Wenas!
Hace poquito posé delicadamente mis manos sobre la roca y...... ya os podéis imaginar el resto! No me puedo despegar!
Cada vez que se acerca el sábado intento liar a quien sea para ir a trepar por Montserrat o el Garraf pero ahora que ya empieza el buen tiempo ( vaya solete este finde en el Vermell dl Xincarró.....!!!!!!!) no quiero dejar de ir cada finde (lunes morning incluido)....... así que......... busco gente para poder seguir disfrutando de esta experiencia deliciosa que me llena las rodillas de moratones!!!!!
Lunes pasado flipe en Les Paparres!!!!
Entre semana voy al Gimrock en San Andreu, dos dias por semana, pero la pedra es la pedra, tu.......
Si, si.... mi nivel es novatillo...... V i V+ y no tengo prisa por subirlo, si no por pasarmelo teta skalando!
Saludos!!!!
Jelou Guillem!
Pos demà matí treballo.... , bé entre setmana és el que "acostumu" a fer.... (dic acostumu pq sóc autònoma i no fitxo enlloc, però he de ser responsable..... ).
Però si que em molaria anar a la Fuixi un dia d´aquests!
Mmmmm..... aquest dissabte no puc i a la nit tinc "festeta" semimultitudinària, que si no acava excessivament tard potser diumenge encara serveixo per pujar alguna cosa (sense matinar gaire!). No comptis amb mi, pero si hi has de ser m´ho dius i igual m´escapo (després d´aconseguir desenganxar-me els llençols).
Merci per contestar i espero que podem coincidir ben aviat!
Saludus!!!
Amic Atori...
mestre yo??? jejej com no sigui en enrollar aquesta coseta verda que tots ya sabem el que es...
en serio, el meu nivell tb es aquest V+ a vista
Que l´Atori pensa que en un any estare fent 7a, es pq creu que tothom es tan crack com ell i que tots, en un any farem 7a... aixo, o que em sobremotiva
bueno, aviam si ens veiem el diumenge sargantanaaaa
pd. yo tampoc e fet mes d´un llarg d´escalada..
Perfecte sargantana,
yo tinc cotxe i puc pasarvos a buscar...
l´altre dia et vaig enviar un misatge al teu blog personal, alli et poso direccio de correu i telefon per si volies quedar....
ya em diras alguna cosa
a tu oskar, lu mateix.. ya em diras alguna cosa... aviam si ens podem juntar uns quants...
vinga ens veiemmm
espero noticies vostres
pd. molaria saberho lo mes aviat posible
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui