La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >ressenya via banzai andorra

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 17 october 2006 - 18:00:32

ressenya via banzai andorra

Algu te per aqui alguna ressenya decent (la del vertex ja la tinc) o alguna referencia de la via Banzai al solar d´ Enclar (Andorra). Si es aixi us agrairia que em passesiu informació, d´ aquesta o d´ alguna altra via llarga del sector (la Capricciosa no cal, doncs ja l´ hem escalat. Molt guapa, encara que discontinua).
Merci

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 18 october 2006 - 09:47

Tuesday 17 october 2006 - 22:04
El millor és comprar la guia d´escalades d´Andorra del Carlo Ferrari de la federació andorrana de muntanyisme. Hi surten totes les vies del sector. La pots trobar al Viladomat que hi ha a Santa Coloma, molt a prop de la zona d´escalada.
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 17 october 2006 - 22:29
wuenas wasma...

jo tinc el llibre..
si vol una scanejada de la via  ..la puc fer i t´ho envio.. si em passes el correu..
de tota manera si pots pillar el llibre val la pena .. hi ha molta info i em sembla recordar que surtia molt baratet

ja em diras...

Wednesday 18 october 2006 - 09:47
gràcies per les respostes de lux i minairo (deu ser del pallars..).
Em vull comprar la guia, el problema es que la necessito per aquest dissabte i aqui a Tarragona no la trobo.
Aixi que Lux t´ agrairia que em passesis escanades les vies llargues del sola d´ enclar, si no es molt demanar, especialment la Banzai; aproximació, ressenya, etc.. i si hi ha alguna via llarga mes a la zona que valgui la pena(em sembla que n´ hi ha set o vuit).
Et passo el meu correu: olive.arq@coac.net.
Gràcies de nou.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies