La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >ESCALAR PROP DEL MAR

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 5 september 2006 - 18:14:52

ESCALAR PROP DEL MAR

Be, he estat buscan algun lloc per escalar prop del mar, però el buscador de escuelasdeescalada es xungo si no coneixes els llocs i els noms, i jo encara no me´ls conec (no soc d´aquí)

El tema es si algu em pot facilitar algun nom d´escola, tàpia o zona, que estiga prop del mar, per anar a escalar. Esportiva clar. lo demés ja ho buscaré jo, solament necessite algun nom!!!!!!!!

Be, gràcies i Salut

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Friday 8 september 2006 - 17:04

Tuesday 5 september 2006 - 18:18
Bones,

be, no se d´on ets, però al garraf hi ha mogollon de vies per escalar! has d´anar fins castelldefels, gairebé al final (playafels) tens penya ginesta, cara sur, en vistes a la platja, i vies d´esportiva, a 5-10 minutets, tens totes les vies d´escalada classica al pic del martell..... i mes llocs de classica´. al llibre de escalar alrededor de barcelona, hi ha totes les les resenyes, si et fan falta ho dius.

Salutacions

Aspavil

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 5 september 2006 - 18:29
Bones!
Ara k torna la calor vols aprofitar, eh!?
Entra al ressenya.net k és d pm sino coneixes la geografia, pq tot és supervisual.
I si trobes les ressenyes completes de la falconera de castelldefels molaria saber que hi ha més allà, només tinc 4 ressenyes d´aquí.
sino per la zona Alacant n´hi havien molts, llibre dels guiris de costa blanca.
Sort!!!!!!

Tuesday 5 september 2006 - 19:35

Ok.

Gràcies als dos, per contestar.

Ja vaig veient una mica la llum.

Supose que anirem al garraf o ¿banyadores?. Que estan prop de BCN.

Per cert, aprofite per a comentar que he penjat un missatge a la secció de piades, responen o comentant un missatge de LOYBCNMADVERAS sobre unes vies de escalada que va fer el Joaquin Olmo, i que vaig estar el cap de setmana, al Montsec. La zona és el castell de Sant Llorenç, (Àger). És de PM, així que si teniu oportunitat, vos les recomane. encara que no hi he trobat ressenyes enlloc.

I per cert, soc de valència (i resident a BCN).

Salut i gràcies

Tuesday 5 september 2006 - 19:40
bones,
Jo et recomanaria el Pas de la Mala Dona, a mi m´agrada molt... tot i que al estar tant tocant al mar, la roca a vegades està un pèl sobadeta. S´ha d´anar a la tarda... pel matí fa massa calor. Hi ha vies a partir de V.
Si vas a Banyadores, també un lloc xulo, preparat pel granit, moltes vies són d´adherència, el mar el veuràs de lluny, a diferència del Garraf, on el tens tocant i pel matí si vols pots anar a la platgeta i després caminant anar a trepar. Si deixes el cotxe a la corva de dalt de tot de l´escola, vigila... hi ha hagut algun cas en el que han obert cotxes. Millor que aparquis al Garraf.
Que vagi bé!

Wednesday 6 september 2006 - 10:53
Ostras Lai, gracies per l´advertència del tema del cotxe.
Lo del pas de la mala dona, no se on és exactament, se que és al garraf. Bueno, em buscaré la vida a vore que  trobe.

De totes formes, al final crec, si el temps ho permet,  anirem al garraf, sobretot pel tema de la platjeta i perquè està prop de la capi, ja que amb el tema de la diada, estic prou liat i solament dispose del dissabte.

Molta Salut!!!

Wednesday 6 september 2006 - 12:01
Hello!

El pas de la mala dona el tens al garraf! i es pot arribar caminant des de l´estació de tren en 15 - 20 min:

http://www.madteam.net/rutas/escaladaenroca/0.437.ViaLaFalconera6a%2B115m

Mira´t aquesta ressenya ( ... em va sortir cutre) on tens l´aproximació de com arribar.  si et va la tapia tens a la falconera les vies: La falconera  (la de la resenya) i la Via del Baicas, aquesta entrant desde el mateix port de garraf:

http://www.madteam.net/rutas/escaladaenroca/0.405.ViadelBaicasalaFalconerareequipada2005

A mes a mes tens  a  Castelldefels

- Penya Ginesta i Pic de Martell  (mira´t la aproximacion de la ressenya, l´altre resenya son les vies de penya ginesta)

http://www.madteam.net/rutas/escaladaenroca/0.248.ViaEucaliptus-VarianteNoSe
http://www.madteam.net/rutas/escaladaenroca/1.89.RessenyesPenyaGinestaGarraf

A tarragona, a torredembarra, tambe hi ha vies a sobre del mar:

http://www.onaclimb.com/ressencatal/index.htm (zona de escalada Torredembarra)

Jose

Wednesday 6 september 2006 - 12:07
Bones!!!!!
Aprop del mar jo només coneixo:
A girona: rocamaura a l´estartit i el pinell prop de llafranc.
L´escola de solius (http://elsfillsdesolius.all.at/) hi està ben aprop també i és una escola molt guapa.

A tarragona tens torredembarra hi alguna caleta on tb hi han vies.

Al garraf ja te les han comentat
i al maresme banyadores que crec que tb ho han fet.

Friday 8 september 2006 - 17:04

ei moltes gracies per la info.

Si el temps agunata una mica, anirem a p ginesta, encara que lo del banyet a la platja,............. està més xungo

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies