que aquest club esta molt be, i entre tots encara una mica millor

salut i muntanya

Joan

Saturday 7 september 2013 - 15:09

Parece que el problema de la validación de cimas en los Cent Cims queda solucionado, así podré completar esta actividad perteneciendo al club en el que la inicié.

Jordi no hi ha res que disculpar.

Nos vemos.

Saturday 7 september 2013 - 22:56
Ahir ja vaig enviar a la feec uns quants...A-C

http://feec.cat/activitats/llista-de-participants?parcial=ac

Saturday 14 september 2013 - 18:51
hola, sabeu com esta el tema de les validacions? jo de moment res de res per part de la FEEC i el meu cognom es dels de la C, mentrestant vaig acumulant cims...

salut!

Sunday 15 september 2013 - 10:28

Hola a todos.

Yo el sábado pasado le mandé a Mirlo las hojas de validación de las 27 cimas que tengo pendientes de validar, y el lunes recibí un mail diciéndome que las había mandaron a la FEEC.
Que la FEEC los valide también lleva unos días, y más teniendo en cuenta que el miércoles fue fiesta.

Nos vemos.

Monday 16 september 2013 - 11:29
Pasferm, pasem un mail a info@madteam.org i ho mirem

gràcies
jordi

Thursday 19 september 2013 - 20:23
Hola Jordi, els de la feec ja han validat els cims, nomes en queda un per validar, si de que cas ja ho enviare quan en tingui alguns mes fets, aixi sera menos feina i menos lios per tots.

moltes gracies per tot!

Friday 20 september 2013 - 09:11

Hola a todos.

Efectivamente, a mi también me han validado todas las cimas que tenía pendientes, muchas gracias por la gestión.

¿Por cierto, para cuando la primera quedada de los socios de Madteam para ir a subir un Cent Cims y puntuarlo de forma colectiva?

Nos vemos.

Friday 20 september 2013 - 13:42
Pratenc, cuando quieras,,,envianos una propuesta de cima....fecha....y lo publicitamos como actividad...a ver el interes del publico.

saludos
jordi

Sunday 22 september 2013 - 12:26
Hola,

Disculpa Mirlo, però com hem de fer per enviar-te el full de validació individual ?. És un PDF que no es deixa guardar, ni enviar ...

Gràcies,

Xavier

Sunday 22 september 2013 - 17:01
Hola Xavi
A mi si que hem deixa omplir i guardar sense problemes

Sunday 22 september 2013 - 19:01
Ja he vist el que passava. Tenia la versió X de l'Acrobat Reader. L'he actualitzat a la XI i ja funciona.

Gràcies,

Xavi

Monday 23 september 2013 - 10:53
Si em reboteu un mail a info@madteam.org....us puc passar el mateix full pero en word

salutacions
jordi

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies