La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Vies fàcils

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 31 october 2006 - 20:08:39

Vies fàcils

Hola a tots!
Podrieu recomanar-me alguna zona molt fàcil per iniciar-me en l´escalada? (esportiva)He estat a Mont-Ral (+fàcil del món) i a Penya Ginesta i només he fet alguna via de III, o sigui, que sóc absolutament novata.
Si és a prop de Barcelona, millor!
Moltes gràcies!!

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Friday 3 november 2006 - 12:34

Tuesday 31 october 2006 - 21:09

Cerca de Barcelona tienes Subirats (al lado de Sant Sadurní d´Anoia). Hay bastantes vias fáciles para comenzar a escalar. Creo q hay desde III a 7b´s.

Lis

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 31 october 2006 - 22:12

Moltes gràcies Lis!!

Acabo de trobar unes ressenyes de la zona que em dius en un llibre que corria per casa. Vaya tela...  
Imagino que demanar una zona fàcil prop de Barcelona i que no estigui molt massificada és "pedir peras al olmo", no?  

Wednesday 1 november 2006 - 00:38
Mirat el Roc de l´alou a berga fontfreda te tres 4 molt facils y 5 V
Wednesday 1 november 2006 - 02:57
Wenas!

A prop de Barcelona i amb vies de grau assequible tens Banyadores, a Cabrera de Mar (al costat de Vilassar). També tens la Facu a Vilanova i la Geltrú i Subirats, com et deia la Lis (com va la vida, Lis? ). Una mica més lluny, tens Sorralta, a Roda de Ter, tot i que a mí personalment no m´agrada gaire, tens uns quants IV´s.
Rebuscant per Montserrat també pots trobar sectors amb coses fàcils, tot i que el grau a Montserrat és una mica "especial". Tens cosetes a la Gorra Marinera, al sector del càmping, Vermell, Vinya Nova...

Jo ara estic tornant a agafar ritme i em moc per graus baixos. Si us voleu apuntar algun dia, ja saps on trobar-me.

Ens veiem!
Dani

Wednesday 1 november 2006 - 09:11
Doncs aquí un altre novatillu.
He fet molt poquet però el que més m´ha agaradat a prop de Barcelona ha estat Subirats. Penya Ginesta no em va agradar gens... espero no tornar-hi mai.
En qualsevol cas ja saps, matina una miqueta i tindràs totes les vies per a tu

Wednesday 1 november 2006 - 19:57
També a la Font de l´Ametlló tens molts quarts.

Aquestes son els ressenyes que ha fet l´Òskar

http://defalla.upc.es/~oskar/

Wednesday 1 november 2006 - 20:35
Moltes gràcies a tots!!
Començaré per Subirats i aniré fent. Ja he trobat algunes ressenyes.
Cargolet, amb això de matinar tens tota la raó!! Tot i que això de "marmota" no és a l´atzar... saps?? (I jo que tenia l´esperança de poder matinar una mica menys que a la muntanya )
Cargolet, no et dic que no... Però de moment encara tinc feina per poder-me apuntar amb ningú  Haig d´anar perdent la por... La meva intenció és poder guanyar seguretat per quan a la muntanya em trobo un passet una mica... 
Però gràcies per l´oferiment!!

La MARMOTA

Wednesday 1 november 2006 - 20:37
Perdó... El segón missatge era pel Dani.
Wednesday 1 november 2006 - 20:40
))) Mirat el Roc de l´alou a berga fontfreda te tres 4 molt facils y 5 V

Només un detella xorra. Es Font Negra y no Font Freda (es que tambñe hi ha un sector d´esportiva a la Font Freda de Bergapero no té res a veure)

Records

===
K.
http://skalada.blogspot.com

Wednesday 1 november 2006 - 20:43
Perdó.. la url es aquesta http://defalla.upc.es/~oskar/font.html
Wednesday 1 november 2006 - 20:44
))) Imagino que demanar una zona fàcil prop de Barcelona i que no estigui molt massificada és "pedir peras al olmo", no? 

Doncs en general sí, excepte algún sectorcillu de Montserrat que no es gaire conegut com ara el Faraó dreta o els sectors fàcils dels graus de Collbató (ambdures a la guía de Montse Sud)

Pel demés, els consells de Daymon y de Madveras son un bon resum de la resta (gràcies per la publicitat Madveras)

===
K.
http://skalada.blospot.com

Friday 3 november 2006 - 12:34
MIra quina placa més mona per a iniciació:

http://www.onaclimb.com/montse/c_faraodreta2.htm

(i poc coneguda!!)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies