La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >escalar el proper capde

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 28 november 2006 - 17:08:28

escalar el proper capde

Eps ....nois/es

Fa temps que no escalo im ve molt de gust....jo m´apunto on sigui... a Montserrat no hi he anat mai i desde Lleide em cau una mica lluny....però...tot es provar coses noves.
Ja direu

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 29 november 2006 - 11:41

Tuesday 28 november 2006 - 17:36
Hola Xavié.
Jo possiblement vagi aquest dissabte a escalar a Vilanova de Meià. Si deixes el teu correu, em poso en contacte amb tu.
salut

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 29 november 2006 - 08:38
Lo  ( el ) meu correu és: xavivea@hotmail.com

Si vas a Vva. de Meià perfecte

Wednesday 29 november 2006 - 11:41
Wenas,
nosaltres estem intenyant montar una sortideta pel diumenge o a calamontse o més prop de bcn, a la palma del cervelló.
Pots informar-te en el tema: SORTIDA MONTSERRAT DIUMENGE.
Allà nem fent.
No farem massa grau així k si t´animes...
Eva

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies