La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Teniu dijous matí lliure per anar a escalar?

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 15 november 2005 - 13:38:39

Teniu dijous matí lliure per anar a escalar?

Els dijous surto de currar a les 9 i torno a la tarda a les 15h, podriem anar a la fuixarda o aprop de barna si teniu cotxe (garraf castelldefels, gelida, etc....) si us va bé m´envieu un mail a janvisa @ hotmail.com. Fins aviat!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 18 november 2005 - 13:33

Thursday 17 november 2005 - 09:53

Ei Jan

jo tb estic en la mateixa situació que tu, faig nit els dimecres i dijous al migdia hi torno!!!
si vols podem quedar algun dijous, el que passa es que el meu nivell es de principiant que amb els meus V vaig més feliç que un llum i algun 6a en top rope encara ho provo!!!
No se si et ve de gust jo treballo a Martorell, només es questió de posar-se d´acord amb el lloc!!!
ja diras algo

Ocultar todas las respuestas      
Friday 18 november 2005 - 13:33
Ei wiket!
Quan vulguis podem quedar, el que passa és que jo no tinc cotxe i no puc sortir de barna!! Si vols et pots acostar a bcn i anem a la fuixarda.
Diga´m alguna cosa. Janvisa@hotmail.com

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies