La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Nova Via

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 14 october 2003 - 17:17:04

Nova Via

A finals d´agost vam obrir una nova via, al costat del "Cami de l´alsina" (al monastir de Montserrat), els primers 8/10 metres son comuns, despres segueix tot recta, parabolts grocs, equipada, 15 cintes mes reunions, dificultat maxima obligada MD (5º) , 2/3 passos de A1e, descens per el cami de Trinitats. A proposit a la Resenya de la via Sol Solet, feu el mateig herror que el Luigi en el sau llibre, els que van obrir la via son el Joan Oliva i el Gullem Arias. Salut i moltes escalades

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Tuesday 14 october 2003 - 19:36

Tuesday 14 october 2003 - 17:43
Ara ho cambio.. gracies
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 14 october 2003 - 17:45
Wenas! Sembla interessant akesta via... on esta exactament?? Quants metres te?? Tinc una mica de mono de fer via llarga i akesta sembla q es força variada.

Dani

Tuesday 14 october 2003 - 17:53
Cinc llarcs de 45 mt. el primer, 15 l´ultim i el resta al voltant de 30 mt. Situats al Monastir de Montserrat seguir el cami que puja a Trinitats, cuan arribis (6/7 minuts) al pont de fusta nou te atures i miras devant a la roca, veures un diedre a uns 8/10 metres en horitzontal, en la part alta veures un anell de corda, per aqui es l´inici de la via , al final del diedre, dos espits amb una anella de corda, ens poden portar a engany, asegurat (si vols) i pasa d´ells, el diedre es comun a la via "Cami de l´Alsina, si no la as fet te la recomano, despres de fer la meva. Atenció el primer llarc de 45 esta super protegit et recomano pasar alternativament les cordes per els seguros, si vas amb dos cordes en doble. AC
Tuesday 14 october 2003 - 18:44
Ens pots pasar la resenya o dir a on la podem trobar??

Salud!

Tuesday 14 october 2003 - 18:54
Podriem penjarla a la web, pots pasarmela per email i la penjo del estil que hi ha a l´aparta de rutes-> Escalada en roca  el meu email david @ madteam .net

Tuesday 14 october 2003 - 19:33
Soc un negat usuari informatic i no tinc "scaner", tinc una resenya dels que van fer la segona, i esta posada al "Bar de l´Ana" al Bruc. Si em paseu una adreça postal os la envio. AC
Tuesday 14 october 2003 - 19:36
La anterior contesta es valida. Per cert per el que ho volgui sapigue, la via 98 oc a la Magdalena superior esta reequipada amb parabolts, els que la reequiparan, es van descuida de posar un que si que estaba, per aquet pas amb una xapa recuperable es pot salvar, maxim obligat un pas de 5+ al segon seguro de la R2 a la Rr3, en el llibre poas 6a pero cuan es va obrir la resenya es va fer com A1e, ara es opcional, atenció als dos primers llarcs que no son dificils i els seguros allunyan molt (no tant com en els principis Montserratins). AC

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies