La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Boulder a Vilafranca

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 6 october 2004 - 16:24:50

Boulder a Vilafranca

M´acabo de traslladar a viure a Vilafranca i m´he assebentat que hi ha dos rocódroms, el del CEP i el del ESK... no he mirat preus ni res. Però he vist que pel fórum n´hi ha uns quants que sou del Penedès, quin em recomaneu? Merci! a veure si coincidim...

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 7 october 2004 - 09:44

Wednesday 6 october 2004 - 19:37
Wenas!
El del EKS (ni sabia q es deia aixi) el primer cop es gratix, la resta no ho se pero val una pasta em sembla. El del CEP doncs nomes cal q siguis soci del CEP (uns 6? al mes o cada 3 no ho recordo), en tot cas si hi vas i el tio et demana el carnet li dius q el tens a casa (se de gent q ha estat bastants dies fent aixó)
Jo personalment vaig al del CEP, es mes barato y la veritat es q ja m´està b, el de l´EKS es una habitació petita i si hi ha gaire gent deus flipar. Per cert, jo tb soc de vila

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 7 october 2004 - 09:44
Merci per la informació! Bé, jo li dic ESK perquè és com està a la web d´entitats de Vila... si el primer dia es gratix s´haurà de provar, per allò de que les coses gratis no s´han d´aprofitar .  Però pel que dius segurament anirá al del CEP, que ja me´n volia fer soci igualment... Doncs a veure si coincidim!
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies