La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >sostre "sol solet"

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 13 february 2006 - 13:26:26

sostre "sol solet"

Hola dissabte vaig intentar el sostre "sol solet" i em va semblar força complicat el sostre de la 5a tirada... vaig txapar les dues primeres, però després ja no vaig poder, les mans no eren massa bones i té un bon desplom...
Jo he fet alguns 6b´s d´esportiva (montserrat, glida, siurana,v endrell fuxi..) i aquet no em va sortir... algú podria proposar el grau? Qui al va equipar?
Gràcies.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Monday 13 february 2006 - 23:09

Monday 13 february 2006 - 13:35
Si no recordo malament, el sostre directe surt ja ressenyat a la Guia de Motse Sud, t´ho miraré. Sino, t´ho puc preguntar per que conec a algú que l´ha provat.

Igualment a mi em sonava alguna cosa com 7a o així, potser?

------
Òskar
http://skalada.blogspot.com

Ocultar todas las respuestas      
Monday 13 february 2006 - 13:44
Home, si m´ho pots mirar em faries un favor. Em vaig fustrar una mica, però si és 7a em quedaré més tranquil (i em posaré a treballar per algun dia poder fer-lo, je je....)

També pot ser q després de 4 tirades, un 6a sembli un 7a pel tema cansament, etc...

PS: Felicitats i gràcies pel teu web, mel miro sovint!

Monday 13 february 2006 - 14:07
Bones!

El sostre directe venint de la Sol Solet és un 7b!   Si et pensaves que era 6b, no m´estranya que no et sortís
La veritat és que des de sota el sostre es veu especatcular!

Ciao!
Gemma

Monday 13 february 2006 - 15:18
¿6b? ¿7b? total sólo va un numerito. El próximo dia te sale.

------
Òskar

Monday 13 february 2006 - 20:05

Doncs confirmat. A la guía posa 7b i per l´altra cantó del sostre (dreta) també hi ha una línea de 7a+ 

------
Òskar

Monday 13 february 2006 - 23:09

jajaja ke fanàtic Rogerdegracia!!  aquests sostrets a montserrat...no solen baixar de 7a!

això ke ha de ser xulu superar aquest sostret! pro abans de fotre un 7b allà penjat hauré d´apretar amb bastants 7c´s arrant de terra! jeje

apa, cuideu-vos!

P.D.: no fotem que et vas cansar amb els llargs fins al sostret eh! que això no mu empasso!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies