La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Bloke a Catalunya

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 21 june 2005 - 20:03:21

Bloke a Catalunya

Algú coneix alguna zona de bloc a Catalunya que no sigui Can Boquet?? :D em sona que hi ha alguna zona per La Llacuna... però no tinc ni idea de com anar!!!

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Monday 27 june 2005 - 11:53

Wednesday 22 june 2005 - 08:05
A http://www.caranorte.com tienes en portada las reseñas de la zona de bloque de Sta Coloma de Farners.

A la Llacuna en teoria hay bloques pero no he ido nunca, ni visto reseñass.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 june 2005 - 10:38
Per anar als blocs de la Llacuna nomes has d´anar al camping (segueix els cartellets, està passat el cementiri) aparques i travesses tot el camping direcció a unes parets, ja veuras q per dins el bosc hi ha els blocs! Potser fins hi tot al camping trobes les ressenyes!

Salut

Wednesday 22 june 2005 - 10:39
Wenas Lis!!!

Doncs a part de Can Boquet i Sta. Coloma de Farners (ressenyes a caranorte), també tens la zona de Savassona, molt a prop de Vic, q està molt guapa. Em sembla q tambe tinc ressenyes d´algunes zones de la provincia de Lleida i alguna mes per Tarragona, pero hauria de mirar-ho a casa.

Ens veiem!!
Dani

PD: ets la Lis del canal d´escalada del IRC?? Si es aixi, feia la tira q no sabia res de tu, jeje

Wednesday 22 june 2005 - 11:07
A arboli (tarrgona) tb tens molts blocs, les ressenyes al refu!

Per cert, algu sap com està aquest refu?? M´havien dit que l´havien tancat pq va caure el sostre. L´han arreglat?

Friday 24 june 2005 - 17:13
Merci!! Dani si soc la Lis q coneixes... la q va traballar al Corte Inglés amb tu!! ajajajaja encara et tinc al msn si et veig connectat algun dia ja et demaré les ressenyes!!

Monday 27 june 2005 - 11:53
Hola Lis!!!!

Doncs mira q fa temps q no sabia res de tu, jeje. Quan vulguis em fas un toc pel msn i et passo les ressenyes q tinc per casa.

Ens veiem!!
Dani

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies