La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >L´illot de la platja (nudista) del Torn a l´Hospit...

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 20 july 2004 - 19:36:20

L´illot de la platja (nudista) del Torn a l´Hospitalet del Infant (Baix Camp)

El meu primer post al foro.

A la platja que hi ha baixant el coll de Balaguer, a la Costa daurada, entre la població de l´Hospitalet de l´Infant i la central nuclear de Vandellos, hi ha un enorme illot, on he trobat 5 reunions, i unes 12 vies. Tot i que el material esta rovelladissim per la influencia del mar que voreja les vies, voldria saber si son boulders amb corda, vies normals, una zona de escola, o que es, i si algu en sap ressenyes, i si es fiable escalar-hi o no.

Perdoneu el meu desconeixament, pero soc novatu.

I me presento. Sóc un dels molts Maspujolencs (Baix Camp) que anem per la serra de Prades, amb diferents graus de experiencia (jo per baix soc de cinquillos), i que ens trobareu amb molta calma i bon rollo a les vies de la zona. Enhorabona pel foro.

Si algu vol venir a escalar amb nosaltres gustavgrau@hotmail.com (feu servir el msn).

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies