Què tal? Estic buscant ressenyes de La Falconera a la xarxa i, excepte una via penjada per aquí i una altra a onaclimb, no hi ha manera. A la pàgina de la FEEC diuen que han subvencionat reequipaments crec que fa dos hiverns a la zona però a part de la notícia no hi ha res. Si realment hi ha vies i s´´ha reequipat, sembla una bona possiblitat d´hivern, no? Algú té alguna cosa? Gràcies gent.
buenas, jo porto mesos buscant ressenyes de la Falconera i no es feina fàcil
Reequipat tens la vía la Falconera (reequipada al 2003), i la del Baicas (al 2005), també si no m´equivoco es va "reequipar" el Falcó de la foscor (es van sustituir les expansións per químics, però pitons, ploms i demés no se com està).
En cualsevol cas, tot i reequipat amb químics, son víes amb salseta, hi hà algún ferro rovelladet pel mig, i sempre has de posar alguna cosa. No son "vías de chapas".
A part d´aquestes n´hi hà un munt de rovell en forma de burins, espits i pitons a la paret, que correspon a moltes víes, però molt poques resenyes.
Si vols, et puc pasar les poques que en tinc, i si en tens alguna, estaré agrait si me la pases.
salu2
flx
Bones, no sé si és exactament el que voleu però si entreu a la pàgina web del grup excurcionista sant feliuenc http://geps.santfeliu.net/ i aneu a l´apartat ressenyes trovareu una petita ressenya de la falconera recentment equipada.
Vagi bé
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui