La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >per lai

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 21 september 2006 - 16:41:27

per lai

lai
el q el roco sigi o no aburrit ,depen mes de amqui q no pas com entrenis.
mol importan es una bona planificacio,aixi obtimitses el temps.Acaba petada no boldi q l`entreno serveixi de  algo,es millor q res, pero es perillos (tendinitis),no pujaras rapit i ames lesions asegurades. 
busca roco i qi t`entreni, sugur q am gen patiras menos al ser mes diver i ames, am 6
mesos seras unaltra. 

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Monday 25 september 2006 - 20:53

Thursday 21 september 2006 - 19:17

Bones,
Doncs segur que tens raó... que amb colla i prenent-m´ho com un joc no em costaria tant anar a fer búlder. Ho he intentat... no gaire, però una mica sí... i bé, suposo que és un tema de motivació, no em motiva prou, i amb la gent que normalment conec a la fuixi, per exemple, doncs fan la paret de la dreta o blocs massa difícils... i bé, quan posen algun expressament per mi, molt molt fàcil tampoc el faig... així que sempre he acabat marxant emprenyada a mi mateixa. Escalar em diverteix, x això escalo, fer búlder, no. Em trobo massa patosa, cordino poc... ja sé que ningú no neix ensenyat... però ho sembla!Tampoc no em té gaire capficada el grau... tot i que voldria millorar per fer més coses, no ho vull tant, com per "sacrificar-me" en fer quelcom que no em satisfà... segur que si anés amb amics o gent que comença m´ho prendria millor, però per ara, no és el cas. Fins i tot he estat mirant darrerament rocòdroms... bufff però se´m fa un muntanya... Ja veuré... per ara miraré de tornar a passar-me per la fuixi...
Moltes gràcies pels consells!

pd: bufff m´he hagut de llegir el teu post dues vegades per entendre´t!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 25 september 2006 - 13:08
la fuixi no mola, o no entenen massa ideia o solen ser un pel garrulos permi.
si bols un roco guapo am gen q comencen i un entrenador personal, fesme un mail
hiha tope ties i solen estar mes fortes qel viagre,tambe nhiha com tu de grau

Monday 25 september 2006 - 13:15
Com em costa llegir-te ... vaig posar-me gotes als ulls que em couen moltíssim!

Monday 25 september 2006 - 13:19
1.- Has llegit l´encapçalament del missatge ?  Mirem d´evitar els insults...

2.- Això no es un mòbil... Si mires d´escriure les paraules senceres, tothom ho entendrà millor.

Gracies

Monday 25 september 2006 - 15:53
Referent al punt 1 ... On hi ha un insult?

Monday 25 september 2006 - 16:37
Garrulos...
Monday 25 september 2006 - 16:41
AAh :) Pensava que anava per mi ;)

Monday 25 september 2006 - 20:53
Qué quieres decir con que :
1.- "La fuixi no mola"...      Evidentemente desde el punto de vista que creo que enfocas el tema... (entrenamiento..planificación...entrenador..) pues no es el mejor roco del mundo... (si tuviera vestuarios y duchas seria la ostia... ) pero prefiero realizar mis sesiones de entreno de forma gratuita... o en un sitio al aire libre... o sin que nadie me diga "por favor...podrias bajar la voz..."  (oido en un conocido roco de Barcelona...  y los que me conocen saben que soy más bien discreto a la hora de hacer boulder...
2.- "No en tenen massa idea"....   Quién o quienes...???? Qué yo sepa ..hasta hoy en la Fuxi va la peña a tibarle como cada uno quiera y  pueda...  pero no se de nadie que vaya de profe dirigiendo entrenamientos... ni movidas de ese tipo...
3.- "Solen ser un pel garrulos ..."   Sobran los comentarios...
Estoy de acuerdo contigo en el resto de lo que intentas expresarle a la Lai... De hecho es algo que he comentado con ella un montón de veces...  Si uno quiere obtener avances de forma clara... debe de entrenar y ser constante...y sobre todo...escalar...escalar...escalar...
Pekas

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies