La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >PONT PURÍSSIMA

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 30 november 2006 - 12:33:14

PONT PURÍSSIMA

Hola a tots!

Replantejo la proposta que es va fer la setmana passada pel Pont de la Puríssima, que amb la quedada d´aquest diumenge ha quedat una mica apartat i és ja!

I com que encara no s´havia decidit el lloc us proposo anar a Vilanova de Meyà, Camarassa, Sant Llorenç de Montgai, el Montroig i lo que quedi per allí a prop. Podríem dormir a la ermita dels escaladors de Vilanova de Meyà, això els que nem pelats, i sinó recordo haver llegit en algun lloc que a Vilanova hi ha llocs per dormir decentment.

Qui s´apuntaria?

expandir todo contraer todo 14 Respuestas Última respuesta Tuesday 5 december 2006 - 16:39

Thursday 30 november 2006 - 14:22
Bon dia Berta.
Només dir-te que Vilanova de Meià i la resta de sectors que anomenes, per bé que geogràficament són propers, si els voleu unir per carretera teniu una bona estona.
La resta ja estan més a prop.
 Jo suposo que algun dia del pont aniré a Sant Llorenç.
Salut i sort

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 30 november 2006 - 15:05
DILLUMS I DIMRSA ULGU PER TREPA?
Thursday 30 november 2006 - 16:23
Es verdad que Vilanova, aunque en el mapa se vea cerca, queda más a desmano y por peor carretera para unir S.LLorenc, Montroig etc, pero tampoco es tanto, y además, ahora que los días son cortitos, a las 6 de la tarde ya hay que estar de vuelta en el coche y tienes tiempo de sobra para desplazarte a otro sitio y escalr allí el día siguiente. Yo el año pasado fui 3 días a Vilanova, Terradets y s. LLorenc y no se hizo pesado ir de un sitio a otro. Lo mismo nos vemos, Berta!
Thursday 30 november 2006 - 17:11
Hole.... a mi em  sembla be lo del Pont...Qualsevol lloc m´està be. A Vva de Meià no si hi ha per dormir però a  St. Llorenç si, segur. Mmmmmmh
Friday 1 december 2006 - 09:27
¡Vaja! sembla que a la setmana li ha surtit un nou dia: el DIMRSA. ¡Que bé, ara tindrem setmanes de 8 dies i podrem escalar més. (Espero que l´afegeixen al finde i no als dies laborables.
Friday 1 december 2006 - 09:55
Bongiorno!
Jo pensava proposar quedar al refu de Cellers, (Terradets), així qui vulgui pot dormir sota coberta, i qui vulgui dormir al ras, té l´antiga estació. Ademés des d´ací ens queden molt a prop altres zones com S. LLorenç, Collegats,  Vilanova d Meià i Escales.
Tanmateix si quedem per dormir a Vilanova igual em va bé.
Jo vinc des de Castelló via Vinaròs, Tortosa i LLeida. Si algú viu pel camí podem quedar per anar amb un sol cotxe, i així no contribuïm tant a la destrucció del   planeta

Friday 1 december 2006 - 11:33
Iep!
Jo pirar tot el pont no crec q ougui... així que m´agradaria saber qui pot sortir a grimpar algun dia dl capde...per aquí...
=)

Friday 1 december 2006 - 14:41
Uops !! jo visc a Lleida... si fem pinya i si no tb quedem i em passes a buscar. Güeno....depen del nivel jjeejeje
Friday 1 december 2006 - 15:38
Et passo a buscar a lleida?
El meu nivell es baix =P Basicamnt baix y subiendo (xDDD)
X on voldries grimpar?

Friday 1 december 2006 - 22:45

Jo segurament estaré per Vilanova de Meià el cap de setmana. Si finalment hi aneu, estaria bé saludar-vos en directe.

Saturday 2 december 2006 - 16:21
Natsuki...ens veiem demà a Montserrat i parlem del mega capde...siau riau
Saturday 2 december 2006 - 16:26
oki doooki!!!!

Tuesday 5 december 2006 - 14:02
Bones Berta!
A mi m´encantaria poder venir a escalar tot i que el meu nivell concidero que no és massa bo, tot i que m´espavilo bastant bé!
Si m´adopteu per venir, de puta mare perquè ja estic aborrida d´estar escarxofada sense fer res i resignar-me a somiar amb pujar parets i fer bloks!!!
Bueno ja diràs alguna cosa!
PC: No tinc transport per poder arribar! (o sé, sóc un desastre!)
POTXONS I FINS AVIAT

Tuesday 5 december 2006 - 16:39
Hola peque!
Aquest pont al final he d´anar a Lleida (compromissos familiars...), però segur que m´escapo un parell de dies a escalar. El xavié i el mirall no sé si al final aniran. Vaig kdar amb el xavié k ja ls diria alguna cosa si pujo, i segurament kdaré amb un amic. Sempre que el temps aguanti....

Jo sortiré des de Lleida, si pots arribar fins allí podem anar amb el meu cotxe...

Farem via clàssica de pocs llargs i com a molt de V, si t sembla bé...

T deix el mail i el tf i me dius algo
bertix_lopix@hotmail.com, 619122699

Dew siau!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies