Algú coneix alguna zona de bloc a Catalunya que no sigui Can Boquet?? :D em sona que hi ha alguna zona per La Llacuna... però no tinc ni idea de com anar!!!
6 Respuestas
Última respuesta Monday 27 june 2005 - 11:53
ÒskarWednesday 22 june 2005 - 08:05 A http://www.caranorte.com tienes en portada las reseñas de la zona de bloque de Sta Coloma de Farners.
A la Llacuna en teoria hay bloques pero no he ido nunca, ni visto reseñass.
ArggggWednesday 22 june 2005 - 10:38 Per anar als blocs de la Llacuna nomes has d´anar al camping (segueix els cartellets, està passat el cementiri) aparques i travesses tot el camping direcció a unes parets, ja veuras q per dins el bosc hi ha els blocs! Potser fins hi tot al camping trobes les ressenyes!
Doncs a part de Can Boquet i Sta. Coloma de Farners (ressenyes a caranorte), també tens la zona de Savassona, molt a prop de Vic, q està molt guapa. Em sembla q tambe tinc ressenyes d´algunes zones de la provincia de Lleida i alguna mes per Tarragona, pero hauria de mirar-ho a casa.
Ens veiem!!
Dani
PD: ets la Lis del canal d´escalada del IRC?? Si es aixi, feia la tira q no sabia res de tu, jeje
LisFriday 24 june 2005 - 17:13 Merci!! Dani si soc la Lis q coneixes... la q va traballar al Corte Inglés amb tu!! ajajajaja encara et tinc al msn si et veig connectat algun dia ja et demaré les ressenyes!!
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies