Dons fa uns dies vaig veure en un misatge les ressenyes de Banyadores, per fi, i aprofitan l´anticicló,(i demanant un dia de festa pendent...) dema anem a catar la zona.
Algu sap alguna cosa mes? com esta per deixar el cotxe, que cal portar... etc
l´aproximacio es facil?no te perdua oi?
jeje
tot aixo que es bo saberho....
moltes gracies, un salut!
Buenas,
Es una zona bastante sencilla de encontrar ya que casi desde la salida del pueblo ves la roca al fondo, el aparcamiento es grande y la pista hasta el está en buenas condiciones. Después tienes un pateo que aunque corto si no te lo tomas con calma te hará subir los colores.
Sobre material, todas las vías que he probado estaban muy bien equipadas (y con ello no quiero decir que los seguros estuviesen cada metro y medio, pero estaban donde tenían que estar).
Saludos y a disfrutar, que envidia, mañana me toca currar.
Hola!
Demà trobareu una amiga meva, la Núria que també hi va.
La zona és fàcil de trobar.... si veniu de Barcelona per l´autopista, preneu la sortida de Vilassar de Mar i després direcció Cabrera (cap a la muntanya).
Al cap de 3 km s´arriba a Cabrera de Mar i abans d´entrar al poble preneu el desviament a l´esquerra i seguiu sempre els cartells de Castell de Burriach.
Primer es pasa per la riera que és com un carrer del pocble i desprès una pista a ma esquerra (sempre direcció a Burriach).
La pista d´uns 4-5 km arriba a l´aparcament de la Font Picant on heu de girar a la dreta prenen una pronunciada rampa de 100m que us deixarà en una amplia zona d´aparcament.
Desprès de deixar el cotxe, es pren la pista que puja a Burriach (saltant la cadena) i al cap de 200 metres le deixeu i seguiu recte la pista.
Dues corves tancades i trobareu un petit corriol a ma dreta que puja directament a la paret (fites blanques pintades a les roques).
La zona està molt bé, les vies més llargues són d´uns 25 a 30 metres i es troben a la zona "classica".... tot molt bé.
Donç la veritat es que la zona esta mol be.. ¡adherencia a sacooo! lo xungo, a sigut arribar fins la roca! si m´agues imprès les teves indicacions....ara tindria les cames sense cap rascada... en lloc de tirar a la dreta per la pista, em tirat per l´esquerra... aix.. quans esbarzers!!! pel pròxim cop ya ho sabem....ah, Pere, sense noticies de la Núria...estabem ben solets...
un saluduu!!
http://www.madteam.net/rutas/deportiva_maresme/escuela-banyadores.pdf
aquí están las reseñas. Las ha pasado el amigo Pere (gracias Pere)
No considero que yo tenga capacidad como para graduar, pero si que me parece más un 6b que 6a+
...a ver cuando nos vemos por allí...o por otro sitio
salu2
flx
mmm....el fin de semana haré vida familiar, y no tengo puente, pero talvez pueda apañar una escapada para el lunes si fuese por aquí cerquita...
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui