La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Cresta de les Agudes

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 31 may 2005 - 14:53:58

Cresta de les Agudes

Me sabeis decir que grado de escalada tiene la arista que sube a les Agudes des de el lado opuesto al turó de l´Home (creo que es des del castellet??).  Si hay algun clavo puesto y que cacharros os llevariais para equipar.

Gracias

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Friday 3 june 2005 - 18:16

Tuesday 31 may 2005 - 15:19
Supongo que te refieres a ésta... http://www.madteam.net/rutas/montseny/castellets/castellets.php

No te puedo decir más... pues no la he hecho.. pero la tengo pendiente !

Salutacions,
Freu

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 31 may 2005 - 15:31
Weno.. aqui Lord of the Castellets (ya van 10 veces que la he hecho jijij)... la cresta dels Castellets no necesita de quipación.... dificultad?... puff... como mucho I o II si quieres embolarte... pero ni eso.... es ir trepando sin excesiva dificultad... hay algun pasito que si que tienes un poco de patio, pero en general no es demasiado expuesta.

Aqui tienes fotos
http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/537 (de arà uno o dos años)
http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/1194 (de hace unas semanas)

También el fondo de pantalla que hay ahora... jejeje
http://www.madteam.net/fondos/ver.php/151

Tuesday 31 may 2005 - 15:42
Hola webmaster. Escolta´m, aquest diumenge volem fer els Castellets. Jo fa moltíssims anys (més de 30) que vaig fer aquesta cresta i no en tinc bon record. Sembla ser que han senyalitzat una via menys aèria amb traces liles. Què em pots dir d´això? No recordo que calgués portar ni corda, ni mosquetons, ni res, oi? He vist les teves fotos i no sembla que sigui necessari. El company la va fer amb nanos i em va comentar que està "xupat". Què et sembla? Gràcies
Tuesday 31 may 2005 - 15:45
si, exacte... si vas seguint les marques liles vas evitant els pasos de més grimpada y evites tb la pujada de l´lutim castellet (marques grogues).. que potser es la part més aeria
Tuesday 31 may 2005 - 15:48
esta chupaaaaaaaaaaaa!!!! ....haber si con nieve la pruebo un dia..que tiene que estar guaiiiiii!!

Tuesday 31 may 2005 - 15:51
yo la he heeeechooo.. yo la he heeeechooooo... jiji... claro que en diez veces, ... solo me falta subirla con Georgi Dan.... jiji... aunque  para nieve una vez que fue Flx que tenian nieve hasta los janders y tubieron que poner un clavo para bajar del primer castellet de mal que estava
Tuesday 31 may 2005 - 16:04
Per cert, hauriem de pensar un dia per fer un MadBarrufets, ja sia al mar o al riu
Tuesday 31 may 2005 - 16:05

De totes maneres, aquesta senda lila i la groga del darrer Castellet coincideixen? Ho dic per si algú es decideix a fer-la. Gràcies de nou

Tuesday 31 may 2005 - 16:17
nops.... la groga puaj pel dret y la lila la bordeja.. que edps es converteix en vermella

sta explicat a la ressenya que vaig pujar fa temps http://www.madteam.net/rutas/montseny/castellets/castellets.php

Tuesday 31 may 2005 - 23:20
Hola company,potser ens veiem per les roques,diumenge pujaré,amb la dona,o no?!¡
La ruta més facil pasa al canto de una placa "in memoriam",i per la part que s´ha de grimpar,cuan porto gent "sense experiencia" o amb una mica de vertic,els aseguro.Jo he trobat 2 ó 3 puestos que es poden montar reunions amb 3 friends i en una espot fer un pont de roca i tot,pero nomes es un tall del recorregut,com diuen els nostres amics es facil si este experiencia i esta "chupa" si este molta experiencia.No te la llugis si la gent no te experiencia a escalar,la gent d´aquesta pàgina de una manera o de una altre va sobint a fer alguna coseta,i tot i aixi sempre pot pasar alguna cosa ,HE !¡Vinga espero que ens veiem per coneixens,vinga fins aviat!¡

Charlyclimber

Tuesday 31 may 2005 - 23:35
Caram! Ara m´has ben fotut. A veure, som gent amb experiència excursionista de molts i molts anys, però no hem passat de la xemeneia del Canigó o el darrer tram del Mulleres, en el que fa a la grimpada es refereix, per tant, portem la "L" al darrera. Jo la vaig fer de minyò escolta i no he tornat mai més. És ara que m`han enredat a fer-la i per tant he preguntat, ja que les opinions que he obtingut són molt dispars. Segons les ressenyes que he anat llegint, la via de les marques liles és assequible per a qualsevol persona més o menys coneixedora de la muntanya. De totes maneres la baixada la farem per la Font de Briançó. Ja ho comentaré a veure que em diuen els companys. Gràcies per la teva col.laboració. Salut
Friday 3 june 2005 - 18:16
Ostres, aquí no es pot estar tres dies sense entrar al forum...

Moltes gracies a tots per les respostes.

Suposo que aniré demà a fer la cresta-caminada. Ja ho us contaré...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies