Hola!Ja fa temps vaig descubrir que no existia cap llibre de tècnica i material d´escalada escrit en català.Així que un bon dia em vaig posar mans a la feina....Vaig començar a remenar, triar, recopilar, ordenar i TRADUÏR al català tot article o llibre que passava per les meves mans: articles publicats a revistes especialitzades, xerrades tècniques penjades a internet, llibres de la biblioteca..... TOT!He prioritzat sempre l´ACTUALITAT de la informació i he intentat presentar-ho tot d´una manera molt didàctica i entretinguda (amb moltes fotos a color scannejades o baixades de la xarxa, dibuixos, croquis, etc...)El resultat d´aquesta feina "nocturna" de moltes hores és un document en format word d´unes 55 pàgines que he batejat amb el nom de "Apunts d´escalada en català".Us el podeu baixar a través de l´emule (tinc l´ordinador gairabé tot el dia obert) i xafardejar-lo.El meu dessig és que tothom que ho volgui, el pogui aprofitar.... si més no, li podeu fer un cop d´ull!M´agradaria rebre qualsevol comentari (de fet els espero) i el podeu fer còrrer tot el què volgueu.També us el puc enviar per mail...Siau. Pere (Mataró)
ptutusaus001@cofb.net
El problema pot ser que el hotmail no té gaire capacitat de correu.... te l´enviaré enformat pdf (cal que tinguis l´Acrobat) i comprimit rar (cal que tinuis el winrar)
Tots dos programes son gratuits.
Ja em diràs si t´ha arribat i els teus comentaris.
Pere
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui