Hola, sóc nou al forum, i som una colla que ens mola escalar, i ens sap greu veure tants sectors del garraf en deteriorament, i tinc dubtes si hi ha algun tipus de restricció per re/equipar al pic del martell i les seves rodalies a part de les tipiques per la nidificació.
Merci per adelantat!!
Wenas,
Restricció al pic del martell... diria que no, pero bueno, millor parlar amb el gestors del parc natural de cara a fer cualsevol activitat de equipament, reequipament i també preguntar a la FEEC (això seria la resposta "oficiosa" ). D´altra banda, lo de sempre ... en el cas del pic del martell, primer pregunar pels autors de les vies per preguntarlis si estan d´acord o no en que es re-equipi les seves vies.
Respecte a lo que dius, bueno, jo considero mes preocupant que el pic del martell, es l´estat de sectors com de la placa dels 4 vents i com penya ginesta. Per sort, el club Roca Negra, de Castelldefels, l´han concedit una subvenció per reequipaments en la zona i algo s´esta fent (Roca Negra, Penya Senyal). Jo et diria que contactesiu amb ells, ja que a part de ser de la zona, crec que son els que estan movent-ho.
Jo, personalment, tinc ganes de fer un re-equipat de la placa dels 4 vents, aixi com un company te la idea de re-equipar (expansiu vell per expansiu nou) d´una via del pic del martell.
Salud2
Jose
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui