La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Valencianets, ajudeu-me!!

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 17 february 2004 - 21:58:44

Valencianets, ajudeu-me!!

Vull fer un curs d´iniciació a l´alta muntanya (Alta muntanya nivell I), i he vist un a la guia de cursos de l´EVAM (o similar)...en el la revista del Centre Excursionista de València. Hi ha algun valencianet per aci que haja fet eixe curset, per a que em diga si val la pena? Que es el que es fa a eixe cuirset, etc? El preu...rondant els 300 euros. Crec que tenen un conveni amb el Politècnic o algo aixi.

si per disponibilitat de temps no puc fer este, voldria fer el d´iniciació al montanyisme (es titula tal cual: Iniciació al muntanyisme) (també l´he vist a la mateixa revista). ESte que tal es?

A banda d´açò, voldria també fer-me d´algrun grup muntanyer...però no em decideix per cap. Que si Grup del Politècnic, el CIM, etc etc....

Supose que cadascú arrimareu "el ascua a la vostra sardina" (toma xurrà)...però voldria que algu m´explicara un poquet sobre algun d´estos grups. A mi m´han parlat molt bé del grup del Poli, però no sé...
Cal dir que jo no estic federat, que no he fet alta muntanya en la vida, però que les muntanyes valencianes si que les tinc prou patejades de dalt a baix de la Comunitat. I que si vull fer coses noves, anar a latres llocs, no hi veig altra solució que buscar-me un grup.

Doncs bé, espere la vostra col·laboració, ajuda i consell sobre este tema.

Gràcies

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 18 february 2004 - 14:25

Tuesday 17 february 2004 - 22:00
Hosti, perdoneu...crec que el forum d´escalada no és el mes adequat...ho hauria d´haver posat al general.
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 february 2004 - 13:02
En quant als cursets, jo no n´he fet cap dels que comentes, pero si ja fas molta muntanya per valencia, millor apuntat al de Alta muntanya, en el de iniciacio potser que pergues el temps.

i en quant a lo dels grups, el CIM esta molt be, i el del Poli tambe.... Pero son distints. El CIM es un grup mes "standard", i tambe hi ha molt de nivell. La gent es guay.
i el del Poli es mes "improvisat", sense que tinga que ser algo negatiu açò. Ja saps: molta gent jove, no hi ha una "clase dirigent" clara . Uns li diuen "desorganisació", pero pense que no es aixi, que es molt mes agradable.

si vols passar-te per el Poli, ja saps: els dijous a partir de les 20h en el edifici del Trinquet del Poli (junt al nou edifici del Institut de Biomecànica).

Wednesday 18 february 2004 - 14:25
Home...jo no en tinc tant de nivell. No estic federat ni res...I si, he fet prou muntanya per aci, pero no he fet, per exemple, escalada ni res aixi com més de nivell. Per aixo tot el que possa "alta muntaya" com a que em fa una mica de por...pero es clar, que m´agradaria provar-ho Si no he anat abans a un grup es perque pense que tots van a tindre moolt de nivell i em quedaré arrere. Paranoies

Aquest dijous aneu a estar? Ho dic perque igual em passe. Si no em passe este dijous, ho faré el següent...però serà propmpte. Aixo segur.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies