La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >SORTIDA DIUMENGE: MONTSERRAT O CERVELLÓ?

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 29 november 2006 - 11:55:49

SORTIDA DIUMENGE: MONTSERRAT O CERVELLÓ?

Hi ha una altra possbiliat:

Tornar a MONTSERRAT.

Un amic sap una zona amb moltes vies de molts gras facilets i mitjanets (d´esclda esortia i llargs). Ideal (segons diu) per iniciar-e en els llargs i perfer alguna cosa si no et motiva fer via llarga.

Si de cas li puc preguntar un altre cop (k ara mateix no recordo on m´ha dit)  i no se... triueu que  us ve més de gust.

Eva

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Thursday 30 november 2006 - 08:58

Wednesday 29 november 2006 - 12:14

A mi montserrat em va b. com ja dec haver comentat m´és igual fer espotiva que via llarga, i aquesta última la puc fer perfectament amb algú a qui no conec, sempre i cuant avans i hagi pogut parlar l´espai de temps de fer un cafè.

Proposo que si es va a Montserrat els que hèu de compartir cotxe ús fèu un truc i que després es quedi per exemple al bar Anna (és hon quedo jo sempre)del Bruc a algu així còm  a 2 d 9 o les 9, aquí i fèm el kfè, ens coneixèm un xic i arràn d´això decidim si fèm esportiva, via llarga, o diferents grups adaptan-nos a tots plegats.

No cal que ens hi menjem tant l´olla, quedèm, i hi anèm tots amb una mentalitat oberta a tot, a passar-s´ho b i que sigui lo que sigui!!

Si es decideix anar a Cervelló tres cuarts del mateix.

...de totes maneres estic pensant que o algú imposa hon es va o possiblement serà dificil que arrivèm a una conclusió...

Va, em vaig a mullar:proposo quedar el diumenge al Bar Anna a les 9 del matí.
(Això jo, que no hem puc convinar el transport amb ningú) 

Miki.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 29 november 2006 - 12:15
Holes! Jo m´adapto, tot i que estaria bé (sempre i quan no siguin mogollón de llargs) practicar via llarga. Ara, el més important és passar-ho bé ;) 
Wednesday 29 november 2006 - 12:17

O deixo a les vostres mans, cuan decidiu a quina zona i a quina hora quedeu, jo si al final el meu peu m´acompanya anire directament a la zona.

Wednesday 29 november 2006 - 12:20
No havia llegit el post del camaleon. Estic plenament d´acord amb ell. En la forma, en el fons i en la proposta de lloc! Per cert, al bar ja veureu que sóc un jinyat de la ...stia!   
Wednesday 29 november 2006 - 13:48
Bones!

A mi me sembla b la proposta de camaleon, així que si a tothom li sembla bé nem diumenge a Montserrat.

El tema és que no tinc cotxe. Si hi ha algú que surti de bcn podria pujar amb ell. Sinó l´autobús del Bruc arriba allí a les 10.15 (però no sé si para al bar anna). I si ningú surt de bcn i voleu quedar més aviat, em puc apropar a Premià o al Masnou amb tren, o a l´estació que em digueu pq no tinc ni idea com es va des d´allí a Montserrat...

Wednesday 29 november 2006 - 14:01
Bon dia! M´apunto! Ja em sembla bé la idea que proposa "camaleon", bar anna del bruc a les 9h. diumenge. Indiferent fer via llarga o curta, simplement passar una estona agradable. . Ens veiem.
Wednesday 29 november 2006 - 14:02
Hola Berta, jo per anar a Montserrat des de Premià faig servir la Ronda de Dalt de Barcelona. Em puc desviar una mica per recollir-te, si no hi tens inconvenient. Per on vius? A veure si m´ho puc muntar. Tot i que he de parlar amb ma germana a veure si ella no necessita el cotxe! En principi sí, però no vull dir un sí radical! T´ho confirmo a les 15h!  Qui sap, potser ma germana s´anima i tot!
Wednesday 29 november 2006 - 14:36
Ei Berta, confirmo que tindré el cotxe. Ara nomès cal que quedem (si vols) per anar cap a Montserrat. Apales!
Wednesday 29 november 2006 - 18:52
Hola Pirenista,
Doncs me faràs un gran favor si pares a Bcn. Visc al costat del Camp Nou. Podríem quedar a Palau Reial, que es pot parar bé amb el cotxe. Està molt a prop de la sortida 10 de la ronda de dalt i ja quedem encarats per anar a Montserrat.
Jam diràs si saps on és!

Wednesday 29 november 2006 - 20:28
Doncs  jo tambe ma punto, soc de Cerdanyola, tinc material, i cotxe amb places lliures, fa tres anys que no escalo, pèro ticn mes de 20 anys de experiencia escalan, aixo ja sembla un curriculum.
A les 9h en el bar Anna del Bruc,

Wednesday 29 november 2006 - 21:05
Hola berta! Clar que conec Palau Reial! Quan sortia a la muntanya amb la penya de bcn sempre quedàvem allà, és el lloc perfecte. A quina hora quedem? 
Thursday 30 november 2006 - 08:58
Hole...jo si aneu a Montserrat m´apunto, no hi anat mai tot i que el grau sempre han dit que es superior a la resta.Tinc material. Em dius teu num telef... be si us va be.Ah! i si neu Montserrat on podem quedar... jo vindré de Lleide. Ciua riau!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies