La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >ressenyes de La Falconera

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 15 february 2006 - 17:41:40

ressenyes de La Falconera

Què tal? Estic buscant ressenyes de La Falconera a la xarxa i, excepte una via penjada per aquí i una altra a onaclimb, no hi ha manera. A la pàgina de la FEEC diuen que han subvencionat reequipaments crec que fa dos hiverns a la zona però a part de la notícia no hi ha res. Si realment hi ha vies i s´´ha reequipat, sembla una bona possiblitat d´hivern, no? Algú té alguna cosa? Gràcies gent.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 16 february 2006 - 13:54

Wednesday 15 february 2006 - 17:51

buenas, jo porto mesos buscant ressenyes de la Falconera i no es feina fàcil
Reequipat tens la vía la Falconera (reequipada al 2003), i la del Baicas (al 2005), també si no m´equivoco es va "reequipar" el Falcó de la foscor (es van sustituir les expansións per químics, però pitons, ploms i demés no se com està).
En cualsevol cas, tot i reequipat amb químics, son víes amb salseta, hi hà algún ferro rovelladet pel mig, i sempre has de posar alguna cosa. No son "vías de chapas".
A part d´aquestes n´hi hà un munt de rovell en forma de burins, espits i pitons a la paret, que correspon a moltes víes, però  molt poques resenyes.
Si vols, et puc pasar les poques que en tinc, i si en tens alguna, estaré agrait si me la pases.

salu2
flx

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 february 2006 - 18:00

Gràcies flx, crec que ja he seguit algun fòrum teu demanant per la falconera...

Pel que he pogut investigar (poca estona de moment) ja veig per on van els tiros, però com la majoria de barcelonites escaladors he estat per allí em sembla recordar que és una paret amb possibilitats, així que esperava que sonés la flauta (més que res pels reequipaments).

Estaré encantat que em passis el què tens, però jo no et puc correspondre de moment ja que no tinc res de res (de la falconera). Tampoc tinc un gran arxiu però si vols ressenyes de qualsevol altra zona miraré el que tinc.

Apa salut!

Wednesday 15 february 2006 - 18:13

Bones, no sé si és exactament el que voleu però si entreu a la pàgina web del grup excurcionista sant feliuenc http://geps.santfeliu.net/  i aneu a l´apartat ressenyes trovareu una petita ressenya de la falconera recentment equipada.

Vagi bé  

Thursday 16 february 2006 - 07:42
Ei, gracies Kioba! , aquesta ja está ben controlada , de fet lo que s´ha reequipat està controlat, el que no es troba son les ressenyes de víes antigues (tret de la Chani i poc més).

salu2
flx

Thursday 16 february 2006 - 08:10
De moment jo el que estic fent es un recull de ressenyes i poquet a poquet, anar fent víes.
Tal i com tu dius, es un bon lloc per a l´hivern, i la paret, tot i no ser una roca excelent, te posibilitats. Nosaltres per allà on hem vist posibles líneas, hem trobat algo, o ens han dit que por allí va la vía "denosequien", "que yo la hice hace mil años, però que no tinc la ressenya ni recordo bé per on va".
Ara estem amb un "projecte" del que conec un intent fa moooolts anys, que no es va acabar (ho se per que m´ho ha explicat un dels que hi van estar liats en el tema), però es parla de la línea com una vía, i amb nóm (Transmediterranea), per tant algú altre després segurament va obrir, però per variar, no trobem res. Al final no se que acabarem fent, ja no se on preguntar, si algú sap d´alguna entitat, lloc, persona que pugui saber del temar...doncs "¿que queréis que os diga?...¡¡¡Agradecido!!!"

Parderiu, si vols el que jo tinc, deixam un missatge (en el apartat d´usuaris ), i te les envío.

salu2
flx

Thursday 16 february 2006 - 13:54
Eii Flx !!

Has pregutant a l´A.E. Talaia ??

Encara que suposo que ja hauras preguntat als centres de la zona.

Salut!

Per cert, si necessites qualsevol tipus d´ajuda ja ho saps

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies