Bones a tothom
Jo amb els de la colla havia arribat a fer 6b+ a tope-rope (o yoyo o corda per dalt, no se com ni dieu en català).
Però ara duc a escalar a la meva novia (que sols havia fet III i IV), i a muns cunyats que no havien escalat mai, i voldria saber quin sector em recomaneu de la zona de Prades.
Els vaig dur a "Espantaocells" a la Mussara i un pel massa dificl per començar, tot i que "Covallonga" al costat ideal. Havia pensat en "parvulari" a la Mussara pero la roca esta molt sobada i patina molt (opinió de la colla). Així que buscant he trobat que "Jardí del Roure" a Lo Soterrani de la Mussara i "El Biombo" al mateix lloc, semblen unes bones zones, a més perque sovint anem colla de diferents nivells.
També a Montral he trobat la zona "Els gegants o les Bessones" que em serveix per al que jo vull.
I aquest cap de setmana hem d´anar a Arbolí i m´agradaria que hem recomenessiu quelcom també.
Sento ser pessat i massa poc sintetizador pero m´agrdaria saber la vostra opinio.
AVANT
Mont-Ral...sector Terra Negra....Vías fáciles y cantos "chachis"....
La Mussara pueblo (al lado del refu de la Mussara) Muchas vías fáciles en varios sectores....algunas un pelín cortas...pero vale la pena para empezar...
La Riba....sector parvulari....vias muy fáciles.....sólo has de tener cuidado con lo que dejas en el interior del coche...(se han dado casos de cacos...)
En Arbolí hay un sector de vías fáciles....pero ahora no recuerdo el nombre.... En el refu te informan seguro.....
Salut i roques.......!!!!! (salud y rocas....!!!!!) Pekas
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui