La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Propuesta: megapuente de la Purísima

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 24 november 2006 - 09:19:42

Propuesta: megapuente de la Purísima

Escalada de vías largas al sol para el megapuente de la Purísima. Catalunya, Aragón, Valencia, etc.

Lugar / Zona: donde sea

tipo de actividad: escalada

Fechas: 2006-12-6 a 2006-12-10

Puedes ver más informacion entrando aqui

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Wednesday 29 november 2006 - 14:36

Friday 24 november 2006 - 17:10
yo en principio me apunto, ya ire mirando a ver como va la cosa. Así a ver si voy conociéndoos a alguno... o alguna... que hay mucha chica por este foro, como tiene que ser.

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 november 2006 - 13:09
A veee....
Yo me podria apuntar en principio pero...
Se puede concretar un pelín más la cosa?
Cataluña, Aragón... to es mu grande y mu generérico...
Hay que tener muxo nivel pa ir?
Eva =)

Saturday 25 november 2006 - 18:58
Pues yo me apuntaría también.
Como máximo hago 5+ en via larga y 6a en deportiva. Si no es un grado demasiado bajo, contar conmigo.
En aragón no conozco. Por la provincia de Lleida tengo localizdas (y algunas probadas) varias vías largas facilitas y equipadas. Sinó cerca de Barcelona conozco varos sectores de deportiva ( + Montserrat).
Ya estare al tanto del foro...
talueg!

Monday 27 november 2006 - 10:00
Yeep! 
La idea era hacer vias de varios largos en algún sitio donde no haga mucha rasca. Si por el norte entran los vientos polares, pues nos vamos hacia el sur y viceversa. ¿Nivel? No importa mucho. Más ke el nivel importan las ganas ¿no? (El mio está alrededor de V+/6a) ¿Pa ke más?
Como orientación, se podrian hacer vietas como: "Martinetti" y "Diedro Blanqueta" en ST. LLorens de Montgai; "Necronomicon" / "Lleida" en Vilanova de Meià; "Escabroni Escapullini" / "Aresta Ribas" en Montserrat; "Esperó dels Elfos" (Escales); "Performance" (Collegats) etc. etc.

Besitos

Josep   608291464

Monday 27 november 2006 - 12:17
Wenu el nivell importa en su medida justa.
Méteme sólo 6xtos alticos i xungos y voy a ir a mirar y hacer las foticos de temporada =P
Per weno supongo que en la mayoría de lugares hay diversidad de niveles (spero xD).
mmmm...per mi perfect la proposta.
M´apunto el teu num i wenu, tot i que nem diem més cosetes x aki...ja et faré un toke x concretar tot.
Quin dia es sortiria?
Tema refugis i tal està controlao?
Abraçadetes x tothom k les vulgui =P

Monday 27 november 2006 - 22:16
Bones!

Veig que això del pont tira endavant!!!

Els sectors que ha dit el Josep em semblen perfectes. Com que no ens coneixem, seria bo començar fent algunes vies fàcils (VI+/V-) i a partir d´allí anar pujant de grau, així ens assegurem que ningú s´hagi de quedar fent fotos... D´aquests sectors hi ha moltes ressenyes penjades a internet (aquí a madteam, a ressenya, a onaclimb...)

En quant als refugis... A Vilanova de Meyà hi ha una ermita on es pot dormir i des d´allí es va en 15-30 min a Sant llorenç de Montgai, Camarassa i el Montroig. Terradets està a prop del refugi de Cellers, i Collegats està a mitja hora de Terradets... (si algú coneix algun refugi més proper millor...), tot i que crec que per allí farà bastant fred, així que millor la opció Vilanova de Meyà - St Llorenç. A Montserrat es pot dormir de refugi o a una ermita que no sé exactament on és, però em puc informar. I a Escales no sé a on és. També es pot baixar a Ports de Beseit, que està ple de vies (no hi he anat mai però m´han dit que està molt bé i puc preguntar pels refugis)

Pel dia de marxar jo no tinc problemes. Uns amics se´n van a esquiar i jo no esquio, i els altres estan d´examens, així que no tinc plans que no es puguin aplaçar...

Us deixo també el meu número: 619122699

Apa, ptons!

Monday 27 november 2006 - 22:16
Bones!

Veig que això del pont tira endavant!!!

Els sectors que ha dit el Josep em semblen perfectes. Com que no ens coneixem, seria bo començar fent algunes vies fàcils (VI+/V-) i a partir d´allí anar pujant de grau, així ens assegurem que ningú s´hagi de quedar fent fotos... D´aquests sectors hi ha moltes ressenyes penjades a internet (aquí a madteam, a ressenya, a onaclimb...)

En quant als refugis... A Vilanova de Meyà hi ha una ermita on es pot dormir i des d´allí es va en 15-30 min a Sant llorenç de Montgai, Camarassa i el Montroig. Terradets està a prop del refugi de Cellers, i Collegats està a mitja hora de Terradets... (si algú coneix algun refugi més proper millor...), tot i que crec que per allí farà bastant fred, així que millor la opció Vilanova de Meyà - St Llorenç. A Montserrat es pot dormir de refugi o a una ermita que no sé exactament on és, però em puc informar. I a Escales no sé a on és. També es pot baixar a Ports de Beseit, que està ple de vies (no hi he anat mai però m´han dit que està molt bé i puc preguntar pels refugis)

Pel dia de marxar jo no tinc problemes. Uns amics se´n van a esquiar i jo no esquio, i els altres estan d´examens, així que no tinc plans que no es puguin aplaçar...

Us deixo també el meu número: 619122699

Apa, ptons!

Tuesday 28 november 2006 - 17:01
Hole...

Soc el Xavi desde Lleide...jo m´apunto a la proposta pel megapont.Tinc ressenyes de St. Lorenç de Mongai, Camarasa, Os de Balaguer, tartareu i alguna coseta mes.Que si ho canvieu i voleu anar als Ports o altres...cap problema, estic de vacances fins a final de mes.
Meu movil:625404605

AU... ciau

Tuesday 28 november 2006 - 22:10
Eis Xavi!
Jo soc de Lleida tb, però visc a Bcn. Si lo del pont tira definitivament endavant (que per part meva sí) ja ens veurem llavors. Sinó quan vagi a Lleida t diré algo per anar a escalar per allí!
Lo del pont suposo que ho anirem concretant al llarg d´aquesta setmana o a principis de la que ve.
Apa, salut!

Wednesday 29 november 2006 - 14:36
Vale eixerida....Ja ho parlem

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies