Wenas gent!
weeeeeeeenu, sembla que ens comencem a posar d´acord!
Al final, per votació popular... AQUEST DIUMENGE ANEM A MONTSERRAT!
A fer vies no massa freaks i a coneixens una mica!
PROPOSO QUE ANEM AL SECTOR DEL DESDENTAT. És ideal er aprendre a fer alguns llargs i vies no massa xunges. Intentaré passar-vos les ressenyes demà a veure que us sembla.
Em sembla perfect quedar a les 9 al bar anna del bruc.
Jo, com ja he dit tropecientos cops, soc de masnou. aniré segurament amb la furgo d´un altre noi dsd allà. si algu vol baixar o el que sigui pq no té forma d´anar a calamontse... que em digui alguna coseta i quedem.
casi que seria útil fer poti poti de telèfons per si de cas.
Eva
Bones!
Doncs definitivament quedem al bar Anna del Bruc a les 9. Jo us proposaria que tots portem ressenyes de on ens sembli i allí decidim.
Pirenista, que et sembla a les 8.30 a Palu Reial? (no crec que hi hagi problemes de trànsit un diumenge...) T deixo el meu num per si no ens trobem: 619122699
Berta
Ei Xavié,
Al bar Anna, des de Lleida, s´arriba pel port (o és coll?) del Bruc, que s´agafa just abans d´entrar al túnel del Bruc (per l´autovia). O això és el que jo faria...
Pots tardar algo més d´una hora.
Val la pena el viatge, és una roca molt diferent a la que tenim per allà.
Au, ens veiem!
A veure, que l´estem liant... Les 9 o les 10????
Com que veig que s´està apuntant molta gent, us poposaria que colonitzem el sector d´agulles, que hi ha vies per a tots els gustos. Hi ha vies des de 2 a molts llargs, des de 30 fins a 150 m... i de la graduació que busquem. Que cadascú porti ressenyes de les agulles que li facin més ràbia i ja decidirem.
Com a mínim poden quedar fotos curioses d´un munt de penya a dalt dels pirulos...
El meu mail: bertix_lopix@hotmail.com
Xavié, lo que t´he explicat de com arribar te liarà més que una altra cosa, però a la vimichelin t´explica de p...m... com arribar al Bruc. Al bar anna no hi he estat mai, però suposo que serà l´únicbar del poble.
Apa, a vere si ens aclarem!
Oks!
Pos jo soc més o menys alta i tinc el cabell castany, mitja melena...
Apa! fins dg!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui