lai
el q el roco sigi o no aburrit ,depen mes de amqui q no pas com entrenis.
mol importan es una bona planificacio,aixi obtimitses el temps.Acaba petada no boldi q l`entreno serveixi de algo,es millor q res, pero es perillos (tendinitis),no pujaras rapit i ames lesions asegurades.
busca roco i qi t`entreni, sugur q am gen patiras menos al ser mes diver i ames, am 6
mesos seras unaltra.
Bones,
Doncs segur que tens raó... que amb colla i prenent-m´ho com un joc no em costaria tant anar a fer búlder. Ho he intentat... no gaire, però una mica sí... i bé, suposo que és un tema de motivació, no em motiva prou, i amb la gent que normalment conec a la fuixi, per exemple, doncs fan la paret de la dreta o blocs massa difícils... i bé, quan posen algun expressament per mi, molt molt fàcil tampoc el faig... així que sempre he acabat marxant emprenyada a mi mateixa. Escalar em diverteix, x això escalo, fer búlder, no. Em trobo massa patosa, cordino poc... ja sé que ningú no neix ensenyat... però ho sembla!Tampoc no em té gaire capficada el grau... tot i que voldria millorar per fer més coses, no ho vull tant, com per "sacrificar-me" en fer quelcom que no em satisfà... segur que si anés amb amics o gent que comença m´ho prendria millor, però per ara, no és el cas. Fins i tot he estat mirant darrerament rocòdroms... bufff però se´m fa un muntanya... Ja veuré... per ara miraré de tornar a passar-me per la fuixi...
Moltes gràcies pels consells!
pd: bufff m´he hagut de llegir el teu post dues vegades per entendre´t!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui