Wenas!
Començar amb un for aplaudiment pel Kines i el Pere tutusaus pel les ressenyes que han penjat darrerament!!! merci per passar info de zones i obrir-me la gana d´anar a trepar i provar!!!
Un dubte, Kines, la teva ressenya es de la mateixa zona que va sortir al vertex fa poc, no? Com son els peus de via? son cómodes com per portar crios? a banda, m´assembla que al vertex sortia un altre sector amb orientació nord, heu anat? que tal es?
Moooltes Gracies
Jose
Holaaa
sabeu quin grau tenen les vies del costat de ribes???, es que soc bastant novato, pero m´agradaria probar les.
v´sss
Buenas !!
Si que són lles mateixes, però la idea és anar-les actualitzant, ja que n´hi han unes quantes més.
Aviam si tinc temps avui i penjo les de les coves o la placa grossa, però em falten fotos que estan a kasa, pssss estic kurrant...
Holaaa
acabo de mirar les fotos.... , i si, potser piquen un pel massa per mi...
si es que tinc un monoooo , espero en candeletes el privee... no sera com el de bailen 22???
el tema del braç, sembla que va ser un avis de que m´estava pasant de rosca... o aixo diu un cunyat que esta al car... resumint, que he de entrenar mes
v´sss
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui