Hi ha una altra possbiliat:
Tornar a MONTSERRAT.
Un amic sap una zona amb moltes vies de molts gras facilets i mitjanets (d´esclda esortia i llargs). Ideal (segons diu) per iniciar-e en els llargs i perfer alguna cosa si no et motiva fer via llarga.
Si de cas li puc preguntar un altre cop (k ara mateix no recordo on m´ha dit) i no se... triueu que us ve més de gust.
Eva
A mi montserrat em va b. com ja dec haver comentat m´és igual fer espotiva que via llarga, i aquesta última la puc fer perfectament amb algú a qui no conec, sempre i cuant avans i hagi pogut parlar l´espai de temps de fer un cafè.
Proposo que si es va a Montserrat els que hèu de compartir cotxe ús fèu un truc i que després es quedi per exemple al bar Anna (és hon quedo jo sempre)del Bruc a algu així còm a 2 d 9 o les 9, aquí i fèm el kfè, ens coneixèm un xic i arràn d´això decidim si fèm esportiva, via llarga, o diferents grups adaptan-nos a tots plegats.
No cal que ens hi menjem tant l´olla, quedèm, i hi anèm tots amb una mentalitat oberta a tot, a passar-s´ho b i que sigui lo que sigui!!
Si es decideix anar a Cervelló tres cuarts del mateix.
...de totes maneres estic pensant que o algú imposa hon es va o possiblement serà dificil que arrivèm a una conclusió...
Va, em vaig a mullar:proposo quedar el diumenge al Bar Anna a les 9 del matí.
(Això jo, que no hem puc convinar el transport amb ningú)
Miki.
O deixo a les vostres mans, cuan decidiu a quina zona i a quina hora quedeu, jo si al final el meu peu m´acompanya anire directament a la zona.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui