La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Apendre a escalar

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 2 june 2005 - 23:12:08

Apendre a escalar

Hola! m´agradaria apendre a escalar, jeje...... m´explico:

Jo no soc un gran escalador, he fet vies de bloc o esportiva i alguna via llarga a Montserrat, Garraf i St. Llorenç, però sempre m´han portat, i el que si m´agradaria es apendre a escalar vies sense equipar (he posat o tret algún tascó, alguna vegada), el que m´agradaria es fer un curs que m´ensenyessin a progressar per vies sense equipar o poc equipades, així com les diverses nomenclatures d´escalada, ja sigui artificial o la que sigui, i el cas es que porto temps mirant per clubs de muntanya i només hi han d´iniciació, o bé algún de perfeccionament, però son massa curts i quan llegeixo el contingut del curs no m´acaba de convençer.....

Els que he llegit sempre posen_: apendre a escalar de primer, montar reunions i alguna coseta més, però aixó ja ho se fer, a veure si algú hem pot aconsellar........

Moltes Gràcies. Berin. Ole!

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Friday 10 june 2005 - 09:37

Friday 3 june 2005 - 19:29
Jo vaig fer un curs d´iniciació però hi havia dos nivells més alts. Al segon em penso que ja ensenyaven a equipar vies, etc. Ara mateix no m´enrecordo gaire pq ja fa temps. Es feia a Montserrat, a Can Jorba. Ara estic a la feina però ja miraré de buscar-te el programa, telèfon, etc... a + no hi havia gaire gent (3 ó 4 persones)... ja et diré....
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 3 june 2005 - 20:58
Curiositat. El dóna un tal Rodri?
Friday 3 june 2005 - 22:37
Moltes gràcies Lai!!! quan sàpigues algo diguem alguna coseta!
¡¡¡Guai!!!

Monday 6 june 2005 - 13:17

ep! Es diu "Aventura´t", no he trobat la web però el telèfon és: 93 744 82 32 ó 608 99 04 26. Els cursos són de 60h, hi ha 2 programes: de juliol a desembre o els diss de 9 a 14h ó tarda de 15 a 20, o bé el mateix horaris en diumenge. Són dues sessions mensuals, total= 60h. El nivell II és de perfeccionament i el III d´alt rendiment (rescats, etc). Ara mateix no et puc dir més, miraré de trobar més informació... de totes maneres pots trucar de dill a div de 13 a 18h.
Mmmm Òskar... em penso que sí hi havia un Rodri (amb una gosseta) que ajudava, pero ki ho porta és un noi que es diu Jordi. Viuen a Can Jorba, amb la dona i la filla petita, a un masia al peu de Montserrat. Viu d´això... té un rocodròm montat a casa.. Si recordo o trobo res més ja us ho diré...

Espero haver estat d´ajuda... Berin, si trukes ja em diràs que et sembla!!!
PD: per cert, abans valia 20? la sessió.

Monday 6 june 2005 - 13:45
Sí, son ells.

Espero que el Jordi ja estigui del tot bé. Per si llegeix això: una abraçada de lÒskar de la UPC i a veure si el veiem al Setembre

Monday 6 june 2005 - 23:13
Moltes gràcies Lai, segur que truco, com a minim el que poses sembla molt interessant inclús lo dels rescats, ja us diré alguna cosa.....

Arreveure!!!

Friday 10 june 2005 - 09:37
Això dels rescats sempre és interessant per un bomber, oi Berin??
MOLTES FELICITATS per haver entrat!!
Tot bé? Segur que sí... Esperem que hi hagi sort aquesta vegada, i ens veiem al parc!! (un que encara no ha entrat...).

Salut!!
6q

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies