La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Sant Pere de Ribes

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 31 august 2005 - 19:38:26

Sant Pere de Ribes

El company de cordada em va comentar que hi havia un sector d´escalada a Sant Pere de Ribes que comptava amb unes 60 vies, però he buscat per internet i el club geam les té amb arxiu, però no en format digital, si algu sap alguna cosa d´aquest sector o té les ressenyes, seria un favor.
Per altre banda jo sóc de fora de barcelona, i tinc bastantes ressenyes de la zona bergueda i ripolles.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Wednesday 31 august 2005 - 20:32

Wednesday 31 august 2005 - 19:53
Et refereixes a les Roques d´en Mercer o a altres? Si son aquestes, les tens a la guia de "Barcelona y alrededores". Si son altres... Estic interessat...
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 31 august 2005 - 19:57
Buenas,

Las reseñas las tienes en el libro de BCN y alrededores de Onaclimb, es un sector que está en la urbanización Valles Altos, es un sector a la sombra ideal para verano, con vías hasta 60 metros. Muchas de las vías necesitan material adicional pero el sitio es guapo y muy tranquilo.

Si necesitas más información ya dirás.

Wednesday 31 august 2005 - 19:59
bones t´escric un pél liada... el que em doni de temps
suposo que parles de les roques de can mercer a la urbanitzacio pirata valles altos.
és una escola un pél ferestega, la veritat es que només hi he anat una vegada i no hi he tornat això que visc a 15 minuts en bicicleta.
Les ressenyes les tens a barcelona y "edredones" a l´apartat de garraf.
Es una escola d´esportiva en que hi han tb vies de varis llargs. L´equipament és un pél precari i és necessari lus de biocons en moltes vies.
Un cop a l´urbanitzacio has de deixar el cotxe i enfilarte 5 minuts entre esbarzers del pal dr livingstone, cal comentar que el cop que hi vaig nar anavem dues noies de poca alzada i vam quedar senyalades de per vida apart de passar un pél de por ja que es una zona de cabanyisme un pél dessoladora on hi ha moltissims gossos sueltos.
Espero no haverte desanimat.
Hi ha gent que li agrada l´escola o això diuen pq no hi toca el sol i això al garraf es una cosa poc habitual. Pero no se si hi va gaire gent ja que tal com vam trobar l´aprox.... molt transitada no es veia.
bé... jo no puc afegir res més. bona sort!

Wednesday 31 august 2005 - 20:17

Hola,
No, el Bcn y alrededores ja el tinc.
És altre sector, em penso que es diu Paret de la Talaia.
Si poses al google g.e.a.m. et surt la pàgina "has de buscar una mica no és directe"
la tenen com escola per fer cursets juntament amb un altre sector
Ja porto dies remenant      aviam si trobo algo,
Merci, si trobés ressenyes te les reenvio, el meu mail és david.ripoll@gmail.com si m´envies un missatge per quedar-me amb teu mail, ja el tindrem canviat

Wednesday 31 august 2005 - 20:21
L´Atalaia també la tens a la guia, pàgina 103
Wednesday 31 august 2005 - 20:32

Al lado del pantà de Foix tienes un zona que se llama l´Atalaia, cerca de Vilanova son unas 40 vías con el pie de vía de algunas en la carretera. Me imagino que no debe ser este ya que el grado general es bastante duro.

Si sabes algo más pregunto a un amigo de por allí (situación más o menos) a ver si sabe algo.

Mi correo, zoratsgrave@hotmail.com

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies