La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >BULDERS

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 15 september 2006 - 13:17:32

BULDERS

Soc un noi de Kastefa que treballa a Barna. El que vull es imformacio sobre locals per fer bulder a la capital
Gracies

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 15 september 2006 - 18:24

Friday 15 september 2006 - 17:53

Pel tema del bulder, crec que per aqui t´han enviat al de via julia (roco).
Jo conec el bulder del casal de joves esta al damunt del tunel de la rovira.  (espai de Joves Boca nord http://www.bocanord.org/ )
És un bulder petit però de dificultat, i de vegades fa caloreta pels focos, però entrenar, entrenes de l´òstia i et posses dur com les pedres. Sols hi ha un troset vertical (uns 6m2), tot el demes es desplomat. A mes és molt barat, em sembla que un euro i pico si vas dies solts, i 6 euros si treus el bono del mes. A mes si ets federat, encara és mes barat.

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Friday 15 september 2006 - 18:24
Prenc nota.... moltes gracies es el que vaig buscant. M´han parlat d´ un altre per Nou Barris que esta en uns baixos.... no se si algu en te imformacio...
Moltes gracies Rapaz

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies