La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Via Fanal Nocturn al Cap del Ras

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 26 september 2006 - 15:10:16

Via Fanal Nocturn al Cap del Ras

Només un comentari sobre la ressenya que hi ha penjada de la via Fanal Nocturn al Cap del Ras. V+ obligat és una mica just, jo posaria 6a o fins i tot 6a+. Amb V+ no crec que vagis de seguro a seguro en el 1r llarg. I sobretot el llarg de sortida a la Feixa, força dur (6a+) i amb mala caiguda en els primers metres, és bastant obligat.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Tuesday 26 september 2006 - 16:54

Tuesday 26 september 2006 - 15:15
tot y que fa un temos es va descartar, em sembla que com me va comentar fa uns dies la mateixa Lai, estaria be que aquests tipus de comentaris es poguesin penjar directament a la resenya igual que pasa amb els articles o els relats... m´ho mirare per a quees pugui fer
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 26 september 2006 - 15:46
yatá
Tuesday 26 september 2006 - 16:03

oleeeee ese veras!!!!

Tuesday 26 september 2006 - 16:40
 Ok, Meters! Gracies pel teu comentari.. ja t´he enviat un missatge al teu bloc. He posat 6a... serà qüestió d´anar a provar de xapa a xapa! No en sèrio... a mi també em sembla una mica just... xo pel que he anat veient, això és el que posava a altres llocs que he mirat...
Madveras... aixxx... que al final sera útil i tot que les ressenyes es puguin comentar!

Tuesday 26 september 2006 - 16:54
Havia vist una ressenya on posava V+ obligat, però després de fer la via em va semblar massa just. A l´article del Desnivel sobre cap del Ras em sembla que li donaven 6a+ obligat.

Molt bona idea això de poder penjar comentaris a les ressenyes.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies