La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >SORTIDA MONTSERRAT DIUMENGE!!

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 27 november 2006 - 12:14:41

SORTIDA MONTSERRAT DIUMENGE!!

Perfect! Pos de moment, per la gent que s´apunti i l´interessi..
   AQUEST DIUMENGE ANEM AL SECTOR DE SOL SOLET (entre otros si hay tiempo xD) A FER VIES (de diversos nivells, no massa freaks almenys x part meva)
Si us animeu aneu dient quelcom per aquí i a finals de setmana matem el cotarro amb trucadetes:
Torno a donar el meu num: 625 01 03 44

expandir todo contraer todo 25 Respuestas Última respuesta Wednesday 29 november 2006 - 11:53

Monday 27 november 2006 - 12:26
El "sector de la Sol solet" se llama "Miranda de Can Jorba".

Para que no os perdais :D

Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 november 2006 - 15:14
Bones! Ejem... La graduació quina seria? Si hi haguèssin vies amb pocs llargs amb IV i màxim V m´agradaria apuntar-me... La conya és que nomès tinc peus de gat .  Bé, també tinc un reverso, dues bagues ...uta mare, un joc sencer de tascons (clar que imagino que aniríem a vies equipades )... 
Monday 27 november 2006 - 22:06
Fa temps que no escalo pero em faria gracia contactar amb gent i tornar a lligar-me a una corda tinc cotxe desde bcn i poc material
t. 667520090

Monday 27 november 2006 - 22:34
ok!!

El sol solet és un VI+ i una altra que no recordo el nom és un V+ (que jo no penso obrir, perquè el + és un pas de desplom massa durillo per mi). N´hi ha una altra que és un V- molt assequible, que és més llarga que les altres i es baixa per una ferrata (o els que facin les altres vies et poden tirar una corda i baixar amb ells rappelant...).

Per cert, assegurem-nos que tenim reverso, cistella o vuit per tots, pel rappel. I ja de pas mirem que tinguem prou material... Jo tinc 1 corda, 12 cintes, 1 reverso, algo semblant a un grigri (que no serveix per rappels però sí per assegurar en corda simple), material per 2 reunions i 1 arnés de sobres (o sigui, material per 1 cordada). I tractant-se de Montserrat seria bo portar casc!

Salut!

Monday 27 november 2006 - 22:50
La sol solet és IV+, suposo q t´has confós al posar les lletres .

La via que hi ha al costat de V+ és la Escabroni Escapullini.
La de V- és la Miguel-Bego-Kush i s´ha de baixar per la canal del joc de l´oca. Els ultims llargs d´aquesta via no són gaire macos i es triga més en baixar per la canal que en pujar tota la via. També podeu pujar fins a sobre el sostre i acabar a la reunió de la escabroni i rapelar la via.

Quan dius que els altres et tirin una corda per baixar no se q vols dir... la Miguel-Bego-Kush no es pot rapelar, pq els rapels son molt pendulars...

Lis

Monday 27 november 2006 - 23:10
A nos ens van tirar una corda uns companys que van fer la sol solet i vam pujar per una canal fins a on eren ells. Des d´allí vam fer el rappel des de l´únic lloc que es pot fer. Lo de pujar per sobre el sostre no se´ns va acudir... però pot ser una opció millor.
Merci per la info!

Monday 27 november 2006 - 23:32
Igual la miranda de can jorba tampoco es el sitio más acertado para ir con gente que no conoces, no ha escalado nunca o nunca ha hecho vía larga.  Más que nada por el rapel volado saliendo del techo.

Yo ya he dicho alguna vez que paso de meterme en vía larga con alguien con quien no he escalado nunca, por mi seguridad y por la suya.

De todas formas... suerte con la vía

Monday 27 november 2006 - 23:33
A veure si concretem cosetes jeje que la cosa promet ;)
Tranquis pel nivell (ramon urgell) que és força assequible (jo tp tinc un nivelaco, eh? per això ho dic).
Tema material. Com diu la Berta cal concretar que tenim (¬¬ aunque de lo malo se sale a comer el bocata en la mountain que sempre mola xDD; es conya =P)
Jo segurament tb podré portar corda, grigri i algunes xapetes. Tb car.
Confirmaré demà o dimecres el material.
Si us sembla bé el divendres o així podriem començar a fer toques amb el telèfon per concretar-ho tot bé. Rollo cadena i tal.
També s´hauria de concretar el lloc de kdada. Per si s´ha de recollir gent pel camí que no tingui cotxe i eso.
Jo sóc de Masnou.
Un muak!
Eva

Tuesday 28 november 2006 - 09:26

Parece que Txomo no le da muy buen rollo que nos metamos en Can Jorba sin conocernos (se agradece la preocupación), pero tiene razón en una cosa.
Si alguien no ha hecho nunca via larga, no sabe montar reuniones, asegurar con reverso o similar (no vale el Grigri), etc. que lo diga, y así evitamos terminar el día en compañía de los bomberos. Lo del rappel volado puede dar mal rollo, pero con un prusik o un mashard se arregla, sin poner en peligro la seguridad de nadie. Obviamente, si alguien no ha escalado nunca que lo diga también, por su propia seguridad y por la de la resta. Pero sobretodo, si no habéis hecho vía larga decidlo, que soy novata en esto de los foros y Txomo me ha metido el miedo en el cuerpo...

Y bueno, después de este rollo (la seguridad ante todo...), si alguno no ha hecho vía larga, hay alternativas. Vamos a escalar a algun sitio que haya vías cortas y vías de dos largos (tipo Garraf, pa decir algo), aprendemos a montar reuniones (a todos nos han enseñado algún día...) y dejamos Can Jorba para otro día, que la pared no se va a mover de donde está.

Un abrazo!
Berta

Tuesday 28 november 2006 - 10:11
Hola a tothom. Em sembla que estic anant a la deriva. Veig molt nivell entre vosaltres, i encara que sàpiga fer anar el reverso i tingui algo de material, no recordo com es monta una reunió i em faria molt de llullu rapelar un desplom. Aquesta sortida em va massa gran. Us faria anar massa a poc a poc! De quants llargs estem parlant? L´altre dia em vaig arrossegar per un VI desplomat (que l´Atori considerava VII) a la Fuixarda, al tunel. No em veig en cor d´anar de primer! Jo tinc cotxe i surto des de Premià (ho dic pel de Masnou). Com veieu la cosa? Xungo, no?
Tuesday 28 november 2006 - 10:58
A vere... ante todo calma!
Pirineista no et ragis abans d´hora. Que les coses es parlen i es modifiquen, com diu la Berta.
Si veiem que en general no tenim un nivellaco, podem fer com diu la Berta i anar a grimpar vies de paret normaliques. Per començar a escalfar i conèixe´ns. Així anem tots més tranquilets i sense l´angoixa de trucar als bombers (com diu la Berta xD)

Una opció és anar a la Palma del Cervelló, per escalar tranquilets.
És prop de bcn i pel que veig a les ressenyes no hi ha massa grau.  IV, V, VI...
Està bé per escalfar motors amb seguretat, no?

A la web a ressenyes podeu xafarsejar sobre la Palma.
Un muak!
Eva

Tuesday 28 november 2006 - 11:17
D´acord! Mola! Jo m´adapto sempre i quan no arribem al VI. Sóc un grimpador, no un escalador jejeje! Material que portaré: peus de gat, 1 reverso, 1 mosquetó de pera, 1parell de cintes d´alpinisme, 1 baga per ponts de roca, 1 baga llarga per muntar reunions, uns quants mosquetons (2 de reunions), 1 clau universal i para de comptar. Però, de quants llargas estem parlant?  A on és el Cervelló?
Tuesday 28 november 2006 - 11:22
Ahora me sabe mal haberos cortado el rollo

Tuesday 28 november 2006 - 11:36
A ver! que sus veo muu alteraus!!!  

Para animaros: Mola ver como la penya monta salidas para conocerse y aprender!!!

Pese a haber escalado poco en can jorba, encuentro la sol-solet y sobre todo la miguel-bego-kush de grado y equipamiento muy correcto para lo que planteais. la segunda tiene un solo pasao de V- y es facil y muuu bien asegurados. Los 3 largos superiores, discrepo sobre lo comentado mas arriba, a mi me gustaron. puede que para el 4º largo unos tasconcillos para reforzar vayan bien, pero es opcional!!!!  La única pega es que es una zona que se masifica y si sois varios os tocará esperar.  Si quereis practicar un poco de cacharreo teneis tambien la josep maria andreví.

Otra zona donde podeis ir de montserrat y hay masss vias es la miranda de santa magdalena, donde el SEAM ha abierto y reequipado un monton de vias de 1 a 2 largos de graduacion entre el III y el V+:

http://www.agrupaec.org/index.php?option=com_content&task=view&id=102&Itemid=72

Tambien tenesi al lado la Magdalena inferior!!!

Que mas... con varios largos y disfrutonas de grados tambien teneis la pastereta: Funcion Clorofilica, via dels amics, aresta est (V, IV+ i IV ).... mes info:
http://www.ressenya.net/intro/frclas.htm
http://www.onaclimb.com/montsecroq/montsesud.htm

Saludos y a disfrutar

Jose
Jose

Tuesday 28 november 2006 - 11:58
Hola a tothom!!

Jo us recomanaria que abans de posar-vos en una vía llarga, primer quedessiu per fer esportiva de trankis i anar-vos coneixent, ja que tots tindreu experiència, estat físic i tècnica diferents. Així sabreu qui es capaç de fer què i qui encara n´ha d´aprendre. També es important que hi hagi bona sintonia amb el company/s de cordada, pq no s´ha d´oblidar que la teva vida depèn en bona part d´ell.

Llavors per exemple la setmana ke vé o més endavant ja quedar per fer vieta llarga (La sol solet o la Miguel-Bego-Kush que comenten per aquí son bones opcions, encara que hi ha el rapel volat).

Apa, ke vagi bé!!

P.D.: igual m´apuntaria i tot, però encara no se com tinc el finde

Tuesday 28 november 2006 - 13:45
Ui ui, com s´ha liat el tema...

Pirineista, no et preocupis pel grau, pel que dius possiblement tens més grau que jo, que com a màxim obro algun 6a (i en via llarga ni això). Les de can Jorba tenen, 4 ó 5 llargs, si no recordo malament, però el grau és molt assequible i els seguros no s´allunyen gaire, així que no cal ser un superescalador per fer-les. Lo que em preocupava principalment és que la gent no tingués molt clar com montar reunions o com assegurar amb el reverso, que és el que intentava transmetre en el mis, ja que per fer aquestes vies lo important és tenir mínima experiència amb via llarga, més que molt de grau.

Això de Palma de Cervelló em sembla molt bé, però no tinc ni idea on és. Tenim vies esportives i vies de dos llargs per aprendre/recordar a montar reunions. I és una forma més tranquil·la de coneixe´ns...

Au, a veure si amb aquest replanteig s´anima més gent!

Tuesday 28 november 2006 - 13:59

Wenas! si al final neu a fer esportiva de poc grau, li comentara a un amic i segurament ens apuntarem aixi començare a fotrali canya al meu peu esguinçat que ja esta casi en bona forma, si al final aneu a fer llargs ja ens apuntarem per la següent cuant estigui be. Sempre es bo coneixer gent nova que comparteixi una aficio!

La sol solet cuan la vaig fer vem pujar a dalt del sostre, evitantlo per l´esquerra no es gaire complicat aixo si m´enrecordo que a la hora de fer el rapel li vaig dir als meus amics textualment: me he cagado pero bajare! i cuan començes a fer el rapel i ja veus per on has pujat i estas en el volat es molt xulo!

El meu tel: 650544132 Jordi

Tuesday 28 november 2006 - 14:25
De conya! En fi, si diumenge tinc cotxe (és que el comparteixo amb ma germana) vindré segur. Nomès em faltaria l´arnès (a algú li en sobra un? Sino digueu-m´ho el més aviat possible, ja que el llogaria). A on anem al final???? 
Tuesday 28 november 2006 - 15:10
Vaaaaaa q la sol solet es facil hasta para los q no sabemos escalar, y ademas al lado teneis vias de deportiva para todos los gustos, y si no pues desde abajo se critica al personal y a reirse q tb es bueno pal cuerpo.
vinga canalla, feu bondad!!!!!!

Tuesday 28 november 2006 - 15:10
jejejejejejejejejejejeje....Cómo mola ver cómo os váis animando a trepar y conocer más peña...     Ya me enteraré a donde váis... y es probable que os venga a "incordiar" con la cámara un ratillo...  

Pa intentar no liar la troca.. ( o liarla más...)   Desde luego tal y cómo os voy leyendo... yo os recomendaria lo que otros compañeros...     primero vías de deportiva..  os conocéis ...miráis como se maneja el personal con los "paratos"...y luego ya veréis donde ir...          La zona que os ha comentado Josem en la Miranda Sta. Magdalena es ideal para lo que queréis...  (tal vez un poquito fresca para esta época del año...pero está muy bien..)    Otra buena opción... (y no muy atiborrada de peña..es en Collbató... Hay un sector con 6 vías de 4b a  una de 6a ...muy bien equipadas...ideales para ir con gente que está comenzando... aproximación cortita... Cara Sur...(si fa sol anirá força bé...)  Es el sector Jardinet... 

En fin... que con la que estáis liando...hasta yo me voy a acercar... (aunque mi tendón mejor lo dejo tranquilo... ) 
Pekas

Tuesday 28 november 2006 - 15:28
Síi! jajaja anímate Pekas, que me reí mucho el otro día en los kayaks! A ver si te recuperas pronto y veo cómo trabajas en la roca  Antes de irme de viaje (aquell viatge en bici a Canadá que et vaig explicar) tenemos que hacer una salida betetera todos juntos. Hay una ruta de finde salvaje y muy dura encima de Solsona. Y también molaría hacer un corredor (Jean Arlaud por ejemplo) y alguna cumbre! Apa deu!
Tuesday 28 november 2006 - 22:00
Pirenista, a mi em sobra un arnés, de la talla S, però regulable per les cames, suposo que t´anirà bé pq es pot regular bastant (com a molt aniràs incòmode)...

Pos res, ens queda concretar la zona i fer cadena de trucades. Jo preferiria que fos a prop de Barcelona ja que si només anem diumenge no val la pena fer massa quilómetres. I

Tuesday 28 november 2006 - 22:04
...
i si és cara sur millor. A mi personalment Palma de Cervelló em fa gràcia pq no hi anat mai. Però sinó, es pot anat a el Garraf, al Castell de Subirats, a Sant Andreu de la Barca, a Montserrat (però sectors d´esportiva a Montserrat no en conec)...

Apa doncs, dw siau!

Wednesday 29 november 2006 - 01:43
CUNYAAAAAAAAAAAO!!!
He flipat amb tanta cosa de cop! Me saturat amb tant text i tantes propostes x´DD

Estaria bé concretar una mica, per no fer-nos la p.... un lio.

A veure.... Com que veig que el més sensat (com diu la majoria) per aquesta primera sortideta serà tirar-nos per l´esportiva (por nuestra seguridad, tranquilidad, estabilidad emocional y demás ADS posibles....) opto per anar a LA PALMA DEL CERVELLÓ, que està prop, és viable i funcional (pa lo que queremos que, en definitiva, es comer el bocata en la montañica =P)

Jo tampoc he anat mai. Tinc molt bones referències. Intentaré informar-me exactament de com collons arribar i, si puc, portar algú que l´hagi trepitjada.

Jo tinc corda, arnés (1 però es pot compartir), mosquetas, grigri i algunes txapes.

I...com crec que he dit ja tropecientos cops (xD) cotxe (o un sucedáneo del mismo).

Com que el lloc pilla prop de barna l´ideal seria quedar en algun lloc conegut per tothom (i quedar en altres zones, en funció de la proximitat, amb aquells que no disposin de vehicle propi (al marge de les seves cametes).

Seguim concretant la cosa a veure si demà ho tenim casi matat del tot (RIP).

Eva

Wednesday 29 november 2006 - 11:53
Boneeess! Llavors, com queda la cosa? Jo vindré en cotxe des del Maresme. A on quedem? Puc recollir a penya de Barcelona si em ve de camí  Berta, un gran favor si em deixes un arnès jejeje! T´ho compensaré! Portaré tots els caxarros que tinc (poca cosa pero menos da una piedra!)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies