La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Vies d´escalada al Ripolles (Ressenyes de Kines)

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 6 september 2006 - 12:07:14

Vies d´escalada al Ripolles (Ressenyes de Kines)

Wenas!

Començar amb un  for aplaudiment pel Kines i el Pere tutusaus pel les ressenyes que han penjat darrerament!!! merci per passar info de zones i obrir-me la gana d´anar a trepar i provar!!!

Un dubte, Kines, la teva ressenya es de la mateixa zona que va sortir al vertex fa poc, no? Com son els peus de via? son cómodes com per portar crios?  a banda, m´assembla que al vertex sortia un altre sector amb orientació nord, heu anat? que tal es?

Moooltes Gracies

Jose

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Wednesday 20 september 2006 - 13:47

Wednesday 6 september 2006 - 12:14
Josem...crec que si... de fet e¡hem sembla que son les de les plaques de la Y (o algo aixi... )       a les que les tinc ganes son a las de la zona de "Baells"  (també en el mateix número del Vertéx...  )   

I a una zona que hi ha aprop de Ribes...   (ja os diré alguna cosa...  )

Pekas   

PD...  estic amb Josem....    Kines... Pere

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 6 september 2006 - 12:48
si aneu a trepar per Ribes, doneu-me el toque

Hi aniré segur

salut

Wednesday 6 september 2006 - 16:10

Holaaa

sabeu quin grau tenen les vies del costat de ribes???, es que soc bastant novato, pero m´agradaria probar les.

v´sss

Wednesday 6 september 2006 - 17:08
JB...pican una mica....  ja et passaré unes ressenyes d´alguns llocs on has d´anar a "provar" coses...   Que després "te me lesionas"...

Ja et dic cosetes per el "priveé..."  

Pekas

Wednesday 6 september 2006 - 17:22

Buenas !!
Si que són lles mateixes, però la idea és anar-les actualitzant, ja que n´hi han unes quantes més.
Aviam si tinc temps avui i penjo les de les coves o la placa grossa, però em falten fotos que estan a kasa, pssss estic kurrant...

Wednesday 6 september 2006 - 17:28
OK´S......    Shsssssssss...shsssssst... que no te oigan en el curro...

Pekas

Wednesday 6 september 2006 - 17:41

Holaaa

acabo de mirar les fotos.... , i si, potser piquen un pel massa per mi...
si es que tinc un monoooo , espero en candeletes el privee... no sera com el de bailen 22???
el tema del braç, sembla que va ser un avis de que m´estava pasant de rosca... o aixo diu un cunyat que esta al car... resumint, que he de entrenar mes
v´sss

Wednesday 6 september 2006 - 18:19
Hola josem!
Els peus de via són cómodes el problema és arribar-hi...
Les coves són 5 min però travesses la via del tren i tens unes rampes de fang bastant llimades...
La placa de la Y el camí és bo però noet salves d´un desnivell maco
La placa barricó (grossa)fins el prat la canalla perfecte, espai, no hi ha precipicis i si estas a la paret els del prat et senten com al costat mateix, o sigui que s´ha de vigilar el que dius....
Les canaleres, per mi el millor, només té el problema de la canal, que has de baixar per un cable, però l´escalada ansiolitica total!!!!!!!!!!!!!
I el sector the north facing "la nevera", està lluny i el peu de via no és dels millors, però quan estiguis de rodriguez una visita no et farà mal (pateo, vies xunges,...)

Wednesday 20 september 2006 - 13:47
Hola, com estic a Ripoll, a veure si em dieu a on puc trobar aquestes ressenyes, collons!!.

Gràcies

I també dir-vos que si voleu algún dia sortir a escalar per allí podem quedar, escribiu-m´he un correu i en parlem.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies