La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >SORTIDA DIUMENGE MONTSERRAT. PLANNING DEFINITIU

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 30 november 2006 - 00:36:12

SORTIDA DIUMENGE MONTSERRAT. PLANNING DEFINITIU

Wenas gent!
weeeeeeeenu, sembla que ens comencem a posar d´acord!
Al final, per votació popular... AQUEST DIUMENGE ANEM A MONTSERRAT!
A fer vies no massa freaks i a coneixens una mica!
PROPOSO QUE ANEM AL SECTOR DEL DESDENTAT. És ideal er aprendre a fer alguns llargs i vies no massa xunges. Intentaré passar-vos les ressenyes demà a veure que us sembla.
Em sembla perfect quedar a les 9 al bar anna del bruc.
Jo, com ja he dit tropecientos cops, soc de masnou. aniré segurament amb la furgo d´un altre noi dsd allà. si algu vol baixar o el que sigui pq no té forma d´anar a calamontse... que em digui alguna coseta i quedem.
casi que seria útil fer poti poti de telèfons per si de cas.
Eva

expandir todo contraer todo 38 Respuestas Última respuesta Saturday 2 december 2006 - 16:26

Thursday 30 november 2006 - 00:56
¬¬U Ara no trobo les ressenyes de la DESDENTEGADA.
Casum l´olla!!
Segur que algú d´aquí hi ha anat, no?
Podriem anar allà diumenge. Que us paressseeee?

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 30 november 2006 - 01:09
Segueixo parlant amb mi mateixa...
He trobat les ressenyes... però ni papa de com passar-vos-les per aquí.
Wenu hi ha molt 6è, força 5è algun 4rt... i wenu fricades (x a mi) de 7ens....
Nu se....

Thursday 30 november 2006 - 09:01
Ai Natsuki! A aquestes hores de la vida és normal que parlis amb tu mateixa! Espero amb ansietat  les ressenyes! Si em trec un sol IV de primer serè l´home més feliç del món jejejejeje! Naturalment, portaré la càmera de fotos jejejejeje! Siau!
Thursday 30 november 2006 - 09:06
Hole... jo vindré des de Lleide....i no conec ré de ré...com quedem? jejeje a quina hore? auón, és a dir on?......I si parles sola no pateixis és la millor manera d´entendre´s, ningú et porta la contraria jajaj: Meu num: 625404605
Thursday 30 november 2006 - 09:24
Ressenyes Desentegada:

http://www.kpujo.com/catala/resenyes/vermell/desdentegada/desde.htm

¿Sabeu arribar-hi?

Tenía pensar anar-hi dissabte o diumenge. Si al final vaig diumenge igual ens veiem.

Només conmentar-vos que no es una zona especialment d´iniciació. Tot i que té el grau  una mica generòs i l´equipament molt bo, només hi ha una plaqueta amb tres quarts i després la resta ja son tots com a mínim 5º+ no trivials.

I normalment tant els quarts com els cinquèns-més acostumen a estar força demandats...

Records

===
K.
http://skalada.blogspot.com

Thursday 30 november 2006 - 09:54
Buffff Natsuki, desprès de veure les ressenyes de l´Òskar...  Està plagat de 6 i 7!!!! Estàs segura¿? 
Thursday 30 november 2006 - 10:35
Bon dia a tots! Fins ara no havia dit res a la conversa, però és possible que m´apunti amb un parell de colegues, tot i que segurament vindrem més tard (qualsevol els pot convèncer de "matinar" un diumenge). A Montserrat hi ha la tira de sectors per fer una sortida d´aquest tipus. Per la gent que tot just comença o vol recordar temes de llargs, potser trobo millor la zona de Gorros, amb grau assequible i bon equipament, però el que decideixi la majoria. Montserrat sud és un tipus d´escalada una mica més tècnica i si no estàs gaire acostumat costa.

A mi tant em fa, perquè amb el meu "estat físico-trepatori" em veig fent yoyos tot el dia
.

Ens veiem!
Dani

Thursday 30 november 2006 - 10:38
Ondia, em sembla que aviat fareu el record de posts per a una sola sortida.. jeje

Que vagi be per alla, aquest finde no puc.. pero potser més endavant m´apuntaria si torneu a quedar.

Apa...

Thursday 30 november 2006 - 12:16

Bones!

Doncs definitivament quedem al bar Anna del Bruc a les 9. Jo us proposaria que tots portem ressenyes de on ens sembli i allí decidim.

Pirenista, que et sembla a les 8.30 a Palu Reial? (no crec que hi hagi problemes de trànsit un diumenge...) T deixo el meu num per si no ens trobem: 619122699

Berta

Thursday 30 november 2006 - 12:24
Sí, sí... realment això de currar de nit destroça molt socialment....fomenta l´execució de monòlegs...i l´aïllament xD
La putada és després currar també de dia :) Això destroça el cos directament :´)
Penso que el més sensat és:
a) BUSCAR QUANTES MÉS RESSENYES POSSIBLES FACILETES MILLOR. (ara ja he trobat les de la desdentada, i miraré les de la zona de GORROS, com ha dit el DAYMON).
b) Un cop tinguem les ressenyes en mà anar allar i TOTS JUNTETS I EN HARMONIA DECIDIR ON MUNTEM EL CAMPAMENT ;)
c) Em sumo a el suggeriment de matinada a saco de....¬¬U no recordo qui ho ha dit, I PROPOSO QUEDAR UNA HORA MÉS TARD. A LES 10 AL BAR ANNA. Per si hi ha gent com el Xevi que ve de lleida que no facin el madrugón del copón.
Penso que quedar a les 10 es encara una bona horeta. Es calcula 1 hora més d´organització i decisió (I ÒBVIAMENT CAFETÓ) i cap a les 11 o dos quarts de 12 començar a pujar amb calma on s´hagi decidit.
d) Lo dit. PROPOSO QUEDAR A LES 10 AL BAR ANNA I ALLÀ CONCRETEM BÉ EL SECTOR A ABORDAR.   

PD: Cadascú que vulgui venir podria dir el seu mail i així demà envio ressenyes i un llistat amb els telèfons que he anat recopilant de la gent que ha donat per aquí.
Fem un mail definitiu i facilitem la faena.
Si us sembla bé ja sabeu. Jo dono el meu: eva.pallarols@gmail.com

PD2: Per Xavié: mmmm home lleida em pilla lluny de Masnou... mmm... no se... com ho fem per explicar-li on està el bar? A montserrat saps anar, no?

Thursday 30 november 2006 - 12:25

Ei Xavié,

Al bar Anna, des de Lleida, s´arriba pel port (o és coll?) del Bruc, que s´agafa just abans d´entrar al túnel del Bruc (per l´autovia). O això és el que jo faria...
Pots tardar algo més d´una hora.

Val la pena el viatge, és una roca molt diferent a la que tenim per allà.

Au, ens veiem!

Thursday 30 november 2006 - 13:08
Per el de lleida...  Autovía Lleida Barna...  Passat el túnel del Bruc... primera sortida a la dreta.. (Bruc...  )  entras per la mateixa carretera (atravessa el poble...)
Pasarás un primer bareto a mano derecha... (Cal Noio..)  i un poco más abajo ya puedes aparcar donde quieras o puedas...  El bar Anna está  a mano izquierda... (lo pone en letras grandes en la misma puerta...  )  
  Justo antes hay otro (Cal Xico..??? )   Lo digo porque a veces el Anna no abre hasta bien entradas las 9 d ela mañana...

Saludos... es porbable que nos veamos... (aunque yo no venga a escalar por prescripción facultativa...  )                            Pekas

Por cierto... La Desdentegada me parece una muy buen opción para el plan que parece que se lleva...... y si no ....tenéis el Vermell al ladito...
http://www.kpujo.com/catala/comencar.htm

Thursday 30 november 2006 - 13:19
Si te vienes a la Desdentegada el domingo, voy fijo :) :)

Yo de Gorros paso. Hay que ir al monasterio de los filisteos, pagar por existir y todo eso...

Si buscais zonas más fácilitas podeis ir als Graus o al Faraó de baix dreta. Vies fàcils i amb segons llargs una mica més difícils pels valents (mireu guia Montse Sud).

http://skalada.blogspot.com/2006/06/quin-dice-que-no-hay-chicas-escalando.html

Un mica més amunt està també la nova placa Dakota.

http://www.onaclimb.com/montse/c_faraodreta2.htm

===
K.

Thursday 30 november 2006 - 13:21

A veure, que l´estem liant... Les 9 o les 10????

Com que veig que s´està apuntant molta gent, us poposaria que colonitzem el sector d´agulles, que hi ha vies per a tots els gustos. Hi ha vies des de 2 a molts llargs, des de 30 fins a 150 m... i de la graduació que busquem. Que cadascú porti ressenyes de les agulles que li facin més ràbia i ja decidirem.

Com a mínim poden quedar fotos curioses d´un munt de penya a dalt dels pirulos...

El meu mail: bertix_lopix@hotmail.com

Xavié, lo que t´he explicat de com arribar te liarà més que una altra cosa, però a la vimichelin t´explica de p...m... com arribar al Bruc. Al bar anna no hi he estat mai, però suposo que serà l´únicbar del poble.

Apa, a vere si ens aclarem!

Thursday 30 november 2006 - 13:36
En el Bruc tenéis 4 baretos...    y repito...    el bar Anna está en el medio del pueblo (de la carretera que atraviesa el Bruc) y pone el nombre en letras grandes en la pared  de la entrada... 

Vamos ...que si no encontráis el bar...mejor no hablemos de si váis a encontrar los sectores de escalada...

Me voy a comer... ale...        Óskar... te digo algo por sms si subo...  
(voy de fotográfo...  )                       Pekas

Thursday 30 november 2006 - 13:40
OK peckspecks.

Respecto al resto, yo iré casi seguro a la Desdentegada pero no sé ni horarios ni siquiera si será el sábado o el domingo. Pero si veo por allí a una multitud con camisetas del Madteam, ya preguntaré.

===
K.

Thursday 30 november 2006 - 13:43
Forma de salir del parking sin pagar:

Te metes por el carril por donde se entra (o sea, te pasas al carril de la izquierda), esto siempre que vayas con alguien que pueda controlar que no entre nadie (o te la pegarás con algún fan de la moreneta...). Pasados los 50 metros de riesgo, te has saltado las barreras y puesdes salir por el lugar normal de salida (o sea, te vuelves a pasar al carril de la derecha).

Parece complicado, pero si te lo miras bien es mu facil, pero arriesgado ya que el carril de entrada hace curva...

No se las consecuencias penales que puede tener timar a los monges, pero  al infierno irás seguro...

Thursday 30 november 2006 - 13:53
A veure, per a la gent interessada: ccfreixas@hotmail.com. Aquest és el meu mail. Ho dic per concretar del tot, per que aquí, amb el refredat que porto des de fa tres dies, la única cosa que aconseguiré és una pulmonia!!!  Quin caoooooooooos!!!!!!!!!!!!! 
Thursday 30 november 2006 - 15:12
Wenas! resumire: zaldyon@hotmail.com 650544132 (jordi)
Lloc: Bar anna. OK se on esta.
Hora: 9 o 10?
Zona: a concretar en el bar despres de despertarnos amb el coffe. OK

Llocs on e anat a prop del bruc per si voleu mirar les resenyes:

Vermell xincarro desdentegada   (zona esportiva amb moltes vies)
Can jorba                                     (petita zona esportiva de vies llarguetes (columpio)
Vinya nova                                   (vies esportives, molt aprop del parking i del bar)jejeje i pel costat ma o meno esta la via ferrata de les dames. tambe vol dir que potser estara plegat de gent.

Thursday 30 november 2006 - 16:23
Yo creo más conveniente quedar a las 9h en el Bar Anna, que si no nos van a dar las uvas decidiendo donde vamos, y cuando lleguemos estará todo lleno de penya.
Oskar, si lees esto soy Antonio te pase por fax un número atrasado de Desnivel de la Font del Ametllo, molaría conocernos.

Thursday 30 november 2006 - 16:40
¡¡Hombre Antonio!!! Que placer leerte.

Me fué muy útil tu ayuda.

Si vais a la Desdentegada intentaré aparecer por todos los medios. Lo que no puedo aseguraos es que esté en el Bar Ana a las 9am (ni a las 10 dicho sea de paso).

Ya me direis alguna manera de reconoceros...

===
K.

Thursday 30 november 2006 - 17:23
Jo penso igual que tu...millor quedar a les 9h ( el cafeto tb és important ) no patiu per mi ( però merci ) si cada dia em llevo per anar al curro tb em puc llevar per anar a escalar .
Thursday 30 november 2006 - 18:06
Proposo quedar a les 9 al bareto. Las cosas de palacio van despacio. I més en una sortida a on hem de portar caxarros! Apales! 
Thursday 30 november 2006 - 18:10
Lastima no puedo ir, otro dia sera.
Saludos

Thursday 30 november 2006 - 18:34
Ok, doncs a les 9 al bar Anna. I si com diu el Pekas està tancat, quedem al del costat (cal xico???)

Pirenista, quedem a les 8.30 a Palau Reial?

Dws!

Thursday 30 november 2006 - 20:26
Berta, 8:30h al Palau Reial. Vaig amb un Arosa gris i sóc calvo, més fàcil de reconèixer impossible 
Thursday 30 november 2006 - 23:23
    OK. Perfect. 9:00 al bar.
Jo niré a la desdentegada. Que ja m´he fet ilus.
Intentaré enviar mails als correus q m´heu passat amb tot concretat i els telèfons q e apuntat d tothom.
=)

Friday 1 december 2006 - 08:33
OK.Jo vindré de Lleide amb matrícula de Lleide i faig 198cm...vaije, el petit de la colla.

Friday 1 december 2006 - 11:58
Oks, doncs a les 9h al Bar Anna!

Jo tb sóc calvo, molt calvo...je,je,...i alt...però no tant!!

Doncs jo seré el de cara a simpaticot (per innovar)...o potser a ressaca...encara no ho sé...

Apa doncs, jo aniré directe cap allà, ns veièm!!!!

mail: llopsolitari_@hotmail.com
mòvil:667740887

Friday 1 december 2006 - 15:45
mmmmmmm... wai! =D
A veure... ¬¬U pel que dieu.... jo seré la petitona, primeta, baixeta i peluda (lleix akest ultim adjectiu....¬¬´ No vull dir peluda pel cos....sinó amb molt de cabell) <= no se si ho estic arreglant o portant a pitjors -_-
En fi... això primeta i de cabells castanys clars.
I res... la més pardilla i perduda.... pos esta!
El PEKAS  m´ha comentat x mail q d vegades a les 9 no está obert el baretu, diu q si passa això que anem a un altre baretu igual d´acollidor que hi ha una mica més amunt.
Lo dixo.....
=)
Eva

Friday 1 december 2006 - 15:53

Oks!

Pos jo soc més o menys alta i tinc el cabell castany, mitja melena...

Apa! fins dg!

Friday 1 december 2006 - 16:02
Bueno jo tambe anire, no soc calvo, no soc alt, no soc petit, no se lo que soc.......
A les 9 al Bar Ana o el que estigui obert, segu que ens coneixen.

Friday 1 december 2006 - 16:50
bueno os leo hace tiempo y aunque es raro opine, creo pasare conoceros, un saludo toni jimenez  en el bruc bareto las 9 ok?
Saturday 2 december 2006 - 16:15
Bones companys!! M´acabo de registrar i a vere si segueixo l´activitat que tenir per aquí.

Sóc colega d´en Zaldion i m´apunto a la sortida de diumenge. A vere si em torno a posar les piles que fa molt dies que no escalo.

Salutacions a tothom i fins diumenge.

Marc.

Saturday 2 december 2006 - 16:18
Jjajajajajajaj...sis perduts mirant de trobar-se, genial!!! Au doncs, fins demà.Si hi ha algún canvi d´última hora dieu que jo vinc des de Lleide.
Saturday 2 december 2006 - 16:19
7
Saturday 2 december 2006 - 16:19
7
Saturday 2 december 2006 - 16:26
Per cert,

Marc: marckarmy@hotmail.com
          690640260

Mitja estatura, tirant a castany (alguns diuen que ros, l´expressió més adequada és la de, aixi.....com rosset.... En fi.) I el company és altot, prim i amb els cavells ben llargs i morens. No hi ha pèrdua!

Fins demà

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies