La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >quedar x escalar diumenge!!!

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 29 november 2006 - 11:52:40

quedar x escalar diumenge!!!

Un parell de dies sense conectar-me i la que lieu,ja,ja,ja..........

Com que la majoria crec que sóu de bcn i rodalies...tot i que després de tants comentaris ja no sé si el diumenge serèm gaires o no...deixo que trieu el lloc i ja m´adaptaré, jo sóc del costat de Manresa, per tant si algú és de per aquí que em faci un truc i baixèm junts.

Estaré pendent del forum x veure el lloc i l´hora hon es queda.
De totes maneres dij. o div. faré un truc al movil que he vist ,que no sé si és de la natsuki o de la berta per tal de concretar.

Per cert...digueu-me "zoquete" x ò no acavo d´entendre aquestes abreviatures txungues que fèu (xDDD?!?), jua,jua,jua,...deu ser la falta de pràctica en forums.

Pel què fa això d´anar a escalar amb gent desconeguda, jo personalment valoro més el caracter positiu de la persona que no pàs els coneixaments d´escalada en si, prefereixo riure força i explicar-li(!?) còm ho ha de fer que no pas que en sàpiga molt i tingui el caracter d´una espardenya!!

Jo tb tinc material, x ò arnés de sobres no.
Movil de contacte: 667740887

Au fins aviat!

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Wednesday 29 november 2006 - 11:58

Wednesday 29 november 2006 - 11:58
Mea culpa tema abreviatures...
x´D o xD (teoricament es veu de costat i representa una cara rient.... sucedaneo evolutivo y chungo de --> =)   o   :)

Eva

PD: Tb m´he apuntat el teu num i així es mata tot x telèfon

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies