La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >info gran ilusion cavall bernat

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 19 october 2006 - 19:09:41

info gran ilusion cavall bernat

Busco informació de la via gran ilusion al cavall bernat. A veure si algu te per aqui alguna ressenya decent, nombre de cintes necessaries, si cal alguna cosa més, etc... i si la feta i te informació de primera mà, millor que millor.

Gràcies a tothom.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Friday 20 october 2006 - 10:44

Friday 20 october 2006 - 06:54
hola, no la he fet, pero t´escric el que posa a la guia del David Hita (per si no ho tens):

1ª Asc. Xavier Martin - Miki Capella 10-9-88
ED/Ae 225m. (40+40+45+40+25+20+15)
15 express (aprox.)
Descripció: atractiu itinerari d´escalada esportiva completament equipat amb espits. Es va obrir desde dalt tret de les dues primeres tirades. Recorre uns murs de gran qualitat paral.lels a la Punsola-Reniu. Els llargs superiors destaquen per lo atlètic exigit. Apurada en lliure, ofereix pasos de gran dificultat, de fins a 7a. El màxim obligat és 6a+/Ae.
Recomanable.
Si vols el croquis, posa´m un missatge i miro d´escanejarlo.

salu2
flx

Ocultar todas las respuestas      
Friday 20 october 2006 - 07:33
Atori y Lai la hicieron este mes de agosto y pusieron una piada, a lo mejor si la lees te aclara algo, a ver si mientras tanto, leen este mensaje y te contestan ellos mismos. Yo estaba al ladito, haciendo la Punsola, pero no te puedo ayudar porque bastante tenía con lo mío!
Friday 20 october 2006 - 07:49
Hola Wasna!!

tal y como comenta Iran, nosotros la hicimos en agosto, no obstante yo la hice hace bastante tiempo atrás (con mi primer arnés.... jo que recuerdos....) cuando no tenia ni idea de escalar y lo bastante mal, pero en agosto me divertí mucho (eso sí con los pedalillos, que no está el tema como para tonterías ;) además si tienes la suerte de que estén escalando la punsola, tendrás unas vistas espectaculares del escalador con Diables atrás ...... (joooo solo de pensar en la GAM de Diables se me hace la boca agua ... argggg) bueno que me pierdo,

te comento:

La vía está muy bien asegurada con parabolts, creo recordar que hasta con argolla en las erres, los 2 primeros largos son muy disfrutones, pero ojo no son del todo fáciles.
Los tres siguientes son bastante mantenidos, pero en algunos pasos algo durillos, pero se hace bien, si no haces "trampa" y ya ta jeje.
El sexto largo que en la reseña marca de 6c, no es 6c es un 7a como la copa de un pino (yo estuve apunto de encadenarmelo, pero si el largo debe tener unos 30m me faltaron unos 20 por sacarme en libre jejejejejeje, no en serio, ojo con la pancilla del 7a, yo la hice con estribos y tiene una salida en libre de 6a/6a+ aprox obligadillo, pero está bien chapado "don´t worry".
El último largo es bastante fácil si lo haces en A0 (like me), sale bien tirando de cintas pero si eres suficientemente macho como para hacerlo : ole tus huevillos jejejeje

P.D. cuidado con hacer esta vía con un día malillo, porque arriba pega mucho aire y puedes pasarlo un poco mal.
saludos Wasna.

Atori

Friday 20 october 2006 - 09:08

Moltes gràcies a tothom. Provarem d´ anar-hi d´ aqui un parell de setmanes, a veure que tal.
Per cert, a quina hora us lleveu tios? ho dic per l´ hora de la resposta...flipo amb el flx, missatge de les 6:54h.!!! o encara tens llaganyes als ulls o encara no has anat a dormir.

Friday 20 october 2006 - 09:30
 Hello

No te a veure amb la "gran ilusion" però si amb el cavall... ahir, fent una ullada a la web´s de la feec vaig llegir que la "Desiree" esta reequipada  i que hi ha la inteció de reequipar la puigmal i la punsola.

http://www.feec.org/forum/forum.php?accio=llegir&IdMissatge=13764&IdGrup=8

La desiree en lliure li donen ..... ... 8a+ .... jarl!!  (o A1e per els mortals com el menda!!!)   a verure si els que esteu mes forts  (això va pel Atori i la Lai ) que la resta de mortals aneu i en poseu una piada que ens posi las dents llargues!!!!!!

Bon cap de setmana a tothom!

Diuen que farà sol aixì que aprofiteu!!!!!

Jose

Friday 20 october 2006 - 10:44
bon dia!!!
Jo fer-la no es pot dir ben bé que la vaig fer... pk excepte del V+ la resta la vaig fer de 2a! no dono per més! Només comentar-te que els 6a+ són espectaculars... gaudiràs un munt, mantinguts i continuos... finets... típic de Montserrat, i el grau ben posat... ni més ni menys. NO és un pas de 6a+, són 2 llargs de 6a+ sencerets!.
Després hi ha un sostre que flipes! molt ben xapat... allà em vaig quedar penjada con un fuet... em fa faltar la força. S´ha de tibar, però és curtet. Tu que vas fort, fijo que te la treus. A més, just aquella reu està gairebé tocant amb una de la punsola, així que si l´has feta, fijo que saps a kin sostre em refereixo.
Sobre la piada que comenta la Iran: http://www.madteam.net/foro/ver.php/piadas_3387.html
Apa... doncs ja ens diràs qtal ha anat Wasma!
I Josem... que dius que volen reequipar la Punsola??? però si està de conya!!! La Puigmal... doncs sí que li fa més falta... però la Punsola???¿¿¿??
Mmm i sobre el que comentes de la Desiree... ji, ji.... jo no em pujo ni a un taburet... això per l´Atorix... aixxx aquest Atori necessita algú que li doni canya... que jo estic fluixeta!!
Apa... bon cap de setmana!!! ueeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies