La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >cal romu

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 6 november 2006 - 13:43:11

cal romu

L´altre dia em van dir, en aquest foro, que hi ha un boulder a manresa, aprop de la plaça mallorca, que es diu cal romu. vaig estar donant una volta i no vaig ser capaç de trobar el lloc. Em podeu donar una referencia més concreta? Merci

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 6 november 2006 - 17:26

Monday 6 november 2006 - 13:49
Jo només sé que a caranorte deien:

Local d´escalada Can Romu, carrer Cintaires s/n, Manresa.

Està obert de 10 del matí a 9 o 10 del vespre de dilluns a divendres i els caps de setmana que plogui. El preu és de 25 eurus al mes o de 200 a l´any.

És molt fanàtic i espaiós. També disposa de dutxes i vestidor.

Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 november 2006 - 14:42
És tal com diu l´òskar menys una cosa...ara no hi ha horaris d´obertura, ara et donen una clau i hi vas kuan a tu et vagi més bé. Però normalment sempre hi ha algú o altre.
Monday 6 november 2006 - 17:26

Desde la Plaça mallorca vaixes pel carrer Del Bisbe Bages i es el segon carrer a l´asquerre. al final de tot  tambe a la cantonada esquerre hi ha un portal gran, es allí.
Més o menys a les tardes de 17.00 a 22.00 sol estar obert.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies