La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >OM MANI PADME HUM - AGULLA DE L´ARBRET

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 28 november 2006 - 21:13:56

OM MANI PADME HUM - AGULLA DE L´ARBRET

Hola:
Algú ha fet recentment aquesta via. He trobat informació al forum però té més de dos anys.

Es pot fer amb una sola corda de 60 ? Parla de dues instal.lacions per rapelar , és així ?

Gràcies per endavant

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Wednesday 29 november 2006 - 16:19

Tuesday 28 november 2006 - 21:26
Per baixar de l´agulla de l´arbret si que em sonen dos rapels, que amb cordes de 50 en pots fer un de sol.

De la vía no te´n puc dir res .

Vagi bé!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 28 november 2006 - 22:08
Hola, tienes la reseña, en Rutas y Reseñas, aqui mismo, por Flx.

lo del rappel: si tienes dos cuerdas solo un rappel (45m), si vas con una cuerda a unos 20 metros tienes la segunda instalacion.

Jordi.

Tuesday 28 november 2006 - 22:47
Hola, la vaig fer farà cosa d´any i mig i es d´aquelles vies disfrutones per la seva facilitat i el bon equipament! Està cossida de químics!  Pel que demanes, doncs si que es pot fer amb una sola corda! Hi ha una instal·lació intermitja a uns 15-20 metres del coll on s´agafa el primer rappel. El segon rappel deu ser de uns 30 metres més com a molt. Amb dues cordes de 60 només en cal fer un.

La reunió de dalt, l´has de fer amb un parabolt i l´arbret. Després camines en direcció al cim i et trobaràs una instal·lació de rappel, una mica a sota del coll.

A disfrutar-la! D´aquelles bones vies per començar a gaudir de primers de l´escalada montserratina, pujant a un cim emblemàtic d´Agulles.

Wednesday 29 november 2006 - 08:25
Abuelete i jo la vam fer fa un parell de mesos, i et confirmo que es pot rapelar amb un 60 (dos ràpels). La ristra de químics arriba a la primera reunió, després ja no hi ha tanta cosa, però no cal afegir res, els pasos més fins estan assegurats.

Com que ja deus està recuperat, a veure si fem una sortida junts, (havíem de quedar per primers de setembre). Diumenge estarem per agulles, som fàcils de reconéixer, els dos escaladors més vells de la zona i anem d´hora.

Bona escalada!

Wednesday 29 november 2006 - 16:19
Vell serás tu, jo només tinc la joventut consolidada!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies