La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Pic d´Escobes,caraW

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 19 march 2004 - 10:23:56

Pic d´Escobes,caraW

Voldria fer el corredor dels Èlfics, a la paret oest del Pic d´Escobes(Andorra). Agrairia informació si algú de vosaltres hi ha estat recentment o en sap alguna cosa, suposo que degut a la seva situació, al matí la neu deu estar bé i quan ets a paret el sol ja deu escalfar un xic les mans.... Malgrat conec la zona, mai no he realitzat l´escalada i m´han dit que és impressionant i agraïda. De passada us faig la proposta a aquells que us conegueu la via i si us va bé, hi podríem anar plegats el proper cap de setmana 27-28. Salutacions a tots els"madteros/es"habituals,sempre és "bonic"llegir els vostres comentaris i  consells!

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Friday 19 march 2004 - 16:47

Friday 19 march 2004 - 10:29
Ostres.. tens ressenyes de l´Escobes? .. nosaltres l´any pasat vam fer aquest corredor, pero encara no hem conseguit saber ni nom, ni res de res.... http://www.madteam.net/rutas/escobes_corredor/corredor.php/cat
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 19 march 2004 - 15:28
Vau fer just aquest corredor? Bé, de ressenyes no en tinc, tansols una referència i allò que vaig veure des de la canal q comença a dividir la paret en diagonal (no la q rodeja x la vora esq). La única cosa q sé és que l´escalada es podria fer en uns quatre llargs i amb fisura prou bona (joc de friends), el grau màxim me van dir seia V nomes a la penultima tirada i un total de 400m d´ascenció q et porten directe al punt mes alt del pic (uns 200m d´escalada). Què em podeu explicar de la vostra experiència al Pic d´Escobes per aquest corredor, no us agradaria tornar-hi?
Friday 19 march 2004 - 15:36
El que tinc es la ressenya aquesta que t´he pasat... hi havia també una galeria de fotos, pero amb la caiguda del servidor de desembre es va perdre... mirare si tinc el CD per casa.... ganes de repetirlo si que hi ha si... el que falten son dies
Friday 19 march 2004 - 15:37
Per cert, si en saps d´alguna altra pels voltants..., faríem nit al refugi de Juclar.Gràcies!
Friday 19 march 2004 - 15:43
no no, vam pujar per aqui... per on marca la ressenya aquesta:
http://www.madteam.net/rutas/escobes_corredor/corredor.php/cat

Vam a anar a boleo aviam que trobavem.. perque no teniem ressenyes d´enlloc...
Vama anar MadSergi, Farell, AlbertF, Mari, Olga y jo

Friday 19 march 2004 - 15:52

És clar, l´heu ressenyada valtros donces... , si que sou valents/es, segur que va ser una bona jornada, m´agradaria molt veure´n les fotos!! Ja us ho explicaré si hi anem, i des d´aquí a veure si un dels pioners de la via s´hi anima, salut.

Friday 19 march 2004 - 15:59
valents? jajajaja... unos incocienttte.... diria jo ....... no sabiem que ens trobariem, pero desde el refu sembalava que estava be ... que sino no ens hi posem.. jajaja
Friday 19 march 2004 - 16:47

hahaha  Això és el que passa quan t´emociones massa!! (rodolí)

però ara ja està fet..., i ho podeu explicar!! (que te quiten lo bailao...)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies