La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >goma2 (res a veure amb exoplosius)

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 23 august 2006 - 22:13:04

goma2 (res a veure amb exoplosius)

naniiiiiiiiiiit malpariiiiiiiiiits!!!!!

Quants dies sense entrar!
Pregunta facil...  em pot donar la nova adreça de goma2? o em pot indicar algun establiment que posi goma stealth per barcelona o rodalies??

( poso un txungobiotic d´aquests que ningú els fa servir mai)

mercès....

postdata -pista. suposo que qualsevol dels desnivels ultims deu sortir l´adreça nova en l´anunci que hi solen posar...

" se ponchan llantas gratis" a casi tot méxic df

expandir todo contraer todo 13 Respuestas Última respuesta Wednesday 30 august 2006 - 09:25

Wednesday 23 august 2006 - 22:41
Directament del ke diu la última desnivel:

Cornudella de montsant
C/les Vinyes,40     43360 Tarragona
Mbl:609900195 / 630802144

www.goma2.net

Ale, ja ho tens. SALUT I A TIBAR!!!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 23 august 2006 - 23:01
Moltissimes gracies unbou...

No se perqué però la pàgina web de goma 2  em donava error aquest maitgdia i ara curiosament em funciona...

«Qui roba un ou, roba un bou" refranyer mallorquí.

Thursday 24 august 2006 - 15:18
No entenc el refrany pro buenu, es divertit

Venga ke vagi molt bé.

Thursday 24 august 2006 - 16:19

Sense ser una entesa en refranys populars i menys en mallorquins, jo entenc amb la dita "qui roba un ou roba un bou" que qui és capaç de robar un ou, és capaç tb de robar un bou. És a dir que qui té capacitat per delinquir en coses petites se´l suposa capaç de ferho en coses de més embergadura,física en aquesta comparativa popular o ética extrapolant-ne el sentit.

ah per cert... si poses aude + cordee al google a la segona entrada et surt això:

QUERA:
CORDÉE 3 (M0316)
La revue de topos du Sud-Oest. Spécial Aude. Alpinisme, Ornolac, Artif...
Preu: 7.51€

"pulutant" ja saps on pots anar :P

" fa més formiga caminant que bou ajagut" refrany popular català.

Thursday 24 august 2006 - 21:13

jajajaja

Merci per tot plegat Vinyi!! i aviam si em pillu aquesta revista.

aaaaaaaaleeee fins aviat!!

Tuesday 29 august 2006 - 14:27
Bones..

he vist que fa un temps preguntàves sobre goma2 per recautxutar gats... saps/beu si hi ha algun punt de recollida pel Garraf o Penedès?

M´han comentat que la web de goma2 està desactualitzada en aquest aspecte.

Gracies !

Tuesday 29 august 2006 - 14:36
Ostres sergi... doncs no... vilanova no controlo gens en temes de muntanya i a sitges no existeix cap tenda de muntanya ( apart del ferran que només tenen roba).

Finalment optaré per travessa o carrer goya. Ambdós posen goma stealth. carrer goya mes economic ( suposo per que els hi dus a ell directament) pero no obre fins el dia 4 de septembre.

Si t´és impossible anar a barcelona i donat que jo els he de dur tb. Si et vols acostar a sitges i deixarmel´s a mi, tels porta a travessa ( no es goma 2) o al vertic ( goma 2) i així ja tens la gestió feta.

MMM com que no ens coneixem... tu mismo con tu organismo, però com que tinc el peu molt petit jo de tu no patiria per que tels robés !

"the readiest and surest way to get rid of censure is to correct ourselves" demostenes

Tuesday 29 august 2006 - 14:56

Quina rapidesaaaaaa!!!!!

Doncs també tinc la possibilitat de que mel´s portin a K2 a Tarragona. Idem si mel´s vols deixar, a no ser que tinguis un forat a la puntera tampoc crec que em vagin bé.

Em sembla que vam coincidir un dia a la facu de rebot amb una colla de patxaraneros del norte que estaven de visita.  A veure si es repeteix la coincidència, encara que jo  trenco més els gats de tant mirar-los a casa que d´arrossegar-me un cop cada mes per algun toxet.

Per cert... una direcció útil a Vilanova és una botiga petita que tenen  coses de monte: http://www.revolutionvilanova.com/

Merci!!!

"lo qualo me dises?????" 

Tuesday 29 august 2006 - 15:00

ei es veritatttt!!!!!!!!!!

no savia que el teu nick era el mateix que el teu nom!!!!

woles!!! jo es que els necesito pel dia 9... i els he de dur en un lloc que tardin poc...per tant... si vols que et faci la gestió si es aquesta setmana millor que millor!!!
moltes gràcies per l´oferiment! el meu va de veres tb.

Tuesday 29 august 2006 - 15:28
Que a recautxutar els boreal?
Es que la roca del Garraf es agresiva eh!!!...o les soles boreals son toves???

Salut

Tuesday 29 august 2006 - 15:30
Per cert jo vaig trucar a Vertic per canviar soles d´uns gats i hem van dir que fins setembre no ho feien.
Pero que ara anaven molt mes ràpis, sobre la setmana...

Salut

Wednesday 30 august 2006 - 09:22
Si tu ... original amb el nick
Doncs si vols ara anem sortint una mica per la zona alguna tarda, així que ja ho saps

Doncs t´envio un mail al compte del blog.

A Tarragona la veritat que trigan bastant. Entre que els recullen i els tornen pot passar un mes.

Salut!

Wednesday 30 august 2006 - 09:25
La verdad es que me van bien en relación comodidat - tacto, por eso  miraré de recauxutarlos pero me parece que boreal never again!! 

Buena adherencia pero se gasta más rapido que la paga extra.!!!

Algún dia saldremos del garrafoide !!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies