La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Faraó baix, montserrat

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 5 may 2006 - 17:17:18

Faraó baix, montserrat

L´altre dia al Faraó baix a la Dreta (pg 126 guia) vem fer les vies 2 i 3. Tinc dubtes sobre el grau, a veure si algú que les hagi fet fa poc em pugui ajudar:

------ A la 3, la que va per l´esperonet abans dels V, posa que és un 6b quan hauria de posar 6a?

-------A la 2, la que va per dins la xemeneia, que desploma un colló i té fins hi tot un monodit, posa que és 6a. No hauria de ser 6b?

Gràcies per avançat

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 5 may 2006 - 17:34

Friday 5 may 2006 - 17:30
Correcte. De fet al dibuix estan ben posades i malament al texte.

Ambdues vies (6a i 6b) crec que em van semblar faciletes pel grau proposat pero clarament més complicada la 2 (que es fa bé si vas en tècnica de diedre).

Pero ja fa temps, igual la memòria m´enganya.  

------
Òskar
http://skalada.blogspot.com

Ocultar todas las respuestas      
Friday 5 may 2006 - 17:34
merci.... jo la 2 la vaig fer "a saco", i només vaig llençar un peu a l´altra paret per txapar amb el monodit d´esquerra que hi ha just al costat del parabolt. Si la torno a fer ho povaré abans, si hi arribo, que tinc les cames curtes!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies