La veritat es que ho tens una mica xungo. La zona d´Agulles es la unica zona de Montserrat sobre la que aquests ultims anys no s´ha publicat cap llibre de resenyes. Jo últimament he anat a escalar a aquesta zona i al buscar a botigues un llibre actual de resenyes he trobat que no hi ha res. A internet hi ha dos pàgines interessants on potser hi podrien ser aquestes vies. No em sonen, pero si que en surten moltes altres d´Agulles d´interessants. Aqui a la pagina a l´apartat de Montserrat també n´hi ha algunes.
RessenyaFriday 12 november 2004 - 09:24 Només informar-vos que http://run.to/escalada ja no existeix, des de fa un any que és www.ressenya.net, i és la mateixa que l´anterior però amb les actualitzacions.
RessenyaFriday 12 november 2004 - 11:46 És cert, no surten les ressenyes que demanes, sinó quan ho vas preguntar t´ho hauria dit, jo només feia una correcció sobre l´adreça.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies