La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalar alguna cosa "fàcil" a les agudes..... dill...

Escalada

volver al indice del foro.

Saturday 4 december 2004 - 23:46:51

Escalar alguna cosa "fàcil" a les agudes..... dilluns.

Hola a tothom....

Per si existeix algun pringat com jo que ha treballat avui (dissabte) i treballa també demà (diumenge)

La Lu (alias Mercè) i jo anirem dilluns a Monserrat (si fa bo) a fer alguna cosa fàcil a la zona de les agudes

la Miranda o potser l´agulla de l´arbret k fa temps que no faig.... cosetes fàcils

.... si hi algú d´aquest "nivell" k vulgui venir... a la nostra cordada hi kep!

Fins aviat

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 9 december 2004 - 23:23

Wednesday 8 december 2004 - 00:50

Hola Pere!

Com va anar dilluns?  

Al llegir alguna cosa fàcil se m´han obert els ulls. La Miranda a quina agulla et refereixes? Crec q hi ha varies agulles que comencen per Miranda (encara no conec gaire Montserrat) i si dius que aquesta és fàcil estaria mooooolt interessat en fer-la.

Salut!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 december 2004 - 01:14
Hola moskis!

La Lu i jo vam anar el dilluns a la zona de les agudes... vam fer primer el Gep Llarg i desprès l´Agulla de l´arbret

La primera és un unic llarg i facileta  , l´Arbret és una miqueta més dificil però no pasa mai de IV+.... bé, la veritat és que el primer llarg vaig desviar-me una mica perquè em vaig "saltar" un ancoratge i em vaig ficar per un troset més "xungo" i sense xapar  .... la Lu encara riu... dels meus patiments!

Però molt bé!.... ho dius abans i podies haver vingut amb nosaltres.... el nostre "nivell" es aquest  però disfrutem i no patim gaire.... je je!

Segur que quedem un altre dia.. et donc el meu mail ptutusaus001@cofb.net per fer cosetes d´aquest tipus.... desprès un bon cacaolat calent i a riure!

Fins ara

Pere

Wednesday 8 december 2004 - 17:46
Molt bé!

Dilluns estava a St.Jeroni jo! Vam fer Sitges - Montserrat caminant, sortida el dissabte de bon matí, fent nit a Esperreguera i pujant a St.Jeroni alguns el Diumenge i altres Dilluns.

Tornant a l´escalada... l´agulla de l´arbret va ser la primera via llarga que vaig fer, em va agradar molt! 

Thursday 9 december 2004 - 14:36
Hola Pere

La zona d´Agulles, no Agudes com dius, es una zona preciosa per escalar. apart de l´Agulla de l´Arbret un altre dia si teniu pensat fer-ne alguna més d´aquestes característiques en aquesta zona podeu fer la saca gran per la aresta brucs ( resenyada per Arrggg a la web) o la miranda de les Bohigues per l´aresta Brucs ( he penjat la ressenya recentment). Totes dues son escalades de III-IV molt maques.
Algun dia d´aquests he d´anar a fer la Saca Gran amb la xicota, a veure si hi poguessim anar plegats!!

ta lueggg Pere

Thursday 9 december 2004 - 23:23

Hola compant trabalon
Les agulles que em menciones ja les he escalat, totes molt guais i d´altres.... com la bitlla, el gep llarg, la maquina del tren.... bé, la zona està molt bé!

M´encantaria quedar amb vosaltres el dia que aneu a fer la Saca... ja m´avisareu

.... i després a fer una cerveseta. je je!

Fins ara!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies