Vull fer un curs d´iniciació a l´alta muntanya (Alta muntanya nivell I), i he vist un a la guia de cursos de l´EVAM (o similar)...en el la revista del Centre Excursionista de València. Hi ha algun valencianet per aci que haja fet eixe curset, per a que em diga si val la pena? Que es el que es fa a eixe cuirset, etc? El preu...rondant els 300 euros. Crec que tenen un conveni amb el Politècnic o algo aixi.
si per disponibilitat de temps no puc fer este, voldria fer el d´iniciació al montanyisme (es titula tal cual: Iniciació al muntanyisme) (també l´he vist a la mateixa revista). ESte que tal es?
A banda d´açò, voldria també fer-me d´algrun grup muntanyer...però no em decideix per cap. Que si Grup del Politècnic, el CIM, etc etc....
Supose que cadascú arrimareu "el ascua a la vostra sardina" (toma xurrà)...però voldria que algu m´explicara un poquet sobre algun d´estos grups. A mi m´han parlat molt bé del grup del Poli, però no sé...
Cal dir que jo no estic federat, que no he fet alta muntanya en la vida, però que les muntanyes valencianes si que les tinc prou patejades de dalt a baix de la Comunitat. I que si vull fer coses noves, anar a latres llocs, no hi veig altra solució que buscar-me un grup.
Doncs bé, espere la vostra col·laboració, ajuda i consell sobre este tema.
Gràcies
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui