La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >santa ceclina Gossa

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 19 june 2006 - 01:26:36

santa ceclina Gossa

bona nit estatutaria, o no

Aquest missatge és per preocuparme sobre si uns escaladors que sortien demà de sta cecilia han trobar la gossa que sol anar amb ells. Aquest matí a quarts de nou s´ha donat a la fuga i nosaltres hem marxat sense saver si l´han trobada.

Per si de cas algú té un nou company pelut a casa que ha trobat per calamontse: era una gosseta molt simpàtica i joguenera, bastant jove. De color marró amb metxes negres. Crec que no portava collar.

Espero que la gossa ja estigui amb els seus!!!

a mumiiiirrrrr

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Friday 23 june 2006 - 16:56

Monday 19 june 2006 - 17:00

Bones,

Ahir a la tarda, pel que sembla encara no l´havien trobat. Vam trobar un paperet al cotxe on deia el número de mòbil i descripció de la gosseta... i també que si algu la trobava que la deixés al refu.
Vam deixar el paper en un altre cotxe... aviam si hi ha sort.. contra més gent estigui assebentada, més aviat es trobarà. Jo tinc gosseta.. .bufff em poso en el lloc dels amos...  aixxx aviam si la troben!!!

pd: Vinyi, si saps res més ja ho diràs!
mmm i enhorabona per la via!

Ocultar todas las respuestas      
Friday 23 june 2006 - 16:40
Van trobar la gosseta dilluns pidolant al monestir!!

Els vaig trucar ahir diverses vegades per preguntar i em sortia un contestador... vaig deixar al missatge i avui al mitg matí mhan enviat un msm donantme la notícia.

perfecte!

Friday 23 june 2006 - 16:56
guau!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies