La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalar, escalar!!!

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 14 march 2006 - 01:41:44

Escalar, escalar!!!

Wenas!

Hace poquito posé delicadamente mis manos sobre la roca y...... ya os podéis imaginar el resto! No me puedo despegar!
Cada vez que se acerca el sábado intento liar a quien sea para ir a trepar por Montserrat o el Garraf pero ahora que ya empieza el buen tiempo ( vaya solete este finde en el Vermell dl Xincarró.....!!!!!!!) no quiero dejar de ir cada finde (lunes morning incluido)....... así que......... busco gente para poder seguir disfrutando de esta experiencia deliciosa que me llena las rodillas de moratones!!!!!
Lunes pasado flipe en Les Paparres!!!!
Entre semana voy al Gimrock en San Andreu, dos dias por semana, pero la pedra es la pedra, tu.......
Si, si.... mi nivel es novatillo...... V i V+ y no tengo prisa por subirlo, si no por pasarmelo teta skalando!

Saludos!!!!

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Saturday 18 march 2006 - 19:15

Wednesday 15 march 2006 - 22:50
Hola sargantana,
yo soc de santa coloma i dema surto de clase a les 11.30
si vols escalar una estona (fins les 4 o aixi) per voltans de barna o a la fuixi, diguem alguna cosa...
el nivell el mateix que el teu
635 438 172 o al blog d´usuaris
un saludu
guillem

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 16 march 2006 - 00:40

Jelou Guillem!
Pos demà matí treballo.... , bé entre setmana és el que "acostumu" a fer.... (dic acostumu pq sóc autònoma i no fitxo enlloc, però he de ser responsable..... ).
Però si que em molaria anar a la Fuixi un dia d´aquests!
Mmmmm..... aquest dissabte no puc i a la nit tinc "festeta" semimultitudinària, que si no acava excessivament tard potser diumenge encara serveixo per pujar alguna cosa (sense matinar gaire!). No comptis amb mi, pero si hi has de ser m´ho dius i igual m´escapo (després d´aconseguir desenganxar-me els llençols).

Merci per contestar i espero que podem coincidir ben aviat!

Saludus!!!

Thursday 16 march 2006 - 13:00
Guillem... Sargantana...  si os animáis el domingo nos ponemos en contacto...    yo podría un rato...  (me es igual mañan que hacia el mediodía... )  tengo que currar el finde y preparar unas cosas para el Lunes  ....
pero el Domingo me lo podria montar...       Se podria hacer un Banyadores... o un Roda de Ter... 

Sargantana.... bonita sensación la de no poder despegarse uno de la pared... eh..???
Disfruta de la roca y de las montañas tanto como puedas....   

Un saludo lleno de "magensio"...                                     Pekas

Thursday 16 march 2006 - 13:16
Perfecte Pekas, a mi em va guay, el diumenge al mati (tiran a mitgdia...) podem fer alguna coseta
tens el meu mobil oi? fesme una perduda o un sms per tindre el teu mobil
un saludu i a vere si sanima la sargantana
un saludu without "magnesi" (juer q purista mestic tornan...)

Thursday 16 march 2006 - 16:53
Doncs ves per on.....pinta bé això tot i que, ja us adverteixo que el meu nivell és molt incial (V, V+), mai he fet de primer ni tampoc he fet vies amb més d´un llarg.....!
Sí, Pekas, és genial la sensació de tocar pedra!
Us dic alguna cosa abans de diumenge!

Thursday 16 march 2006 - 17:00
Uolaaaaa Sargantana,

quan probis l´escalada de mes d´un llarg fliparas, de veritat, fliparas...

Si vas amb aquet parell (jejej) gaudiras d´una companyia encantadora, a mes d´uns bons mestres en escalada son d´allo mes motivadors, bueno parlo per tu Guillem ;), respecte a pekas .... es un crack.

A mi m´agradaria anar, pero segurament no podré :( , ja que estare escalant en altres zones.

salutacions macos

Thursday 16 march 2006 - 17:23

Amic Atori...

mestre yo??? jejej com no sigui en enrollar aquesta coseta verda que tots ya sabem el que es...
en serio, el meu nivell tb es aquest V+ a vista
Que l´Atori pensa que en un any estare fent 7a, es pq creu que tothom es tan crack com ell i que tots, en un any farem 7a... aixo, o que em sobremotiva
bueno, aviam si ens veiem el diumenge sargantanaaaa

pd. yo tampoc e fet mes d´un llarg d´escalada..

Thursday 16 march 2006 - 22:25
Por todos los santos del santoral. Please el domingo puedo ir pero he de fichar a las 14 horas en Bcn.

Please, podeis quedar prontillo cerca de barna.
Sólo he subido una vez a la roca buaaa buaaaa quiero más más más. Quiero de V, VI i la mare que ho va parir.

Envieu-me un correu. o una cable o duerda

Friday 17 march 2006 - 17:47
Pues si la climatologia lo permite...... (malos pronósticos para el finde ) aquí somos dos que nos apuntamos a escalar el domingo .
En principio no nos importa la hora, aunque preferimos no madrugar mucho por la ya mencionada fiesta.
El problem es q este finde no disponemos de coche.
Apa! Doncs ja diureu alguna coseta!
Nosaltres dues tenim aprox. el mateix nivell tot i que la Sil ja ha fet de primer més d´un cop en algun cinquillu.

Ens veiem!!!!

Friday 17 march 2006 - 19:34

Perfecte sargantana,

yo tinc cotxe i puc pasarvos a buscar...
l´altre dia et vaig enviar un misatge al teu blog personal, alli et poso direccio de correu i telefon per si volies quedar....
ya em diras alguna cosa

a tu oskar, lu mateix.. ya em diras alguna cosa... aviam si ens podem juntar uns quants...
vinga ens veiemmm
espero noticies vostres

pd. molaria saberho lo mes aviat posible

Friday 17 march 2006 - 21:23
Jo vinc i tinc cotxe. Penseu amb el tema horari pq jo he d´estar a les 14 hores a bcn.

Surto de Sabadell i puc apropar-me on sigui.

Respecta l´hora jo vull escalar escalar per tant no vull matinar molt molt però m´agradaria començar prontillo.

Estaré al cas dels post
Vamossssss a la parettttt. Tinc una revista que m´ha posat dels nervis. Fotografies a dojo de gent fent 8 i 9 graus ufffff

Saturday 18 march 2006 - 19:15

Truqueu-me!!! que vull pujar!
636575744

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies