La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >L´elefantet & co.

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 16 january 2004 - 11:51:47

L´elefantet & co.

Sabeu d´algun lloc on pugui trobar resenyes de l´elefantet??

I demanar per demanar algu sap quan es tarda mes o menys per arrivar a La Roca Gris, que pel que posa aqui està cap a la vinya nova (montserrat) http://www.geocities.com/Yosemite/Canyon/4406/montserrat/vinya.htm#rocagris

Salut i gràcies

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Monday 19 january 2004 - 17:29

Friday 16 january 2004 - 12:40
Per arribar a la Roca gris trigues una mitja hora, deixes el cotxe a la Vinya Nova, puges un tros pel torrent i a la teva dreta veuras una fita que indica l´inici d´un camí que va pujant, passes primer davant el pollego (on hi ha l´aresta ribas, una via molt maca) i el següent gran contrafort que trobes ja és la roca gris. L´esparraguera i la micky mouse són per disfrutar les dues, l´ultim llarg de l´esparraguera no té res i mola portar algun friend mitja i petit. La baixada ràpida, 3 rapels de 50m et deixen al torrent.
Ressenyes de l´elefantet estan en un llibre d´escalades a Sant Benet, ja et miro exactament com és diu i t´ho passo, tot i que no són del tot correctes pel que fa a la graduació.
Sort i bones escalades.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 16 january 2004 - 13:20
Has mirado en

www.Kpujo.com

Tienes un monton de reseñas de monserrat.

Friday 16 january 2004 - 15:48
Doncs em sembla que probarem l´Aresta ribes, m´has convençut
He vist a http://www.geocities.com/Yosemite/Canyon/4406/montserrat/vinya.htm#pollegoo
 q es tarda unes 4 hores. Està be el temps?? Es que teniem pensat anar-hi tres i hem de marxar tard. La baixada es complicada? Està ben marcada?

Friday 16 january 2004 - 15:50

Sip, per descontat, es la pagina de referencia pel que fa a resenyes de Montserrat junt amb http://run.to/escalada ;D

Friday 16 january 2004 - 16:40
L´aresta ribes és una bona via, crec que l´horari és correcte, unes 4 hores. La vaig fer ara fa 2 anys i val la pena dur algo de material per colocar perquè en alguns punt els seguro allunyen, tinc entes que l´han reequipat, però suposo i espero que només hauran canviat seguros vells per nous. La baixada és força llarga, has d´anar seguint un corriol que va direcció gorros (monestir) i als 20-30min trobareu un nou camí a l´esquerra (crec que té marques grogues, però no ho recordo bé), aquest camí va baixant i amb uns 30-40 min sou de nou a peu de via. Una altra possibilitat és rapelar per la via los mares del sur, acabes l´aresta ribes i camines uns 20m i a l´esquerra (mirant el monestir) heu de veure parabolts i l´ultima reunió de los mares del sur. Jo no he rapelat aquesta via, però la resenya que he vist marca que es rapelable, serien entre 6-8 rapels, però abans de fer-ho millor que us assegureu que és possible. Si al final baixeu rapelant ja ho direu perque t´estalvies una bona caminata.
Sort i a disfrutar la via!

Friday 16 january 2004 - 16:44
Per cert si aconsegueixes el llibre "El plaer de l´escalada" em sembla que l´autor és Enric Major trobaràs la millor resenya de l´Aresta Ribes que he vist mai.

Monday 19 january 2004 - 12:28
Doncs al final la vam anar a fer, tot i que una mica tard a la 1 començavem la via. Total que vam haver d´abandonar pq es feia fosc (anavem 3). La via, o el tros que vam fer, la vaig trobar molt guapa. Esta reequipada amb parabolts a les reunions i algun pel mig tot i que tb hi ha pitons. Els seguros allunyen lo just (tot i que hi ha un llarg facil que no hi res, b sabines si)
Nosaltres la vam cagar molt amb les reunions, n´hi ha masses !!

Total, que queda pendent!!

Monday 19 january 2004 - 17:25
L´any passat vam fer la via Mares del Sur. Vàrem baixar rapelant per la mateixa, són sis ràpels equipats que coincideixen amb les reunions de la via. No és una línea de ràpels "ideal", alguns s´han de fer en diagonal i a més hi ha moltes sabines que emprenyen a l´hora de recuperar les cordes.
Així que la propera vegada que vagi per allà no sé què faré, però el més probable és que baixi a peu pel camí del Torrent del Pont.
La primera vegada que vaig estar per allà vam baixar pel Camí de l´Artiga Alta, però això era abans dels aiguats i ara no sé com pot estar aquest camí. Algú l´ha fet recentment??

Monday 19 january 2004 - 17:29
Si porteu cordes de 60 metres i es teu al lloro us podeu saltar unes quates reunions, sobretot a la primera meitat de la via. Em sembla que al Bar Anna del Bruc hi havia una ressenya vella amb totes les reunions marcades. Si la porteu us pot ajudar a controlar quines reunions us podeu saltar.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies